Widok

Bardzo słaba obsługa

Zapłaciłam 1000zl za skok na który nie można się umówić. Wygląda na to że trzeba dopasowac się się do nich a nie oni do klienta. Pani z którą próbuje mailowo coś ustalić gdyż numer telefonu nie działa, jest bardzo niekompetentna i trudno coś ustalić. Po 3 ktotnej wymianie maili nadal nie uzyskałam odpowiedzi na pytania z początku korespondencji. 9abi odpisuje po 1 zdawkowym zdaniu. Pisze że nie ma wolnych terminów i na tym koniec. Muszę się prosić o kontakt i jakieś informacje mimo iż zaplacilam za usługę pełna cenę. Nie polecam tego miejsca z uwagi na osoby jakie tam pracują. Jestem bardzo zawiedziona bo miało to być coś wyjątkowego a jest wielkie rozczarowanie. Proponuję Panią która prowadzi korespondencję mailową zastąpić kimś kto szanuje klientów i jest empatyczny
Moja ocena
obsługa: -
 
oferta: 5
 
wyposażenie: 4
 
bezpieczeństwo: 3
 
przystępność cen: 3
 
ocena ogólna: 2
 
3.4

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

Dzień dobry Pani Anno, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz że została Pani wprowadzona w błąd, nie było to celowe działanie naszego pracownika. Przy takiej ilości klientów czas oczekiwania może się wydłużyć, jednak zgadzamy się iż pracownik powinien zadbać o najwyższy poziom obsługi. Bardzo prosimy o podanie adresu e-mail w wiadomości prywatnej lub zachęcamy do kontaktu info@aeroklub.gda.pl abyśmy mogli podjąć odpowiednie kroki do wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy serdecznie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4

Jak widać od 2019 roku nic się nie zmieniło a Pani odbierająca telefony nadal w ten sam chamski sposób traktuje klientów.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry