Widok

Awaria monitoringu

Zgłaszam telefonicznie awarię kamer w chronionym obiekcie -brak podglądu ze wszystkich 4 kamer. Pan informuje że po złożeniu maila z opisem problemu we czwartek o godzinie 11:15 mogę liczyć na setwisanta na początku przyszłego tygodnia
...
Mało śmieszne - wniosek -minimum 5 dni opłacony obiekt pozostaje bez monitoringu
Moja ocena
oferta: 4
 
jakość usług: 1
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 1
 
2.5

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dla tej firmy to standard!Oni myślą,że jak złapią klienta i mu coś wcisną to klient będzie uważał,że jest uzależniony od nich.A jak można klientowi zagwarantować serwis jak się nie ma wykwalifikowanej kadry.
Instalacji nie zleca się firmom ochroniarskim tylko wyspecjalizowanym firmom instalacyjnym.Takie firmy dbają o swoich klientów i serwis jest 24h/dobę!
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0
Na terenie trójmiasta 5 dni robocze czekać na serwis????
To normalnie żenada!!Od razu bym zrezygnował z usług takiej firmy i nikomu nie polecił!Jak można chronić obiekt jak sprzęt jest niesprawny-PORAŻKA!
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0
No to pan w dziale technicznym się wykazał dużym zaangażowaniem w obsługę klienta...!Czasami w paru słowach przez telefon można klientowi pomóc, aby sam naprawił usterkę no ale trzeba mieć choć podstawową wiedzę elektroniczną, żeby móc doradzać.Ale czego się spodziewać...???
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zastanawiałem się nad podjęciem współpracy z tą firmą w zakresie ochrony mojej firmy ale widzę,że nie ma to najmniejszego sensu jeśli tak wygląda obsługa z ich strony.Poszukam jakiejś innej.W końcu tu chodzi o ochronę obiektu a nie na sprzedaży marchewek na straganie...
Solidność i rzetelność to podstawowa sprawa w zakresie ochrony obiektu!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry