Brak kultury i chamstwo osób pracujących w serwisie. Zakupiłem produkt wartości 30 zł. Po 2 minutach po zakupie stwierdziłem że nie jest do końca to co chcę i czy mogę wymienić na inny droższy. Sprzedawca odparł że tak i mam się udać z towarem i paragonem do serwisu celem napisania protokołu. Tutaj dodam że nawet opakowanie fabryczne (blister) był nie naruszony. Pan o ciemnej karnacji z serwisu stwierdził w niemiły mi sposób że nie ma oddawania ani wymiany i że to mój problem i żebym sobie poszedł i nie marudził. Potem stwierdził że może wydać taką ekspertyzę ale będzie kosztować ona 10zł. Przydała by się lekcja kultury obsługi Pana z serwisu oraz inne podejście do klientów. Dodatkowo jeżeli sprzedawca stwierdził że mogę bez problemu wymienić to po co serwis robi trudności.

Paranoja nie spotkałem się jeszcze z tym żeby nie można było wymienić tego samego towaru w ten sam dzień zwłaszcza jak jego stan wskazuje na brak otwierania. Np. dodam że w Media kupiłem przejściówkę za 9 zł okazała się że to nie ta i tego samego dnia wymieniłem bez problemu.
Czy też innego dnia w innym sklepie zakupiłem brytfankę i też mogłem ją wymienić.

P.S.
Mam skan paragonu jak ktoś będzie