Widok

Bardzo kiepska firma

Firma po prostu nie potrafi zarządzać. Rozliczenia mediów raz na 4 miesiące, liczne błędy w rozliczeniach rachunków. Na koniec rozliczeń wspólnota ma po 30 TYSIECY nadplaty przez mieszkańców rocznie. Po przejęciu TED przez większą firmę brak możliwości kontaktu telefonicznego!
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 1
 
jakość usług: 1
 
opłaty: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Szanowny Panie,
Dziękujemy za zamieszczenie opinii dot. naszych usług. Z zarządzanych przez naszą Spółkę kilkudziesięciu Wspólnot Mieszkaniowych tylko jedna ma taką nadwyżkę, stąd z dużym prawdopodobieństwem możemy oprzeć swoją odpowiedź na przykładzie tej konkretnej Wspólnoty.
Wypracowana nadwyżka, o której Pan wspomniał, to ponad 33.000 złotych na koniec 2017 roku, na którą w połowie składają się oszczędności z wymiany wszystkich liczników tj.: wody zimnej, ciepłej oraz centralnego ogrzewania. Niestety dopiero w ubiegłym miesiącu (maj 2018) udało się przegłosować plan gospodarczy Państwa Wspólnoty z ubiegłego roku, stąd różnice na pozostałych pozycjach. Media rozliczne są do "0", więc na wynik finansowy składają się wyłącznie koszty zarządu nieruchomością wspólną.
Odnosząc się do rozliczeń mediów to są one wykonywane kwartalnie, zgodnie z obowiązującym w Państwa Wspólnocie Regulaminem Rozliczenia Mediów. Kilkukrotnie padały pytania o możliwość rozliczania mediów comiesięcznie, taki wniosek został przedstawiony na ubiegłorocznym zebraniu Wspólnoty Mieszkaniowej, jednakże jest to niemożliwie ze względu na rzeczywiste rozliczenia (faktury od Dostawców spływają do 2-3 tygodni kolejnego miesiąca), spisywanie zaś liczników co miesiąc na ponad 200 lokalach jest rzeczą dość trudną do realizacji i kosztowną dla Wspólnoty.
Podsumowując powyższe, pragniemy zapewnić Pana o braku jakichkolwiek błędach w rozliczeniach, są one wykonywane terminowo, rzetelnie, i co równie istotne, zgodnie z Regulaminem.
Nadmieniamy, że zgodnie z Ustawą o Własności Lokali, jako Właściciel lokalu, ma Pan prawo do wglądu dokumentacji dotyczącej Państwa Wspólnoty Mieszkaniowej.
Jednocześnie informujemy, że dla nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Zapraszamy serdecznie również do osobistego kontaktu z naszymi pracownikami w czasie ich wizytacji budynków.

Pozdrawiamy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4

Brak możliwości kontaktu telefonicznego. Podany w internecie numer jest nieaktualny.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie umieją zrobić nic na czas. Nawet przysłać wymiaru czynszu uwzględniającego zaliczki c.o. w związku z rozpoczęciem sezonu grzewczego. Trzeba się o to samemu upomnieć. A zgłaszając zalanie z dachu w styczniu doczekałam się naprawy dopiero w połowie lipca monitując w tej sprawie praktycznie codziennie. Masakra.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry