Widok

Awaryjność i obsługa - odradzam!

Przeniosłem się do Maxnetu od dużego dostawcy, bu wspierać mniejsze, lokalne inicjatywy. Cena atrakcyjna, szybkość transferu duża, ale przez 5 lat u poprzedniego dostawcy nie miałem tylu awarii, co przez pierwsze 4 miesiące w Maxnet. Jedna z nich wystąpiła w sobotę po południu i mimo natychmiastowego zgłoszenia została usunięta w poniedziałek o 15:00, ponad 40 godzin później! Gdy monitowałem telefonicznie o szybką naprawę, zostałem przywrócony do porządku, że mam "najzwyklejsze" łącze, a oczekuję standardu łącza biznesowego, i firma zgodnie z umową ma 48 godzin na usunięcie usterki. Panowie, tak się nie traktuje klientów! Awarie powtarzały się kilkukrotnie, podczas jednej z nich okazało się, że to switch na dachu się "wiesza", a ponieważ nie ma zdalnego zarządzania, za każdym razem trzeba go osobiście zresetować. Od miesiąca jest bezawaryjnie, poczekamy, co dalej.
Moja ocena
obsługa: 3
 
oferta: 5
 
jakość usług: 3
 
awaryjność: 2
 
przystępność cen: 6
 
ocena ogólna: 3
 
3.7

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Odpowiedź obiektu

Witam,
mamy nadzieję, iż obecnie usługa działa poprawnie.
Awaria rzeczywiście miała miejsce i była o tyle nie typowa, że sprzęt działał niestety nie do końca poprawnie. Został wymieniony. Co do samego zgłoszenia to większość awarii jest usuwana "od ręki" . Niestety są przypadki, które usuwa się dłużej. Nie ma sieci idealnych. Ze sprawy wyciągnęliśmy stosowne wnioski liczymy jednocześnie iż dalsza współpraca będzie przebiegać bez zakłóceń tym bardziej iż od wiosny zaczynamy kładzenie światłowodów wzdłuż ul. Warszawskiej.

Opisana ilość awarii wynikła z wadliwego działania sprzętu oraz nałożyły się na to prace energetyków wykonujących swoje prace bez konsultacji z naszymi służbami. Jednocześnie za wynikłe problemy z łączem przyznamy Panu rekompensatę i obniżymy abonament za jeden miesiąc do kwoty 1 zł.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie wiesz co piszesz... siec bezkonkurencyjna... Twoj samochod jezdzi bezawaryjnie?????????????????????
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
póki co klient jest nadal z nami :] jednocześnie temat awarii w tym rejonie się nie nie powtarza , a na 2013 rok planowana jest aktywacja kabli światłowodowych w tym rejonie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry