Widok

Brak profesjonalizmu

Jestem klientem tej firmy od 3 lat. Po pierwszych 2 latach przedłużyłem umowę, gdyż chwilowo jakość usług była lepsza niż zwykle, a ja głupi myślałem, że już tak będzie... Jeszcze rok i umowy NA PEWNO nie przedłużę.
Ale do szczegółów.
Awaryjność - codziennie wieczorem jakość internetu spada drastycznie - packet losty dochodzą do poziomu 60%. Jak się dzwoni do ich serwisu i w końcu pokłócić z nimi to ma się miesiac może 2 spokoju i faktycznie wtedy usługa jest naprawdę dobra. Ale jak się sielanka kończy to zaczyna się zabawa od nowa, i kolejne tydzień czy też 2 dzwonienia zanim problem rozwiążą, oczywiście prubójąc na początku wmówić, że przyczyną jest komputer/router klienta - a to właśnie najbardziej irytuje, bo awarie do tej pory ZAWSZE były z ich winy i cyklicznie średnio co miesiąc/2miesiące zawsze te same.
Obsługa - w sumie poprzedni punkt ich opisuje idealnie. Dzwonisz to albo nie odbierają, albo odbiorą i wmawiają, że klienta wina, a jak się w końcu na nich wymusi naprawę, to i tak się wszystko po max 2 miesiącach rypie...
Oferta/Cena - nie drogo, a oferta przyzwoicie rozbudowana, tyle że nie prawdziwa ;)
!!!NIE POLECAM!!!
Moja ocena
obsługa: 2
 
oferta: 5
 
jakość usług: 3
 
awaryjność: 2
 
przystępność cen: 5
 
ocena ogólna: 2
 
3.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Witam,

Bardzo przykro mi gdy dowiaduję się o problemach z naszą obsługą. Prosiłbym autora o kontakt na adres: marketing@biall.net.pl w celu ustalenia kto spowodował tak negatywną opinię. Dzięki temu będziemy w stanie wprowadzić odpowiednie zmiany w naszej obsłudze, tak by wszyscy nasi Abonenci byli także z niej zadowoleni.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
no jasne.. zawsze tak piszecie a potem cisza.. marketing biall net dziala tylko tutaj..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry