Odpowiadasz na:

Szanowna Pani,
bardzo dziękujemy za informację, każdy sygnał o jakichkolwiek nieprawidłowościach jest dla nas na wagę złota, dlatego prosimy o wskazanie dokładnych ram czasowych w których... rozwiń

Szanowna Pani,
bardzo dziękujemy za informację, każdy sygnał o jakichkolwiek nieprawidłowościach jest dla nas na wagę złota, dlatego prosimy o wskazanie dokładnych ram czasowych w których miały miejsce opisywane przez Panią sytuacje, aby ustosunkować się do Pani wypowiedzi i aby inni forumowicze mogli bazować na Panie poście, jako wiarygodnym źródle informacji.
Chciałabym zaznaczyć, że wszystkie niepokojące Panią sytuację powinny być zgłaszane bez zbędnej zwłoki, tak aby kadra zarządzająca mogła wszcząć postępowanie wyjaśniające, reagować w czasie rzeczywistym.
Kadrę zarządzającą placówek przedszkolno-żłobkowych cechuje obsługa naszych podopiecznych i ich opiekunów na najwyższym poziomie. Są to osoby z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami w zakresie podejmowania decyzji, opierających się na logicznych przesłankach a ich działania przynoszą oczekiwane efekty. Niezależnie od zajmowanej pozycji na drabinie menadżerskiej, każdy nasz Kierownik, Dyrektor posiada doskonałe umiejętności komunikacyjne, skupiając się na potrzebach naszych podopiecznych i ich opiekunów, dlatego:
Dbamy o kadrę pracowniczą, zatrudniając nie tylko wykwalifikowanych specjalistów, ale przede wszystkim towarzyszy dla naszych podopiecznych.
Profesjonalna firma kateringowa od lat przygotowuje smaczne posiłki w naszej przedszkolnej kuchni, aby nasi najmilsi czuli się jak w domu, gdzie zapach domowego posiłku kojarzy się z bezpieczeństwem, miłym czasem, rozmową, relaksem.
Rodzice podejmują decyzję co otrzymają nasi najmilsi świętując swoje urodziny, celebrując święta dla nich ważne. Respektujemy w pełnym zakresie podjęte decyzję.
Placówka jest wyposażona w klimatyzację, ale staramy się, aby to świeże powietrze wypełniało przedszkolne sale. Zdarzają się dni, w których powietrze nie ma ochoty na ruch i ma Pani rację pojawia się zaduch, ale na szczęście nie jest to miejsce, gdzie dzieci spędzają dłuższy czas a przystanek, w którym należy pożegnać rodzica, przebrać buciki i przemierzyć trasę do sali.
11 toalet z których korzystają dzieci są przede wszystkim czyste i dostosowane do potrzeb naszych podopiecznych. Dysponujemy osobną toaletą dla personelu i jedną toaletą, z której mogą korzystać wszyscy, którzy odczuwają taką potrzebę. Dzieci w godzinach zajęć raczej z niej nie korzystają, personel także, jest to toaleta dedykowana Klientom.
Nasi podopieczni robią ogrom rzeczy każdego dnia. Matematyka sensoryczna, logika, gry rozwojowe, programy badawcze, spacery w upalne lato, ucieczki przed deszczem, czy rozgrzewka w mroźny poranek itp. mogą mrozić krew w żyłach, bo jak taki mały człowiek może tyle, w tak krótkim czasie:) Podczas każdej z zabaw maluszek może nie zdążyć do toalety, bo jakże przestać robić tak inspirujące rzeczy, na rzecz tak przyziemnych. Oczywiście interweniujemy niezwłocznie i nie ma dla nas znaczenia czy maluszek posiusiał się bawiąc się ze swoją przedszkolną koleżanką w ciepłej sali, czy podczas mroźnego poranka.
Jeszcze raz podkreślamy, że w celu wyjaśnienia konkretnej sytuacji, prosimy o wskazanie dokładnych ram czasowych, w których miały miejsce opisywane przez Panią sytuację. Prosimy także o podanie danych, abyśmy jeszcze dokładniej mogli wyjaśnić opisywaną przez Panią sytuację.

Z poważaniem
Dyrektor ds. Jakości
Ewelina Szczęsnulewicz
tel. kom.: +48 511 070 990
e-mail: e.szczesnulewicz@strd.pl

zobacz wątek
5 lat temu
~

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry