Widok
Blacharnia lakiernia BMG
Absolutnie nie polecam blacharni i lakierni.
Pomalowali mi na początku roku zderzaki w Mazdzie 6, źle dobrany kolor, różnica widoczna gołym okiem. Aroganckie podejście do klienta szczególnie niejaki pan Trupa czy jakoś tam, wmawiał mi że się nie da że tak musi być, odmowa przyjęcia reklamacji. Przedni zderzak naprawiłem przy innej okazji w firmie Pełka, polecam tą blacharnie kolor dobrany profesjonalnie, żadnej różnicy z resztą auta. Niestety zostałem z tylnym zderzakiem w innym kolorze. Kompletny brak profesjonalizmu blacharni BMG, powinni uczyć się od lepszych.
Serwis w Gdańsku OK.
Pomalowali mi na początku roku zderzaki w Mazdzie 6, źle dobrany kolor, różnica widoczna gołym okiem. Aroganckie podejście do klienta szczególnie niejaki pan Trupa czy jakoś tam, wmawiał mi że się nie da że tak musi być, odmowa przyjęcia reklamacji. Przedni zderzak naprawiłem przy innej okazji w firmie Pełka, polecam tą blacharnie kolor dobrany profesjonalnie, żadnej różnicy z resztą auta. Niestety zostałem z tylnym zderzakiem w innym kolorze. Kompletny brak profesjonalizmu blacharni BMG, powinni uczyć się od lepszych.
Serwis w Gdańsku OK.
Moja ocena
obsługa: 1
jakość usług: 1
czas realizacji: 3
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 2
2.0
* maksymalna ocena 6
W 100 % popieram Piotra.
Oddałam do blacharni mercedesa po wypadku. Naprawili część a resztę potraktowali jako zużycie eksploatacyjne. Samochód odebrałam niesprawny z serwisu gdyż nie zrobili badań technicznych, z kawałkami szkła w środku, których nawet nie raczyli sprzątnąć. Totalna porażka. Za resztę naprawy muszę zapłacić sama pomimo tego, że jestem poszkodowaną w wypadku a nie sprawcą. Obsługa beznadziejna. Nie polecam. Omijajcie szerokim łukiem tą blacharnię. Widać logo które noszą na koszulach do niczego pracowników nie zobowiązuje. Przykre to jest.
Oddałam do blacharni mercedesa po wypadku. Naprawili część a resztę potraktowali jako zużycie eksploatacyjne. Samochód odebrałam niesprawny z serwisu gdyż nie zrobili badań technicznych, z kawałkami szkła w środku, których nawet nie raczyli sprzątnąć. Totalna porażka. Za resztę naprawy muszę zapłacić sama pomimo tego, że jestem poszkodowaną w wypadku a nie sprawcą. Obsługa beznadziejna. Nie polecam. Omijajcie szerokim łukiem tą blacharnię. Widać logo które noszą na koszulach do niczego pracowników nie zobowiązuje. Przykre to jest.
Ten sam kod lakieru zawsze będzie inaczej wyglądał na tworzywie sztucznym, a inaczej na blasze. Takie rzeczy widziałem już niejednokrotnie, gdyż pracuję w branży i widziałem takie rzeczy w niejednym serwisie - proszę poczytać o tym w internecie. Nie wiem jednak czy jest to przyczyna braku profesjonalizmu, myślę że troszeczkę tak. W końcu skoro inny serwis położył ten kolor bez tak znacznej różnicy widzianej gołym okiem na tworzywo sztuczne tzn. że się da, a także nowe auta też mają taki sam kolor lakieru w każdym miejscu - przynajmniej na oko. Myślę, że po prostu jest inna zasada jego położenia na tworzywo sztuczne, a także inne czynniki. Pozdrawiam.
Jeden wielki bałagan . Nic nie potrafią załatwić . Najgorsza lakiernio blacharnia w całej Gdyni . Zero profesjonalizmu , nie potrafili naprawić samochodu z OC sprawcy gdzie w innym salonie zrobiono to bez żadnych zbędnych komentarzy . A jest to autoryzowany serwis , śmiech na sali . Mazdę naprawiam w Wejherowie we Fiacie .