Widok

BEZCZELNA OBSŁUGA W APTECE....(!!!!!!)

Całkiem niedawno z mężem byliśmy w aptece CH ALFA....i wyszliśmy stamtąd zszokowani poziomem obsługi. W trakcie realizacji recepty okazało się, że minął termin jej ważności i trzeba będzie zapłacić 100% wartości leku. Pani nie informując nas o tym zaczęła realizację zlecenia. Kiedy mąż zwrócił na to uwagę, Pani w potraktowała nas w sposób co najmniej protekcjonalny i "oddała" nam książeczkę rzucając ją na ladę.
Kiedy wychodziliśmy usłyszeliśmy: "Przychodzą tacy i nie wiedzą czego chcą". Kiedy przypomniałam Pani, że nie przechodziliśmy na "TY", usłyszłam w odpowiedzi: "Nie mówiłam do ciebie tylko do koleżanki". Później jeszcze usłyszałam: "Ja już skończyłam tą rozmowę i najlepiej proszę stąd wyjść" (!!!!!)
Moim zdaniem taka sytuacja nie powinna mieć w ogóle miejsca. Naprawdę, jako klienci, nie oczekujemy jakiegoś szczególnego ale przede wszystkim kulturalnego traktowania. POZDRAWIAM:(((
Moja ocena
architektura i aranżacja wnętrza: 5
 
lokalizacja: 5
 
dodatkowe usługi: 3
 
różnorodność sklepów: 4
 
ocena ogólna: 4
 
4.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 6
Niestety też nie mam dobrego zdania o obsłudze. Chciałam zapłacić zarówno kartą jak i gotówką, a pani niemiło powiedziała, że to niemożliwe. Lekceważącym tonem powiedziała, że księgowa nie życzy sobie takich rozliczeń!!! Ani słowa przepraszam, czy cokolwiek!! Poczułam się jak intruz utrudniający życie innym. Forma i sposób był skandaliczny. NIE POLECAM zakupów w tej aptece.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 9
nie zgadzam się do końca z tymi wypowiedziami, bardzo miły jest pan magister w okularach:)
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1
Naprawdę sądzicie, że te niemiłe panie a szczególnie ich szef czy szefowa codziennie gapią sie w monitor i czekają, czy ktoś coś o nich napisze? Za kilka godzin ta opinia zostanie przesunieta dalej i nikt do niej nie zajrzy.
Dlatego opinie np. o lekarzach trzeba wpisywać na "znany lekarz pl.", a uwagi o paniach z apteki zgłaszać ich przełożonym na miejscu czyli w aptece.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1
a za co miała przepraszać??? za obowiązujące przepisy??? przecież one tego nie wymyślają tylko ktoś na górze
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0
w aptekach obowiązują inne przepisy niż w sklepach a ludzie nie umią tego zaakceptować
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0
Daje taki spryciarz jeden z drugim przeterminowaną, albo nieważną recepte i burzy się że obsługa to zauważyła... Kpina, dobrze im tak
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 1
Gówno prawda. w tej aptece pracują bardzo niekompetentne i niesympatyczne osoby. Pan magister w okularach również!!!!!! JeSli obowiązują jakies procedury przy płaceniu to ich psi obowiązek informowac klienta a nie księgowa się wymigiwać
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 6
to zostałaś poinformowana skoro nie zapłaciłaś he he
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
przecież pisałaś , że zostałaś o tym poinformowana buhaha
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry