Widok
Awaryjnosc
8 lat korzystałem z usług Vide-Sat, teraz przejętego przez NTGD. Przerwy w dostepie do internetu pojawialy sie maksymalnie raz na kwartal na pare godzin kiedy Vide-Sat obsługiwał sieć. Z poczatkiem stycznia zaczely sie nagminne przerwy w dostepie, trwające nawet całe dnie ! W tym aspekcie to jest jakaś kpina. Biuro obsługi czynne do 17.00, nie są podane żadne numery serwisowe. Komu zgłosić awarię internetu w piątek wieczorem ?
Jeżeli to poprawią to ich oferta będzie interesująca, ale obecne funkcjonowanie jest poniżej krytyki.
Jeżeli to poprawią to ich oferta będzie interesująca, ale obecne funkcjonowanie jest poniżej krytyki.
Moja ocena
NTGD
kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 3
oferta: 5
jakość usług: 1
awaryjność: 1
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 1
2.7
* maksymalna ocena 6