Widok

Brak możliwości wymiany towaru po dwóch dniach zakupu

Chciałem zrobić mojej żonie prezent i zakupiłem 20.05.2011 w waszej placówce jednoczęściowy kostium kąpielowy o rozmiarze 38. Byłem święcie przekonany że będzie pasował, ale jak żono zobaczyła rozmiar, to nawet nie rozpakowała go, tylko prosiła, bym wymienił go na rozmiar 40 jak tylko będzie. Będąc przekonany o ogólnych zasadach konsumenckich, że mam prawo w ciągu siedmiu dni do wymiany towaru, przyjechałem do tej placówki celem wymiany na inny rozmiar. Podchodząc do kasy z paragonem kasowym i dwoma produktami, wcześniej kupionym i nowym by go wymienić, pani kasjerka od razu zadzwoniła po kierownika sklepu. Pani kierowniczka oświadczyła że nie wymienią mi tego na inny rozmiar, ponieważ ten towar nie podlega wymianie. jak tylko zapytałem się czy istnieje jakiś przepis, czy nawet jakaś informacja na temat braku możliwości zamiany, to ku mojemu zdziwieniu, pani kierowniczka oznajmiła mi że właśnie walczą o taki przepis.
Moim skromnym zdaniem, do puki nie posiada oficjalnego rozporządzenia ta placówka o zakazie wymiany produktów, powinni stosować się do ogólnych warunków sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U.141 poz. 1176)
życzę jak najmniej klientów.
Moja ocena
Lidl kategoria: Supermarkety
obsługa: 1
 
asortyment: 2
 
promocje: 2
 
przystępność cen: 2
 
ocena ogólna: 1
 
1.6

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Nie spotkałam się z przypadkiem możliwości wymiany czegoś takiego jak stój kąpielowy. Ciekawe czy żona chciałaby założyć majtki, które wcześniej przymierzała w swoim domu inna pani.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
dokładnie, bielizna osobista nie podlego wymianie, ja tez bym nie chciala nosic po kims majtki, czy stanik
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry