Widok
Golf 3 to awaryjny zgnilec. To samo Opel. Dobrym autem na pewno będzie Peugeot 206 z początku produkcji. Wszystkie Peugeoty mają bardzo dobry ocynk ogniowy (a golfy 3 nie mają żadnego ocynku - gniją na potęgę), minimum 4 gwiazdki EuroNCAP i bardzo fajne silniki benzynowe. Jedyną wadą jest tylna belka. Ale to wystarczy po wymianie zakonserwować woskiem do profili...
audi drogie cześci, opla i hondy nie znam, peugotem źle sie jeździ - najbardziej polecam seata lub golfa 3 ale drogie ubezpieczenia są (bo mimo rocznika płacisz za marke) - co do gnicia to niema co marzyć że jakiekolwiek auto do 8 tysiecy bedzie idealnie wyglądać. na początek escorty i meganki też są dobre - szybko można sie przyzwyczaić do auta
Starsze Audi A4 wcale nie ma drogich części, prowadzi się znakomicie, nie gnije o ile nie naprawiane partacko po kolizji. Czasem wycieraczki fiksują no i zawieszenie co roku ok 2,5 tys pln. Escort to zgnilec (podłużnice niewidoczne bez kanału) i w większości przypadków zagraża bezpieczeństwu podróżnych. Generalnie dobre są wszystkie audi (od ok 1985 roku), vw wraz ze skodą i seatem (od ok 2002 roku), francuzy od połowy lat 90'tych XX wieku, fiaty (z kilkoma wyjątkami, jak uno, punto I, cinquecento, seicento). Reszta może i niezawodna, ale dzisiaj są już niebezpiecznymi zgnilcami.
Na początek polecam fiata pandę - nie gnije, części tanie, dobre wyniki w testach zderzeniowych (***), wspaniała widoczność, zmieści się wszędzie no i w gdyni kilka dobrych i niedrogich warsztatów fiata jest na wszelki wypadek.
Na początek polecam fiata pandę - nie gnije, części tanie, dobre wyniki w testach zderzeniowych (***), wspaniała widoczność, zmieści się wszędzie no i w gdyni kilka dobrych i niedrogich warsztatów fiata jest na wszelki wypadek.
Do natychmiastowej sprzedaży samochodu polecam skup samochodów https://zamienautonagotowke.pl/. Świetna obsługa i bardzo wygodne rozwiązanie.