Widok

Budujemy zadaszone stojaki na rowery w Sopocie

Cześć trójmiejskim Rowerzystom!
Mam na imię Monika, studiuję na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym. W ramach jednego z projektów mam za zadanie zrobić coś dobrego dla swojej społeczności. Wpadłam na pomysł, który ma szanse wejść w życie i, mam nadzieję, spodoba się Wam! Co byście powiedzieli, gdyby w Sopocie stanęło kilka "wiat" na rowery?
Chcę, aby mój projekt wzięto pod uwagę przy planowaniu budżetu na następny rok. Sopot chce być miastem przyjaznym rowerom, niech więc będzie przez cały rok. Zadaszenie ma chronić rowery przed opadami atmosferycznymi, zwłaszcza zimą i jesienią. Chcę, aby kilka takich stojaków pojawiło się w strategicznych miejscach w mieście:
1. Plac Przyjaciół Sopotu / Plac Zdrojowy
2. Urząd Miasta
3. SKM - wyjście od ul. Kolejowej
4. Hala 100-leia Sopotu
5. okolica Almy
6. koniec ul. Polnej, przy SKM i wejściu na hipodrom
7. Stadion Leśny
Żeby można było bezpiecznie zostawić pojazd pod SKM, idąc załatwić coś w urzędzie, pijąc kawę, robiąc zakupy. Proszę też o podawanie własnych propozycji :-)
List wraz z propozycjami miejsc na zadaszone stojaki wyślę do Prezydenta oraz Rady Miasta.
Link do projektu (narysowałam, jak umiałam): http://zapodaj.net/d8190c7660869.jpg.html
Ściany z 3 stron, z przodu wejście bez drzwi, w środku miejsce na 6 do 10 rowerów. Zastanawiam się nad oświetleniem. I tu kolejne pytanie:
1. Ściany i/lub sufit transparentne, żeby korzystać ze światła z zewnątrz
2. Starać się o oświetlenie w środku?
Projekt naprawdę ma szansę zaistnieć! Potrzebuję tylko pomocy i poparcia. Planuję również o spotkanie z Prezydentem i Radnymi i przedyskutowanie tego.
Zapraszam do udziału tworzeniu infrastruktury miejskiej!
Pozdrawiam!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zwracam tylko uwagę, że takie obiekty powinien zaprojektować PROJEKTANT. Dobry projektant oczywiście.