Widok

Brak karty gwarancyjnej na sprzęt

Laptop za 1600 zł prawie, więc niedrogi. Ale kupilem go w ciemno - bez możliwości obejrzenia sprzętu, no i bez karty gwarancyjnej.
Poproszony o nią młodziak zatrudniony w biurze w biurze klienta, powiedział, że firma komputerowa n i e d a j e ka r t g w a r a n c y j n y ch(sic!).
Pytam, skąd ten towar, bo Toshiba daje dwuletnią gwarancję.
No i co robić? Zwracać?
Moja ocena
obsługa: 2
 
pomoc merytoryczna: -
 
asortyment: 4
 
promocje: 2
 
przystępność cen: 3
 
ocena ogólna: 2
 
2.6

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Toshiba nie wymaga karty gwarancyjnej w calej polsce i nie ma znaczenia gdzie ja kupisz.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry