Widok
Brudny hotel śmierdzący cytrynowym odświeżaczem
Wszystkie pokoje w hotelu są wypsikane cytrynowym, chemicznym odświeżaczem. Kiedy pojawiliśmy się w pokoju, który był świeżo po "sprzątaniu", nie moglismy wysiedzieć w pokoju. Zmieniono nam pokój na inny, w którym firanki pachniały tanim płynem do płukania i czuć było kurz. W zmienionym pokoju po godz. 20.00 słychać było dudnienie ze znajdującej się na parterze sali - było tam przyjęcie. Na naszą wyraźną prośbę hotel nie chciał nam zwrócić kosztów i wymeldować nas. Na siłę zatrzymano nas w Haffnerze pomimo tego, że hotel absolutnie nie spełniał wymogów 4 gwiazdek za które zapłaciliśmy. Zdecydowanie odradzam, nigdy więcej tam nie przyjedziemy. Ta cała sytuacja była oburzająca!
Moja ocena
Hotel Haffner
kategoria: Hotele
obsługa: 2
wygląd i czystość: 1
dodatkowe usługi: 2
lokalizacja: 5
przystępność cen: 4
ocena ogólna: 1
2.5
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Szanowni Państwo,
W nawiązaniu do Państwa komentarza chciałabym nadmienić, iż w związku z faktem, że dokonaliście Państwo rezerwacji poprzez firmę Expedia, która bezpośrednio rozlicza się z hotelem, winniście Państwo wszelkie reklamacje i roszczenia kierować właśnie do tej firmy. Pokoje hotelowe są dokładnie sprzątane i odświeżane zgodnie z procedurami obowiązującymi w hotelach czterogwiazdkowych. Przykro mi, iż przeniesienie Państwa do najwyższej kategorii pokoju - Apartamentu również Państwa nie zadowolił.
Z poważaniem,
Małgorzata Winiarska
Dyrektor Naczelna Hotelu Haffner
W nawiązaniu do Państwa komentarza chciałabym nadmienić, iż w związku z faktem, że dokonaliście Państwo rezerwacji poprzez firmę Expedia, która bezpośrednio rozlicza się z hotelem, winniście Państwo wszelkie reklamacje i roszczenia kierować właśnie do tej firmy. Pokoje hotelowe są dokładnie sprzątane i odświeżane zgodnie z procedurami obowiązującymi w hotelach czterogwiazdkowych. Przykro mi, iż przeniesienie Państwa do najwyższej kategorii pokoju - Apartamentu również Państwa nie zadowolił.
Z poważaniem,
Małgorzata Winiarska
Dyrektor Naczelna Hotelu Haffner
Szanowni Państwo,
W nawiązaniu do Państwa komentarza chciałabym nadmienić ,iż w związku z faktem ,iż dokonaliście Państwo rezerwacji poprzez firmę Expedia, która bezpośrednio rozlicza się z hotelem, winniście Państwo wszelkie reklamacje i roszczenia kierować właśnie do tej firmy.Pokoje hotelowe są dokładnie sprzątane i odświeżane zgodnie z procedurami obowiązującymi w hotelach czterogwiazdkowych.Przykro mi ,iż upgrade do Apartamentu również Państwa nie zadowolił.
Z poważaniem.
W nawiązaniu do Państwa komentarza chciałabym nadmienić ,iż w związku z faktem ,iż dokonaliście Państwo rezerwacji poprzez firmę Expedia, która bezpośrednio rozlicza się z hotelem, winniście Państwo wszelkie reklamacje i roszczenia kierować właśnie do tej firmy.Pokoje hotelowe są dokładnie sprzątane i odświeżane zgodnie z procedurami obowiązującymi w hotelach czterogwiazdkowych.Przykro mi ,iż upgrade do Apartamentu również Państwa nie zadowolił.
Z poważaniem.