Widok
Bardzo proszę osoby poszkodowane o zgłaszanie się! Prokuratura!
Witam ! Tak jak wiele innych osób zostałem poszkodowany przez Pana Jankowskiego i firmę Bis Serwis. Zaliczka wpłacona, następnie pokrętne wyjaśnienia, przesuwanie terminu tygodniami. W dniu dzisiejszym sprawa została oddana do kancelarii prawnej, za 7 dni zostanie przekazana do prokuratury. Bardzo proszę osoby poszkodowane przez firmę Bis Serwis, o pilny kontakt w celu dołączenia do sprawy. W efekcie właściciel firmy nie tylko odpowie za oszustwo finansowo, ale i cywilnie.
Bardzo proszę o dołączanie do grupy: https://www.facebook.com/PoszkodowaniBisSerwis
Najlepiej działać razem ! Poinformuję Państwa która kancelaria w Gdańsku prowadzi sprawę i gdzie można się zgłosić.
Osoby które nie dokonały zakupu w firmie Bis Serwis ? Bardzo proszę nie sugerować się pozytywnymi wpisami na tym forum, są one sfabrykowane przez właściciela, tak aby zebrać jak najwięcej zaliczek.
Pozdrawiam !
Bardzo proszę o dołączanie do grupy: https://www.facebook.com/PoszkodowaniBisSerwis
Najlepiej działać razem ! Poinformuję Państwa która kancelaria w Gdańsku prowadzi sprawę i gdzie można się zgłosić.
Osoby które nie dokonały zakupu w firmie Bis Serwis ? Bardzo proszę nie sugerować się pozytywnymi wpisami na tym forum, są one sfabrykowane przez właściciela, tak aby zebrać jak najwięcej zaliczek.
Pozdrawiam !
Moja ocena
BIS-Serwis
kategoria: Okna i parapety
obsługa: 1
asortyment: 1
jakość usług: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
Pani Ewo, u prakuratora będzie się pani tłumaczyć i to gęsto.
Być może straci pani nawet ciepłą posadkę, w której nadużyła pani swoich wpływów.
Żaden prezes sądu nie będzie ciągle nadstawiał czterech liter by panią chronić.
Po wczytaniu się w pierwsze pani wpisy i odpowiedźi, każdy zdrowy na umyśle wydzi że próbuje pani wprowadzić w błąd i spowodować straty.
Czyli zniszczyć firmę.
Zachęcam do przegądu najważniejszego wpisu z którego wynika jaki błąd popełniła pani EWA i dlaczego poniesie konsekwencje swojego postępowania.
http://forum.trojmiasto.pl/Zaliczka-wplacona-drzwi-nie-ma-od-stycznia-2015-OMIJAC-t621582,2,49162.html
Być może straci pani nawet ciepłą posadkę, w której nadużyła pani swoich wpływów.
Żaden prezes sądu nie będzie ciągle nadstawiał czterech liter by panią chronić.
Po wczytaniu się w pierwsze pani wpisy i odpowiedźi, każdy zdrowy na umyśle wydzi że próbuje pani wprowadzić w błąd i spowodować straty.
Czyli zniszczyć firmę.
Zachęcam do przegądu najważniejszego wpisu z którego wynika jaki błąd popełniła pani EWA i dlaczego poniesie konsekwencje swojego postępowania.
http://forum.trojmiasto.pl/Zaliczka-wplacona-drzwi-nie-ma-od-stycznia-2015-OMIJAC-t621582,2,49162.html
Witam. Zostałam również poszkodowana przez firmę BIS SERWIS. Po wpłacie zaliczki na poczet zakupu drzwi wewnętrznych przez 6 tygodni byłam zwodzona opóźnieniami w produkcji , a drzwi po prostu nie zostały zamówione / dzwoniłam do dystrybutorów wybranej marki na terenie trójmiasta/ Pan Tomasz nie zwraca mi zaliczki usprawiedliwiając się brakami finansowymi. Dołączę do grupy poszkodowanych.