Odpowiadasz na:

Fabia 1.9 SDI. To jest wół roboczy, silnik nie do zajechania. Z 1.9 masz 64 KM, przyspieszenia brak, ale układ napędowy, skrzynia biegów i silnik nigdy nie są przeciążane. Z awarii - trzeba... rozwiń

Fabia 1.9 SDI. To jest wół roboczy, silnik nie do zajechania. Z 1.9 masz 64 KM, przyspieszenia brak, ale układ napędowy, skrzynia biegów i silnik nigdy nie są przeciążane. Z awarii - trzeba uszczelnić tylne drzwi, bo przeciekają po tych 10 latach, koszt około 50 zł u mechanika. Do tego klocki hamulcowe, tarcze, wybijające się zawieszenie (to w każdym aucie jest - element eksploatacyjny) i zawieszenie silnika po 340 tys km. Awaryjny jest rozrusznik i alternator. Przy przebiegu 290 tys km musiałem wymienić szczotki, szczotkotrzymacz bendix i dokonać konserwacji połączeń elektrycznych. Awaryjny jest układ podnoszenia szyb - koszt naprawy około 100-150 zł w warsztacie.

zobacz wątek
8 lat temu
~Kuba

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry