Widok

Bezczelni kierowcy

Witam serdecznie.

W dniu 24 11 2011 byłam uczestnikiem bezczelnego zachowania się kierowców Państwa firmy w stosunku do mojej osoby. Wydarzenie miało miejsce na ul. Kapitańskiej w Gdyni. Swoje zarzalenie złożyłam również ustnie pod nr tel.3013197. Uprzejmie informuję również iż czekam na wiadomość o rozwoju sprawy na mail podany niżej.

Z poważaniem Aleksandra Okroj.
Moja ocena
obsługa: 1
 
asortyment: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: -
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Hurtownia Adamus pozostawia wiele do życzenia, zarówno jak i jej przedstawiciele. Jeżeli pracownicy, przedstawiciele, i dyrekcja będzie tak nieprzychylna klientowi długo na rynku nie zaistnieje.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4
W odpowiedzi na powyższe informujemy, że według informacji uzyskanej od pracownicy sklepu do którego Adamus przyjechał z dostawą, pracownicy zachowali się w sposób kulturalny i uprzejmy.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 4
Nie wiem kto w taki negatywny sposób ocenia ciężką pracę chłopaków z Adamusa, którzy w pocie czoła, bez względu na pogodę i godziny pracy zasuwają, byśmy mieli towar do sprzedaży. Zawsze mili, zawsze uprzejmi, zawsze pomocni.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 4
Pani Aleksandro, może zamiast czepiać się ludzi pracujący popracuje Pani nad ortografią,
Zażalenie a nie zarzalenie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry