Widok
Brak przeszkolenia pracowników Urzędu Pracy
Paniom z Kancelarii przydałoby się szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta, są wyniosłe, zdawkowo odpowiadają na pytania, ma się wrażenie, że jest się intruzem, aby uzupełnić choćby jeden wyraz na podaniu wypraszają na korytarz!
Moja ocena
Gdański Urząd Pracy
kategoria: Urzędy pracy
obsługa: 1
oferta: 1
pomoc merytoryczna: 1
skuteczność: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
To jest celowe działanie, poprzez ignorowanie i słabą obsługę chcą zniechęcić do przychodzenia i zawracania im głowy, a możliwość umieszczenia w trzecim profilu bezrobotnego, na jego własną prośbę, daje im luz w pracy i liczą, że w ten sposób ludzie zapomną o dalekich terminach wizyt i statystyki będą korzystniejsze, na skutek wyrejestrowania.
To jest prawda! Ja jestem w 3cim profilu i trafił mi się taki doradca klienta (pani M.), że o dxxę rozbić.....zero aktywności, na spotkaniu tylko nerwowe sprawdzanie mojego dowodu, łącznie z adresem, który podałam przecież przy rejestracji. Przypominam, że dowód jest tylko do identyfikacji, a nie po to żeby go jakaś niedouczona urzędniczka macała z każdej strony, żeby sprawdzić swoje urojone/wydumane teorie. Panie w urzędzie włączając tą niewydarzoną doradczynię klienta, o której mowa powyżej nie lubią jak zawraca się im głowę, nie są skore do pomocy, są raczej bezużyteczne. Swoją postawą zniechęcają do odwiedzania tego miejsca, a to przecież one są dla nas a nie my dla nich. To miejsce to porażka. Powinni to zamknąć, im szybciej tym lepiej, zaoszczędzą trochę kasy.