Widok

Brak poszanowania klienta

Opony 2 z 4 były o rok starsze przy zakupie 4 nowych. Te 2 starsze po cieplej zimie popękały. Właściciel od samego początku twierdzi, ze to jest wymysł klienta i oponom nic nie jest. Nawet nie wiedział jak przyjąć reklamacje. Producent uznał ze należy się zwrot pomiędzy. Właściciel twierdził dalej ze to tylko wymysł klienta i ewidentne próbował zbyć. Na trudne pytania zasłaniał się odpowiedzią, ze słabo rozumie po polsku. Zwyczajnie sprzedaje stary towar a pózniej próbuje wmówić klientowi, ze ten wymyśla. Bardzo niemiła i prostacka obsługa właściciela. Zdecydowanie nie polecam, bo obsługa posprzedażowa nie istnieje w tej firmie.
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 1
 
jakość usług: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Dzień dobry,
Powyższy komentaż nie ma nic wspólnego z prawdą. Pani umieszczająca go, napisała to anonimowo co tylko potwierdza fakt, iż nie jest on rzetelny.
Po pierwsze normalnym jest, że kupowane 4szt opon mogą mieć różny DOT. Mało tego mogą mieć nawet różne miejsca produkcji. Przechowywane w odpowiednich warunkach opony są uważane za nowe nawet w 3 lata po ich wyprodukowaniu. Nadal są towarem w pełni wartościowym (nowym). Nikt w łańcuchu dostaw nie kompletuje 4szt opon wg DOT, gdyż pony sprzedawane są również parami i pojedynczo.

Argumenty anonimowej Pani są wręcz śmieszne i tylko świadczą o jej niewiedzy. Jednocześnie oczernianie drugiej osoby publicznie świadczy tylko o poziomie jaki prezentuje autorka komentarza. Przytoczone w komentarzu sytuacje nie miały nawet miejsca.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Pozdrawiamy konkurencję :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry