Widok

Autoryzowany serwis tylko z nazwy

11.03 - 1 wiz
19.05 - 2 wiz - Doregulowane przerzutki, zignorowane moje uwagi dot. hałasu z tarczy ( Pan przetarł szmatką) - dałem się spławić.
01.06 - 3 wiz. - Okropny hałas z tarczy, rezonans na ramie - pytam to tak ma być? Pan, że AVID tak ma. Udało się łaskawie uprosić Pana aby się przejechał. Przyznał racje, tak ma nie być. Pan nie dał rady, przekazał rower koledze. Okazało się, że on też nie potrafi.
Z przykrością dowiedziałem się, że mój zakup to gó**. Wszyscy jak jeden mąż powiedzieli, że oni tych rowerów nie zamawiają i odradzają bo to GÓ*. Pytam więc po co być aso KROSA? Czyż to nie hipokryzja?

Skierowali do innego serwisu, Na morenie bo jak powiedzieli chcą szybko rozwiązać mój problem. Pojechałem, PONOWNIE ZAPŁACIŁEM. Usterka pozostała ( Powiedzieli, że jak coś mam wrócić to wyślą rower na reklamacje) - wy byście wrócili?

Panowie bądz co bądz mili ale niestety w mojej ocenie nie kompetentni. Straciłem 3 miesiące aż w końcu inny serwis krossa mi pomóg. Jak usłyszeli o tym jak mnie potraktowali w ROWERSACH to się za głowę złapali.

Najśmieszniejsze, że na sam koniec usłyszałem "Zapraszamy ponownie ".

Jak dla mnie zabrakło słowa przepraszam?

Pozdrawiam
Moja ocena
obsługa: 1
 
asortyment: 1
 
jakość usług: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Żenujący poziom odpowiedzi. Widać jak kłamliwe są osoby pracujące w tym serwisie. Uwaga na tych naciągaczy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Odmówił Pan pozostawienia roweru w serwisie do naprawy gwarancyjnej - to wszystko w temacie, bez zbędnych słów (jak w poprzedniej odpowiedzi).
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Odmówił Pan Serwisu? Jak trzeba być beszczelnym żeby cos takiego napisać. Sami mnie wysłaliscie do innego serwisu a Pan mi mówi ze ja odmówiłem. Tak trudno się przyznać do błędu?

Żenujący poziom odpowiedzi.

Dobro wraca ale coś czuję że w waszym przypadku będzie na odwrót.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nikt nie chce być wobec Pana bezczelnym - Po prostu nasz punkt widzenia jest taki, że nie mogliśmy wykonać Panu tej usługi od ręki, jak Pan chciał i dlatego zaproponowaliśmy inny serwis. Chyba jednak nie jesteśmy w stanie, wzajemnie zrozumieć naszych racji - czasami tak jest. We wzajemnej korespondencji przecież został Pan przeproszony za formy słowne użyte przez pracowników. Niezbyt fortunną naszą odpowiedź też usunęliśmy. Proponuję w tym momencie zakończyć ten spór bez niepotrzebnych urazów - my takich nie czujemy w stosunku do Pana. A błędów nie popełnia ten, który nic nie robi - więc skoro tak Panu na tym zależy, to przyznajemy się do niego.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry