Widok

Brak zainteresowania klientem

Obsługa klienta w salonie T-Mobile w Galerii Bałtyckiej jest niemiła, na pytanie: "czy ma w nosie mój problem" - odpowiada, że "tak". Pani, która mnie obsługiwała, zachowywała się tak, jakby robiła mi łaskę, że ze mną rozmawia. Nie chciała przyjąć reklamacji (zepsuty telefon), bo salon będzie "niedługo" remontowany - przy czym zaznaczyła, że siedzi tam, bo musi czekać do remontu, ale zrobić nic nie może... Wysłała mnie do salonu w Gdańsku Głównym - a tam Pani w obsłudze klienta powiedziała, że to skandal - że dużo bliżej był firmowy punkt naprawczy komórek (we Wrzeszczu) i pani w GB miała obowiązek mnie o tym poinformować, żebym nie musiał jeździć bez sensu w tę i z powrotem. Daję najniższą możliwą ocenę, bo płacę za usługi i chcę, żeby problemy były rozwiązywanie, a klient nie był sz***ą, która ma i tak jeszcze umowę na kilka miesięcy, więc i tak będzie płacił.
Tomasz Kaczorowski
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 1
 
promocje: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ogólnie odnoszę podobne rozczarowanie i nie kompetencje związaną z tym salonem. Byłem w sprawie przedlużenia umowy i strasznie nie miła obslugująca mnie kobieta za wszelką cenę próbowała mi wmówić ze mogę zawrzeć taką umową jaką ona oczekuje, wiec zdegustowany tą obslugą zrezygnowalem i poszedłem do innego salonu i nagle okazało się ze można inaczej. I stwierdzenie końcowe to ja decyduje jaką ma Pan podpisać umowe.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry