Widok
Brak porozumienia ws. podwyżek w GAiT
Opinie do artykułu: Brak porozumienia ws. podwyżek w GAiT.
Artykuł na temat: Awarie i wypadki tramwajów
Związki zawodowe nie porozumiały się z władzami spółki Gdańskie Autobusy i Tramwaje w sprawie podwyżek dla kierowców i motorniczych. - Naszym zdaniem potrzebna jest interwencja miasta - mówią związkowcy. Prezes Maciej Lisicki odpowiada: - Propozycja leży na stole. Nie mogę dać więcej nawet o 1 zł, bo pójdę siedzieć.
Obie strony w mijającym tygodniu spotkały się dwukrotnie. Najpierw w poniedziałek, a potem w czwartek. Na obu spotkaniach rozmawiano głównie o podwyżkach dla kierowców i ...
Artykuł na temat: Awarie i wypadki tramwajów
Związki zawodowe nie porozumiały się z władzami spółki Gdańskie Autobusy i Tramwaje w sprawie podwyżek dla kierowców i motorniczych. - Naszym zdaniem potrzebna jest interwencja miasta - mówią związkowcy. Prezes Maciej Lisicki odpowiada: - Propozycja leży na stole. Nie mogę dać więcej nawet o 1 zł, bo pójdę siedzieć.
Obie strony w mijającym tygodniu spotkały się dwukrotnie. Najpierw w poniedziałek, a potem w czwartek. Na obu spotkaniach rozmawiano głównie o podwyżkach dla kierowców i ...
Absurd!
To nic nie da. Specjalnie tak mówi żeby ludzie się nie "pyszczyli". Bo co - dostanę podwyżkę kosztem kogoś kogo zwolnią? Niech sobie obniży pensje do 3500. Na tle innych pracowników w trójmieście nie będzie zarabiał wcale najmniej! Te pozostałe 20000 czy nawet więcej byłoby dla załogi. 1 Listopada jakby był strajk kasa od razu by się znalazła bo w niektóre m-ca tylko autobusy mogą tego dnia jeździć!
Propozycje
Co to za propozycja kiedy proponuje się 1zł brutto a wzamian chce odebrać to co jest czyli np. Dam 100 ale wezmę 400 to zarąbjoza.
Prezesowa sama bierze z ZUS i kontrakt niezła kasa to co jej trzeba.
Synek na zajezdni w Nowym Porcie dwie fuchy nawet tam ludzie mają lepsze premie choć nic nie robią no w końcu synek tam kieruje i ogólnie łatwiej się pracuje jak mamusia ma pieczę.
Prezesowa sama bierze z ZUS i kontrakt niezła kasa to co jej trzeba.
Synek na zajezdni w Nowym Porcie dwie fuchy nawet tam ludzie mają lepsze premie choć nic nie robią no w końcu synek tam kieruje i ogólnie łatwiej się pracuje jak mamusia ma pieczę.
Propozycja
Potrzebny ktoś z jajami Strajk i juz inaczej możecie się pocałować w d....
Lisiecki szuka z prezesów oszczędności zwolnić wszystkich w ZTM instytucja powiela Ga i t sama może załatwić swoje sprawy a tam ci co nie mieszczą się w urzędzie znajomi rodzina do tego niech sami obniżą swoje pensje kasy będzie jeszcze zostanie a nie bzdury i farmazony ludziom opowiadać jeszcze raz strajk iść na całość a nie jakieś włoskie strajki
Lisiecki szuka z prezesów oszczędności zwolnić wszystkich w ZTM instytucja powiela Ga i t sama może załatwić swoje sprawy a tam ci co nie mieszczą się w urzędzie znajomi rodzina do tego niech sami obniżą swoje pensje kasy będzie jeszcze zostanie a nie bzdury i farmazony ludziom opowiadać jeszcze raz strajk iść na całość a nie jakieś włoskie strajki
no z tym taborem to bym polemizował!
W Gdańsku nie ma ani jednego autobusu, który ma tzw. ręczne wyświetlacze, a Gdynia ile ma jeszcze tych jelczedesów? Dodatkowo GAiT co jakiś czas kupuje nowy tabor, a w Gdyni decydują o tym prywaciarze wygrywający przetarg.... Tabor PKM i PKA swoje czasy świetności już miał, w Gdańsku nie ma już Neoplanów, a w Gdyni ile ich jeszcze? Mercedesy z 1994 których jest ok. 8 szt. są po prostu jak rasowe niemki. Bardzo brzydkie, ale dobre w eksploatacji!
Po pierwsze, wylicz mi proszę, ile gdyńskich autobusów ma "tzw. ręczne wyświetlacze". Po drugie, Jelczedesów jest całe 9 sztuk, a Neoplanów jest dycha, która zniknie gdy przyjdzie najbliższa partia nowych wozów, czyli pewnie w przyszłym roku. Po trzecie, w Gdańsku nie ma Neoplanów? Mnie się wydaje, że są jeszcze trzy krótkie sztuki. Po czwarte, Merów w Gdyni jest 6, ja w Gdańsku naliczyłem ich 12 z rocznika '94 (przeguby i solówki). Wszystkich Merów z lat '94-'98 jest w Gdańsku 59.
Bądź, proszę, rzetelny w swoich porównaniach.
Bądź, proszę, rzetelny w swoich porównaniach.
czy stacja paliw, która przynosiła zyski już ejst zamknięta żeby opylić grunt deweloperom?
Czy tak postępuje prezes dla dobra spółki w której zasiada? Jak GAiT upadnie to pójdzie siedzieć ale na inny stołek. To przecież Gdańsk, gdzie prezesów spółek miejskich Budyń struga z banana za wierność i lojalność.
Propozycje
Szkoda łąki że jak coś rospirdzielisz ze swojej winy to na te warsztaty przychodzisz i skamlrsz jak pies bo może się da coświata załatwić
Aty to prawdziwy pracuj
Co nie którym to się we łbach poprzewracało miesiąc pracuje i pan przez małe p motorniczy
Na warsztatach robią też tacy co jeździli i te różę znają więc lamusa sam we się do roboty
Aty to prawdziwy pracuj
Co nie którym to się we łbach poprzewracało miesiąc pracuje i pan przez małe p motorniczy
Na warsztatach robią też tacy co jeździli i te różę znają więc lamusa sam we się do roboty
2,5 krotnie? To by wychodziło, że bilet normalny kosztował 8 lat temu 1,30 zł
Także coś kręcisz, tyle bilet normalny kosztował jakieś 15 lat temu. A 8 lat temu kosztował 2,40 zł czy coś koło tego. Poza tym, Lisicki rządzi w GAiT od trzech lat i tylko raz podwyższył cenę biletów. Wcześniejsze podwyżki to zasługa jego poprzednika - Dobaczewskiego
Ale bzdety
Zajrzyj sobie na taką stronkę archive.org - znajdziesz tam archiwalne strony sprzed lat, w tym również ZTM. Cytuję tabelkę cen (normalnych) wg stanu na 30.12.2008, obowiązującą od 1.07.2008: 15-minutowy 2,00 zł, 45-minutowy 2,80 zł, 60-MINUTOWY 4,20 ZŁ, 24-godzinny 9,10 zł, jednorazowy na jedną linię 3,00 zł. Wynika zatem z tego, że akurat GODZINNY bilet POTANIAŁ względem 2008 r. Zaskakujące, ale jednak.
Ludzie prowokują!!! To nie moja wina że nie mam wydać reszty. Nikt mnie w drobne nie wyposaża. To nie moja wina że są wieczne zatory przy dworcu i gdzieś jadę -15. To nie moja wina że klima nie działa. To nie moja wina że syf w autobusie. To nie moja wina że znowu się popsuł. Ale pasażer zawsze rację... G.. .o prawda. Zapraszam państwa do naszej firmy aby się wykazać i pokazać jak to się robi.
he he
Mlodzi teraz nie chcą jezdzic. Przychodzą i za góra rok odchodzą. Gdyby nie stara gwardia, to nie wiem kto by jezdzil. Ale stara gwardia sie wykrusza z powodu przejscia na emeryture. Liczcie na mlodych, liczcie a sie przeliczycie. A Ty cwaniaczku, ktory mowisz ze pracy w trojmiescie pełno, juz kupuj rower. Bo na prawo jazdy za głupi jestes i nigdy nie zrobisz. I zapie****j rowerem do pracy. Wy niektórzy gdańszczanie jestescie od nas kierowcow autobusow uzależnieni. A kto i czym bedzie Wam d*py do pracy wozil?
Prezesi, kierownicy, itd....
Przerost administracji. Czterech prezesów,sekretarki, auta sluzbowe, kierowników jak psów , niektórzy też mają sekretarkę, dwie Centrale Ruchu w Gdańsku itd. itd....Tu są pieniądze. Kiedyś w brygadzie naprawczej na zmianie pracowało 10-ciu mechaników teraz brygada to 4 osoby. Wiecie więc dlaczego tramwaje masowo się psują, bo są łatane a nie naprawiane. 1//3 załogi to administracja.
Po zabierać premie prezesem dyrektorom to i będą pieniądze dla kierowców i motorniczych
Skąd były pieniądze na zmianę nazwy firmy??? . Bo chyba nie z własnej kieszeni wyciągnęli pieniądze
A po drugie kierowcy według przepisów powinni mieć po 4-5 h jazdy przerwę a nie mają i już są łamane przepisy ????
I czemu zawsze muszą robić nadgodziny??? Mowa tu o grafiku
Za ich ciężka odpowiedzialna pracę powinni dużo dużo więcej zarabiać a to co teraz zarabiają to jakieś marne grosze
Odpowiedzialni są za pasażerów
Czemu autobusu nie są ubezpieczone??
I czemu kierowcom i motorniczym nie zapewniają uniformow koszule, bluzy lub polar??? to jest skandal XXI a kierowca we własnym zakresie musi kupować koszule i nikt im za to nie zwraca
Do tego jeżdżą popsute autobusy.. Zakupili nowe i już się psują śmieszne to jest. póki będą rządzić nie odpowiedzialni ludzie to tak ta firma będzie chodzić czyli fatalnie
Skąd były pieniądze na zmianę nazwy firmy??? . Bo chyba nie z własnej kieszeni wyciągnęli pieniądze
A po drugie kierowcy według przepisów powinni mieć po 4-5 h jazdy przerwę a nie mają i już są łamane przepisy ????
I czemu zawsze muszą robić nadgodziny??? Mowa tu o grafiku
Za ich ciężka odpowiedzialna pracę powinni dużo dużo więcej zarabiać a to co teraz zarabiają to jakieś marne grosze
Odpowiedzialni są za pasażerów
Czemu autobusu nie są ubezpieczone??
I czemu kierowcom i motorniczym nie zapewniają uniformow koszule, bluzy lub polar??? to jest skandal XXI a kierowca we własnym zakresie musi kupować koszule i nikt im za to nie zwraca
Do tego jeżdżą popsute autobusy.. Zakupili nowe i już się psują śmieszne to jest. póki będą rządzić nie odpowiedzialni ludzie to tak ta firma będzie chodzić czyli fatalnie
Nie zarabiam mało.
Ty pajacu Lisicki, 2800 na rękę przy 193godz. pracy. Wstaję do roboty o 3 rano, wyjazd 4:18 z bazy Hallera. Kończę przed 14, w domu jestem o 16. Jeszcze bilety rozliczyć. Zjem śniadanio obiado kolację i spać. Bujaj się, zwalniam się i nie wrócę do GAiT nigdy. Koniec z kolesiostwem.
heheh
nie no praca mlekiem i miodem płynąca... przyjedź i pokieruje..? jak pokieruje tam nie ma żadnej kierownicy tylko gaz i hamulec (przyspieszacza i zwalniacz) mój znajomy jest motorniczym i jakoś taki młotek potrafi kierować... nawet sami cofać tramwaju nie możecie.. ciekawe dlaczego... aha no i czasem drzewo musicie odblokowac
brak środków na rególacje płac?
Przecież to kpina, wystarczy poszukać tych pieniędzy wewnątrz firmy. należy zrestrukturyzować diametralnie firmę, a pieniądze się znajdą. przecież GAiT dostają za kilometr ponad złotówkę więcej niż pozostali przewoźnicy, a w PKS dostają kierowcy 20 zł na godz. i jeszcze umundurowanie. to więc co z pieniędzmi które dostaje GAiT. może kierowników za dużo. Kierownik Stacji, a nad nim kierownik wydziału, jeden mechanik a nad nim mistrz, jakieś działy socjalne (przechowalnia), jakiś nic nie wiedzący "starszy mistrz" o nazwisku KOwalski (czyżby tylko zbieżnośc nazwisk z dyrektorem Kowalskim? przecież u nas więcej kierowników i urzędników niż zwykłych "produkcyjnych "pracowników. a jak wprowadzali system informatyzacji to twierdzili, że będzie na odwrót. Nie oszukujcie ludzi chcemy pracować nie strajkować tylko nam zapłaćcie uczciwie i zredukujcie niepotrzebne stanowiska kierowców prezesów jakichś nadkierowników itd.
To jest własnie cyrk wszyscy nagle chca podwyzek kosmicznie wysokich!Tylko z kasy państwa!Dlaczego w prywacie nikt nie strajkuje
Dlaczego tylko wybrana grupa ma miec podwyżki? Albo wszyscy albo nikt.!Miasto w pierwszej kolejnosci powinno inwestowac w tabor .Jak bedziemy mieli nowy tabor wygodny i czesto działajacy to bedzie 5 razy wiecej klientów wtedy bedzie kasa i na podwyżki!
Ale trzeba tez wprowadzic oplaty dla blachosmrodów które powodują ze mało kto che z komunikacji korzystać.
Miasto wydaje setki milionów by blachosmrody miały wygodnie zamiast na komunikacje miejską!
Ale trzeba tez wprowadzic oplaty dla blachosmrodów które powodują ze mało kto che z komunikacji korzystać.
Miasto wydaje setki milionów by blachosmrody miały wygodnie zamiast na komunikacje miejską!
Po kiego diabła chodzicie z wolnego ???? Po co pozwalacie zamieniać wolne ??? Róbcie to co każe podział a ten syf szybko padnie . Jeśli oczywiście tego chcecie .
P.S. Panowie Kierownicy ! Rynek pracy dla kierowców jest bardzo chłonny i Wasi pracownicy mają dokąd iść . Nie jesteście w stanie zaoferować NIC . Świadczy o tym brak kilkudziesięciu kierowców . I codzienne wydzwanianie pań z planowania błagających o chodzenie z wolnego .
P.S. Panowie Kierownicy ! Rynek pracy dla kierowców jest bardzo chłonny i Wasi pracownicy mają dokąd iść . Nie jesteście w stanie zaoferować NIC . Świadczy o tym brak kilkudziesięciu kierowców . I codzienne wydzwanianie pań z planowania błagających o chodzenie z wolnego .
Regulanie słyszy się o zmianie układu zbiorowego w firmie . I zawsze na niekorzyść starych pracowników , których jest coraz mniej..." Przywileje " ...ciągle o tym słyszę . Jakie ja mam przywileje ???? Bilet wolnej jazdy ??? Na całym świecie tak jest ! Fakt - mogę codziennie oglądać schód słońca bo wstaję o 3.00 rano do pracy . Poza tym żadnych przywilejów . Co najwyżej opieprz od każdego . Nawet menel może napluć mi na szybę .
Mam tego dość !!! Zwalniam się , wolę wozić śmieci , taki sam prestiż a mniej nerwów .
Mam tego dość !!! Zwalniam się , wolę wozić śmieci , taki sam prestiż a mniej nerwów .
Pracowałem tam kilka lat
Jako motorniczy i powiem jedno nie życzę takich warunków pracy najgorszemu wrogowi nie będę wspominał już że jeździłem tramwajami które nie powinny na tory wyjechać nie wspomnę o chamskim zachowaniu dyspozytorów typu np Pawełek nie wspomnę że pracowałem każde święto i sylwestra a zarabiałem grosze nie wspomnę że gdy przyszedłem z wolnego to dostawałem mniejszą premię nie wspomnę że gdy szedłem rozliczyć się z biletów musiałem mieć same papierowe pieniądze bo w kasie drobnych którymi ludzie płacili nie chcieli przyjąć itd itd itd........ teraz powiem kolegom co zostali nie warto tam się nigdy nie zmieni szkoda zdrowia nerwów rodziny
Idziesz na jaśkową dolinę coś załatwić
Zmęczony bo miałeś brygadę co ma wyjazd o 4 rano a tam wchodzisz i widzisz kawka ciasteczko i siedzą w pokoju po kilka osób gdzie miejsca już brakuje i co jak co pracować nie pracują tylko udają że coś robią a ciebie kierowcę motorniczego w dyby i do roboty za groszę gonią
to dyskryminacja
czemu premia zależy od wysługi a nie od jakości pracy. Za ta samą pracę należna jest taka sama płaca - kłania się kodeks pracy. Za wysługę powinni mieć ewentualnie inny dodatek.
......................."Oczywiście doświadczeni pracownicy z dużą wysługą lat otrzymują premie nieco inne od tych dopiero przyjętych do pracy"....................M. Lisicki
......................."Oczywiście doświadczeni pracownicy z dużą wysługą lat otrzymują premie nieco inne od tych dopiero przyjętych do pracy"....................M. Lisicki
Ale ogólnie bodzio jest ok też bym korzystał
Tylko chodzi o to że baska Ciebie zmiesza z błotem a za plecami swoim już ma w d...... że zjechał bezpodstawnie tak tam jest zwyczaj proś o podmiane często to z 105 nie zejdziesz a o helmucie będziesz marzył wykończymy Cię tak czy inaczej a ty chcesz tylko.zmianę wyjeździc sprawnym wozem ale nawet tego nie możesz bo prosić dyspozytora o podmiane to uraza majestatu bo np bronek właśnie stawia pasjans i ma Cię w d....... a ty zostajesz sam z awarią i ludzmi na karku
Autobusy i Tramwaje
Skoro p Lisicki się tak odgraża,że nie może dać nawet złotówki bo pójdzie siedzieć to do diabła z nim .Już dawno powinien siedzieć za to co wyprawiał z lokatorami mieszkań jak był w-ce prezydentem.Teraz jest po to aby firma upadła.Czas na strajk generalny w firmie i wywóz na taczce prezesa.Popieram pracowników.
Prawda jest tylko jedna i przykra : p. Stencel - szef związków zawodowych - ma totalnie gdzieś pracowników i ich problemy . Widać to po dotychczasowych działaniach . Na bazie Hallera pojawia się gdy nadchodzą wybory . Młodzi pracownicy nie wiedzą nawet kto to jest . Pan Stencel znany jest z tego , że jeszcze nigdy , nic nie wywalczył dla pracowników . Może dlatego , że gabinet mieści się 15 m od gabinetu Prezesa .
Brak porozumienia ws. podwyżek w GAiT
pieniądze są likwidacja biur ORAZ czaso umila czy na zajezdniach i zwolnienie osób które biorą emerytury i jeszcze pracują a zwykły etat w niedziele nie może lub do 6 godzin a pani Sylwia z biura może na wita stfosza i sobota i niedziela dorobić bhp też sobota lub niedziela dorobić śmiało a z wolnego tylko od pon do piątku a sobota niedziela nie
Praca
Wyobraź sobie że już niedługo będę tu siedział.A ...praca jest tak stresująca i ciężka że nie masz pojęcia.Ranne wstawanie .Nocne wracanie.Brak przerw na śniadanie i toaletę.Panie z biur nawet nie mają pojęcia jak to jest przez 10 godz nie móc zjeść i skorzystać z wc ,a zarabiają więcej.Za taką pracę powinno być godne wynagrodzenie a nie ochłapy.
Panie Lisicki
Wez Pan pensję pracownika z 47-o letnim stażem pracy i żyj cały miesiąc .Moim skromnym zdaniem zrobiłbym czystkę w dyrekcji (kadry 8-em osób +kierowniczka) księgowość też bym zmniejszył o połowę i jeszcze kilka innych działów i pieniążki by się znalazły.Pan też mógłby trochę zmniejszyć sobie pensje bo już dość się dorobił na ludzkiej krzywdzie.
Jestem za, niech oan Lisicki idzie siedzieć.
Może przynajmniej raz zrobi coś dobrego dla Gdańska. A tak na serio, to ta średnia płaca wyliczana jest również na podstawie jego pensji? I zwróćmy uwagę, że w zamian za podwyżki propnuje... zwolnienia. Zwyczajowy styl tego pana, tylko czemu nazywa się go stonowanym? Skoro problemem jest za niska wobe realiów rynkowych umowa z miastem, to chyba właśnie przedstawiciele załogi mają rację mówiąc, że z Lisickim nie ma po co gadać?
ktos napisal zarabiacie malo i siedzicie
guzik wiesz , cicho sza, chetnych na kursy brak, prezes ma braki -dostaje wypowiedzenie zalezy mu nja pracowniku - nie zwalnia ! zaraz bedzie placz , tabletki beda brac na uspokojenie bo nie bedzie komu pracpwac .Ale udaja ze wszystko gra! dlaczego w takiej sytuacji panie lisicki nie zadbasz pan o pracownikow... nie trzeba tam pracowac zeby takie rzeczy slyszec, duzo sie slyszy stojac na przystanku !
brawo lisicki
przychodzi lalunia -czy moge za bilet zaplacic karta? pasazerom jeszcze kawke postaw , aswoich pracownikow traktujecie jak zlo konieczne ? dlaczego pracuja po 10 h ? a gdzie bezpieczenstwo! siedzicie za biurkiem i nie macie pojecia o pracy jakiejkolwiek! usiadz Pan przepracuj mc -za 1800 bez premii bo tyle dajecie ludziom , dlatego sie zwalnaiaja , a swiezy nabytek po miesiacu won! sam odchodzi ...Bravo ! rewelacja!
To jest bardzo proste budyn wysylal lisickiego do gait zeby zrobil tam pozadek tj podzielic duza spolke na kilka mniejszych tj po co 1 prezez jak moze byc ich 4 ? Budyn wyborow juz nie wygra wiec chetnie jedno stanowsika prezeza obejmie proste? Dobre zarobki w gait? No tak jak lisicki ma 14 tys plus dodatki na reke no to nie jest zle haha lisiciki ty durniu opamietaj sie sieciowcow juz wyprowadziles po za firme kto nastepny? I ile dostales od rajbudu? Moze sie ktos tym zaintersuje? Zamiast uczyc sie na bledach ze rozbijanie wszystkiego na mniejsze firmy jest zle to oni dalej od lat to powielaja? Czy ktos to zatrzyma zanim bedzie za pozno halo ???
Sam się prosi....
Cyt:,,Pójdę siedzieć" brzmi jak proroctwo.Taka prawda: za dziwne wspieranie dziwnych deweloperów i
całokształt reformy polityki mieszkaniowej od dawna należą się kraty.
W Sztumie czeka wolne miejsce-jedna piętrowa prycza.Na górze Paweł na dole Gaweł Flaga.
Wszystko według zasług.
A nie znajdzie się w GAiT jakaś sprawna taczka skoro tak trudno o sprawne tramwaje i autobusy ?
całokształt reformy polityki mieszkaniowej od dawna należą się kraty.
W Sztumie czeka wolne miejsce-jedna piętrowa prycza.Na górze Paweł na dole Gaweł Flaga.
Wszystko według zasług.
A nie znajdzie się w GAiT jakaś sprawna taczka skoro tak trudno o sprawne tramwaje i autobusy ?
Gdański transport miejski
Były pan w-ce prezydent nie poradzil sobie w miescie a teraz połozy cały transport w nim.Od stycznie częśc transportu autobusowego przejdzie w ręce lubelskiej firmy zamiast oddac to miejscowym firmom nie zawsze najtaniej jest najlepiej w przetargach,trzeba wspomagać miejscowy rynek a nie obcy
I do kogo pretensje??? Do kierowcy??? No tak on jeździ specjalnie tak powoli tak żeby Ku***a nie mieć przerwy! Moze pretensje do tworu ZTM??? Za rozklady tak pieknie ulozone lub do pasazerow kupujacych bileciki a biletomat na przystanku no ale to zs ciezko. Lepiej wlezc i kupić u kierowcy. A jak widzę madam jedna z druga jak wchodzi do autobusu czy tramwaju to jakby po nią taxi podjechalo i po kij wsiadac sprawnie ?! Sami do siebie pretensje a potem czepiać się kierowcy
Prezes
Tak czytam te opinie i nie wierzę jak mozna panie Lisicki w tak krótkim czasie (bo ile pan jest w GAiT-cie) być tak znienawidzonym przez swoich pracowników.To ze na mieście ma pan bardzo niskie notowania to już inna sprawa ale zostaje pan w dziwnych okolicznoscia prezesem ZKM obecnie GAIT i po tych paru miesiącach ludzie tam pracujący gardza tobą twoją osoba mają cie za grabarza ich firmy pluja na ciebie ..Zresztą szkoda cokolwiek tu pisać reszte sam sobie dopowiedz
FARSA NIE PROPOZYCJA
Oficjalna propozycja jest taka i dobrze aby wszyscy mieszkańcy wiedzieli co proponuje Pani Prezes g*wna Księgowa Związkom zawodowym motorniczym i kierowcom dodać 140-480 kosztem zaplecza.
I tak dla złogi w 40% 1 zł brutto w zamian odbieramy część premii i nagród to jest ta wspaniała propozycja , to jest propozycja osoby której nie powinno już być i żyć spokojnie na emeryturze, ale ma czym się zajmować pilnuje aby syn miał dobrą pensje i dobrze mu się działo i nie miał krzywdy, a reszta załogi to ludzie bez potrzeb i zobowiązań. W firmie już dawno brak dobrej atmosfery związki niczego nie załatwią bo są na etatach a w takich okolicznościach brak bezinteresowności!!
Sami zrobić musimy strajk ,albo żegnaj Genia ,brak ludzi z jajami!
Szukają Pieniędzy ZTM cały to przechowalnia znajomych i rodziny po co komu ten pośrednik między urzędem a GA i T i biura to wszyscy na których my musimy pracować..
Po prostu przykro i żal
I tak dla złogi w 40% 1 zł brutto w zamian odbieramy część premii i nagród to jest ta wspaniała propozycja , to jest propozycja osoby której nie powinno już być i żyć spokojnie na emeryturze, ale ma czym się zajmować pilnuje aby syn miał dobrą pensje i dobrze mu się działo i nie miał krzywdy, a reszta załogi to ludzie bez potrzeb i zobowiązań. W firmie już dawno brak dobrej atmosfery związki niczego nie załatwią bo są na etatach a w takich okolicznościach brak bezinteresowności!!
Sami zrobić musimy strajk ,albo żegnaj Genia ,brak ludzi z jajami!
Szukają Pieniędzy ZTM cały to przechowalnia znajomych i rodziny po co komu ten pośrednik między urzędem a GA i T i biura to wszyscy na których my musimy pracować..
Po prostu przykro i żal
Zróbcie w końcu porządek!!!!
W spółce Gait nie ma gospodarza tak jak już wcześniej ktoś wspomniał co niektórzy mają po 2 etaty a nawet nie wypracowują 1-etatu , lub są stworzone fikcyjnej stanowiska tj.fikcyjne stanowiska kierownicze, brygadziści mają fikcję ludzi , nie mają żadnego kontaktu z pracownikami nie wypełniają im karty pracy (egerii) poprostu jest tak by mógł pobierać dodatkowe wynagrodzenie tj.dodatek brygadzisty no i premię o100% większą od zwykłego pracownika .A co najważniejsze te dodatki mają wpływ na wysługę ZKM im większe wynagrodzenie tym większa wysługa tj około 1400 zł i gdzie tu sprawiedliwości !!! Pracownik zatrudniony na nowych zasadach jest już na starcie przegrany od 500 zł do 700 zł. To już pora żeby to zmienić i każdy pracownik był jednakowo traktowany w końcu wszyscy pracują w tym samym zakładzie. Krótko mówiąc zlikwidować fikcję a pieniądze się znajdą no i oczywiście wystarczy spojrzeć na zamówienia tj.czesci do tramwaji i inne produkty, które są zamawiane.To tam są pieniądze.Niech zarząd w końcu zabierze się do pracy lub podda się do dymisji !!!!
Uwaga panowie kierowcy zakaz chodzenia z wolnego i na zamianę w miesiącu listopad ostrzegawczo przede wszystkim panowie na dodatkach sprawdzamy kto będzie pracował w soboty i niedziele propozycje zakład utylizacji kierowców są skandaliczne i nie dajcie się podzielić na młodych i starych pracowników bo do tego dąży obecnie git propozycją przedstawioną pracownikom