Witam Serdecznie!Zakupiłem samochód w ofercie sprawdzone auto,skoda fabia.Wszystko pięknie się zaczęło, ale samochód sprzedawany z gwarancją powinien być dokładniej sprawdzony przed wydaniem go klientowi.Oczywiście zrobiono mi serwis olejowy i wymieniono mi akumulator lecz nie sprawdzono ładowania,którego zresztą nie było.Pierwsza wizyta tydzień po zakupie naprawiono usterkę ale podczas naprawy stwierdzono,że pasek klinowy jest zużyty i zalecana jest jego wymiana,Ok cena pokryta pół na pół z serwisem.Druga i trzecia wizyta Panowie z serwisu dziwnie się patrzą,ponieważ słyszałem piski nie wiedząc skąd pochodzą,przypuszczalna diagnoza sprzęgło,wymiana ok. 1800 zł,oczywiście to wina użytkowania po 2 tygodniach,skoro to moja wina to poproszę o dokument stwierdzający,że sprzęgło było bez zarzutu w momencie zakupu.Gwarancja obejmuje elementy stałe a to ciekawe bo które elementy są stałe i się nie zużywają.Tyle usterek po 3 tygodniach użytkowania z auta GWARANCJĄ.Terminowość i naprawa jest przeprowadzona solidnie ale nad podejściem do klienta trzeba pracować, a szkoda bo do skody miałem i mam sentyment.Pozdrawiam