Widok
Bardzo zły sklep - nie polecam
Kupiony rower po 2 tygodniach się psuje , właściciel nie uznaje gwarancji, choć szkoda jest oczywista ze strony sprzedającego ( gwint w pedale się skręcił)
Moja ocena
Maraton
kategoria: Serwis sprzętu sportowego
obsługa: 1
jakość usług: 3
czas realizacji: -
przystępność cen: -
ocena ogólna: -
2.0
* maksymalna ocena 6
Witam serdecznie,
Pani opinia jest całkowicie nieuzasadniona a zarazem sprzeczna ponieważ z obrazu który stwierdził serwisant(znający się na rowerach)stwierdził iż uszkodzenie gwintu powstało na skutek uderzenia lub upadku(co wyraźnie było widać na uszkodzonym pedale), więc jest to tylko i wyłącznie wina użytkownika, stąd brak zasadności do uznania reklamacji. Oczywiście została zaproponowana możliwość spisania reklamacji oraz wysłania roweru do producenta lecz Pani nie chciała skorzystać z tej opcji ponieważ została poinformowana iż producent zważając na taki typ uszkodzeń odrzuci dane roszczenie.
Pozdrawiam serdecznie
Sklep Maraton
Pani opinia jest całkowicie nieuzasadniona a zarazem sprzeczna ponieważ z obrazu który stwierdził serwisant(znający się na rowerach)stwierdził iż uszkodzenie gwintu powstało na skutek uderzenia lub upadku(co wyraźnie było widać na uszkodzonym pedale), więc jest to tylko i wyłącznie wina użytkownika, stąd brak zasadności do uznania reklamacji. Oczywiście została zaproponowana możliwość spisania reklamacji oraz wysłania roweru do producenta lecz Pani nie chciała skorzystać z tej opcji ponieważ została poinformowana iż producent zważając na taki typ uszkodzeń odrzuci dane roszczenie.
Pozdrawiam serdecznie
Sklep Maraton