Widok
Burzliwe spotkanie kierowców z szefostwem gdańskiego przewoźnika GAiT
Opinie do artykułu: Burzliwe spotkanie kierowców z szefostwem gdańskiego przewoźnika GAiT.
Artykuł na temat: Awarie i wypadki tramwajów
Znów gorąco w spółce Gdańskie Autobusy i Tramwaje. Po ubiegłorocznym proteście, w którym pracownicy domagali się podwyżek, tym razem swoje niezadowolenie wyrażają kierowcy autobusów. Twierdzą, że podwyżki były fikcyjne, narzekają też na trudne warunki pracy, niesprawne autobusy i niewłaściwie układane grafiki. Zarząd spółki odpiera zarzuty. Trudności, na jakie skarżą się pracownicy, tłumaczy "trudną sytuacją na rynku".
W poniedziałek rano w siedzibie GAiT przy Jaśkowej Dolinie ...
Artykuł na temat: Awarie i wypadki tramwajów
Znów gorąco w spółce Gdańskie Autobusy i Tramwaje. Po ubiegłorocznym proteście, w którym pracownicy domagali się podwyżek, tym razem swoje niezadowolenie wyrażają kierowcy autobusów. Twierdzą, że podwyżki były fikcyjne, narzekają też na trudne warunki pracy, niesprawne autobusy i niewłaściwie układane grafiki. Zarząd spółki odpiera zarzuty. Trudności, na jakie skarżą się pracownicy, tłumaczy "trudną sytuacją na rynku".
W poniedziałek rano w siedzibie GAiT przy Jaśkowej Dolinie ...
Dajcie godne pensje i warunki pracy, a także szacunek pracownikom, to pracowników będzie tylu ze będziecie mogli przebierać! Jakoś prezesów nie brakuje!!! Kosztem prezesa i rzecznika prasowego można podwyższyć zarobki tych pracowników którzy są naprawdę potrzebni!!!! "Szacuje się, że w tej chwili brakuje ok. 100 tys kierowców" przestańcie ludziom głupoty wciskać o braku pracowników!
151 na Święty Wojciech jeździł co 20/40 minut
teraz mieszkańcy Oruni i Świętego Wojciecha od września dostali prezent, zamiast 151 mają 132 co 30/60 minut z Pruszcza, oczywiście nie ttrudno się domyślić że jak coś jedzie z Pruszcza to na pewno czeka na pasażerów Św. Wojciecha wolne miejsce, nawet przy drzwiach nie ma. No tak powiecie że obok jedzie 200, 205, 207 i 232 ale to tak jakby próbować wsiąść do tramwaju linii 6 na Cieszyńskiego czyli bardzo słabo, bo zatłoczone. Ale jest dobrze!
Masakra
Kto odpowiada za taki stan rzeczy, tabor, place i to wszystko co sie dzieje?
Tak naprawde ciezko pojechac do Wrocławia, Krakowa, Warszawy i zobaczyc jak tam wszystko funkcjonuje???
Na gownach nikt jeszcze sie nie dorobil. Kupisz mechanikowi tani klucz, ktorym bedzie sie godzine meczyc ze sruba, uwali ja az w koncu bedzie wycinal...
Tak naprawde ciezko pojechac do Wrocławia, Krakowa, Warszawy i zobaczyc jak tam wszystko funkcjonuje???
Na gownach nikt jeszcze sie nie dorobil. Kupisz mechanikowi tani klucz, ktorym bedzie sie godzine meczyc ze sruba, uwali ja az w koncu bedzie wycinal...
Do komunikacji warszawskiej lata świetlne brakuje. Za przykład brak "zbiorkomu" na ul Rózowej - ta jest tylko dla aut a pasażer niech się przez AL Zwycięstwa męczy. Brak tramwajów i jednocześnie nie liczne buspasy, komunikacja zbiorowa gnije w tych samych korkach co osobówki a to marna zachęta. Ostatni i tak rzadki autobus na Obwodowej po 18 a potem tułaczka przez dolny taras / centrum. Długo by jeszcze wymieniać
To co proponujesz jest nielegalne. Bilet kupiony u kierowcy musi kosztować tyle co w kasie czy kiosku. Zresztą już to kiedyś było, bilety były sprzedawane u kierowcy po trzy i taki karnet był droższy o 30gr, jednak się z tego wycofano właśnie z powodów prawnych. Zastanawia mnie fakt czy możliwość kupienia u kierowcy tylko jednego rodzaju biletu jest do końca zgodne z prawem.
sorry jeśli np w takim Chwaszczynie po południu zawsze są korki od strony Gdyni to dlaczego ci debile nie zmienili czasu przejazdu linii 171?jakoś Gdynia swoim liniom Z 191 czy 193 umiała wydłużyć elastycznie czas w godzinach popołudniowego szczytu a na 171 taki sam rozkład jest w niedzielne popołudnie i piątkowe np gdzie pokonanie odległości od Rdestowej do ronda zajmuje nie 5 a 25 minut
A może ukrócić trzeba korytka w zarządzie?
Niech pan lisicki pochwali się ile zarabia! Jak patrzę w TV że są osoby, które zarabiają po nawet 200 tys. złotych miesięcznie, to mówię, co oni k...a z tymi pieniędzmi robią? Przecież to jest bardzo nienormalne co się dzieje. Nie jesteś ustawiony, jesteś nikim. Taka prawda! Co z tego że masz szkoły, studia, dyplomy jak tak michu po farmacji może być prawą ręką ministra. Tutaj to samo. Jakie pan lisicki ma doświadczenie w tej branży? Do takiej firmy na stanowisko potrzeba świetnego Menadżera z doświadczeniem, który dobierze odpowiedni zespół oraz będzie pilnował zarówno finansów jak i pracowników, a nie wiceprezydenta który do niczego się nie nadaje.
ZTM nakłada kary za pojazdy dwudrzwiowe, a mało to razy było widać że pojazd jest na tej linii co nie trzeba? Zobaczcie na tramwaje, co za skończony debil może puścić Pesę Jazz, dwukierunkową niskopodłogową na linię 2, 6, 11 czy nawet 9, skoro ten pojazd jest dwukierunkowy i powinien jechać na Morenę na 10 lub 12? Autobusy też, na 139 jest przydział pojazdów dwudrzwiowych, a jeżdżą sobie Solarisy, na 154 jest przydział przegubowy, a puszczają dwudrzwiowego Merca i gotuj się w tłumie. To jest wina wewnętrzna że dyrektorzy i ich zastępcy mają wszystko w d.pie. Czasy komuny się skończyły! Mamy wredny, wstrętny kapitalizm i jak tak dalej pójdzie to ZTM będzie zmuszony robić przetargi na linie na których obecnie jeździ GAiT. Już teraz nowy przewoźnik BP Tour wykonuje niektóre kursy na linia 149, 166, 227 i 249, są też przypadki że wjeżdża jako rezerwa za GAiT, ostatnio był na 118 i 162. Przecież to przewoźnik komunalny powinien być oparciem dla organizatora komunalnego, a nie obca prywatna firma.
ZTM nakłada kary za pojazdy dwudrzwiowe, a mało to razy było widać że pojazd jest na tej linii co nie trzeba? Zobaczcie na tramwaje, co za skończony debil może puścić Pesę Jazz, dwukierunkową niskopodłogową na linię 2, 6, 11 czy nawet 9, skoro ten pojazd jest dwukierunkowy i powinien jechać na Morenę na 10 lub 12? Autobusy też, na 139 jest przydział pojazdów dwudrzwiowych, a jeżdżą sobie Solarisy, na 154 jest przydział przegubowy, a puszczają dwudrzwiowego Merca i gotuj się w tłumie. To jest wina wewnętrzna że dyrektorzy i ich zastępcy mają wszystko w d.pie. Czasy komuny się skończyły! Mamy wredny, wstrętny kapitalizm i jak tak dalej pójdzie to ZTM będzie zmuszony robić przetargi na linie na których obecnie jeździ GAiT. Już teraz nowy przewoźnik BP Tour wykonuje niektóre kursy na linia 149, 166, 227 i 249, są też przypadki że wjeżdża jako rezerwa za GAiT, ostatnio był na 118 i 162. Przecież to przewoźnik komunalny powinien być oparciem dla organizatora komunalnego, a nie obca prywatna firma.
Pesa Jezz
Nie poszczają ich na 10,12 z jednego członu brak hamowania i tak jeżdżą od bardzo dawna a ci co odmawiają wyjazdów są zastraszani zwolnieniem z pracy lub pozostają bez pseudo premij ta sytuacja była poruszana w którymś wywiadzie z motorniczym gdzie ostrzegał o awaryjności tych tramwaji a ludzie niewiedza czym jeżdżą
Będziemy aneksować tę umowę, by ZTM zmienił podejście i nie nakładał tych kar.
Nie ma jak szczerość, kto naprawdę w tym mieście rządzi komunikacją. Tylko, że w takim razie - dlaczego Lisicki siedzi w GAiT, a nie ZTM?
Drobnostką już pozostaje to, że wygoda pasażerów nie ma tu żadnego znaczenia. Dwudrzwiowe autobusy, tramwaje z miejscami stojącymi...
Drobnostką już pozostaje to, że wygoda pasażerów nie ma tu żadnego znaczenia. Dwudrzwiowe autobusy, tramwaje z miejscami stojącymi...
Gdynia PKA
W Gdyni w PKA też wyjeżdżamy niesprawnymi autobusami bo nie ma nowych i nie ma możliwości odmowy nie wyjazdu. Dostaliśmy podwyżkę 1,30zł ale zabrali premię - bo coś za coś. Mechanicy jeżdżą na autobusach kończą na warsztacie i od razu na autobus gdzie są normy godzinowe pracy. A na warsztacie w nocy tylko śpią.
haha debilu i co?Za kilka lat będziesz tu miec banderland ty matole?Zamiast dać zarobić swojemu to co dziada ze wschodu za pół darmo wziąć?Myślisz w ogóle tym chorym łbem pacanie?Pieniędzy w Gdańsku jest wystarczająco tylko zarządza nimi aferalna złodziejska i gnuśna sitwa przyspawana do stołków od 1990 roku ci sami ludzie te same ryje wchodzi już drugie pokolenie tego mafijnego pomiotu
nie bądź taki pewny swojej posady, bo nie ma ludzi niezastąpionych
Po co przyjmują tylu Ukraińców? Żeby pracowali za połowe tego co Polak. Jak taki się trochę otrzaska z naszym cywilizowanym krajem, to śmiga do Niemiec i dalej tam pracowac, a do nas kolejni niewyedukowani się szkolić. I tak będzie, a Ty jako kierowca znaczysz ZERO, bo Ciebie można bardzo łatwo zastąpić niestety. Kierowanie autobusem (nie wspomnę o tramwaju) to najłatwiejsza rzecz z możliwych i to jak najbardziej do ogarnięcia przez Ukraińca. To nie fizyka kwantowa i trzeba sobie z tego zdać sprawę.
konstruktywana rozmowa
obejrzyj filmiki to zobaczysz jak zarząd rozmawia konstruktywnie. związki siedzą w kieszeni u liska . jak można skończyć protest i prosić o podpisanie porozumienia przez dwa miesiące . kiedyś to było protest -----podpisanie porozumienia------ ogłoszenie końca protestu i w takiej kolejności powinno się to odbyć sami kierowcy i załoga powiedzieli że stracili zaufanie do związków, to kto ma konstruktywnie rozmawiać. załoga powinna się wypisać ze związku to leśne dxziadki może zrozumieją jak dbać o załoge.związki jeszcze nic nie załatwiły w tej firmie tylko fundusz asekuracyjny powoduje że kierowcy są w tym związku STACHU obudz się zanim będzie za póżno. zaplecze pracuje narzędziami jeszcze z czasu PRL zakupy "lepszych narzędzi " są dla pupilków którzy nie umieją nimi pracować . ale jak coś to są mamy najlepszy sprzęt tylko że dostępny w godzinach 6-14 dlaulubieńców , potem ,młotek i przecinak , bo gazu też brakuje pozdrawiam dzisiaj jeżdziłem ale następnym razem udam się z wami wszyscy: kierowcy ,motorniczowie i zaplecze musimy się zjednoczyć aby walczyć o firme .komuś zależy aby to rozwalić . wszystko jest oddawane dla firm zewnętrznych :regeneracja,przewijanie ,sieć ,tory, kontrola biletów, remonty średnie . blacharnia potem my obrywamy
Lisicki dał kontrole biletów za 20 mln zł 3 lata !!!!!
Policzcie ile kosztuje kontrolowanie biletów przez 3 lata nawet jeśli kanar zarabia 4 tys zł babka w biurze 3 tys zł za biuro płacą 15 tys zł nie kosztuje to nawet 4 mln zł . Gdzie się podziały 16 mln zł ??????????????????????????? przecież to skandal kierowca pracuje za 10 zł za h i nie ma kasy a na renomę było ponad 20 mln zł ..... pamiętajcie jak Lisicki bronił kontrolerów którzy pobili niepełnosprawną kobietę ? już wtedy dziwne było takie zaangażowanie zastępcy prezydnta miasta Gdańska . Nagle Lisicki idzie do zkm i nagle przetarg na kontrole biletów za ponad 20 baniek ??? gdzie NIK Gdzie CBA ???? ktoś tego cfaniaka kontroluje czy przyszedł do zkm żeby znowu nakrasć i poustawiać przetargi na miliony dla kolegów. JUż jak Lisicki pracował w urzedzie miejskim były afery z mieszkaniami wyrzucili go i przeszedł do zkm i znowu wały. dalej głosujcie na sitwę złodziei w Gdańsku. Lisicki Dawno powinien dostać zarzuty jak Adamowicz razem siebie wspierają i kradną na koniec kadencji ile się da. niedawno kolejna afera w zkm kupili autobusy który niby były droższe o kilkanascie milionów złotych dziwnym trafem pieniądze dołozył Gdańsk ciekawe ile tam poszło bokiem nie pisze już o zajezdni sprzedanej pod deweloperkę. afera goni aferę a oni o trudnej sytuacji hahahaha. dalej pracujcie kierowcy za 10zł za godzinę na cfaniaków a oni rozkradną zkm na przetargach i układach na waszej krwawicy.
To miasto się wali. Nie wiedzą na jaką imprezę wydają zgodę (ONR), kupują trupy autobusów Niemiec, budują koszmar Forum Radunia z 50 miejscami dla urzędników, co chwile jakieś niepowodzenia. Nie chce mi się już wymieniać bo to jest chore. Zamiast polityki róbcie coś włodarze dla miasta. Bo na razie tylko robicie wszystko pod siebie i swoich przyjaciół z partii.
Czas władzy dobiega końca. Przy kolejnych wyborach wybierzmy kogoś kto zadba o nas obywateli a nie o swoja partię.
Czas władzy dobiega końca. Przy kolejnych wyborach wybierzmy kogoś kto zadba o nas obywateli a nie o swoja partię.
Kierowcy zapytajcie Lisickiego ile zarobi na czyste firma Renoma :)
To są wasze pieniądze na podwyżki poszły do kolegi Lisickiego na nowe BMW porshe .
taka prawda zkm zostało rozkradzione dlatego nie ma dla was pieniędzy. Zapytajcie wprost tego cfaniaka ile zkm wydało na kontrolę biletów i jakie koszta są kontroli przez 3 lata . Zniknęło ponad 15 mln zł - to mogło pójść na wasze podwyżki na kierowców a poszło dla kolegi po układzie. Już wiecie gdzie jest wasza kasa :) pan Dyrektor traktuje was jak idiotów i parobków. Renoma zabrała wam kasę w ustawionym przetargu powinniscie go wywnieść na taczkach i rozliczyć z tego przetargu.
taka prawda zkm zostało rozkradzione dlatego nie ma dla was pieniędzy. Zapytajcie wprost tego cfaniaka ile zkm wydało na kontrolę biletów i jakie koszta są kontroli przez 3 lata . Zniknęło ponad 15 mln zł - to mogło pójść na wasze podwyżki na kierowców a poszło dla kolegi po układzie. Już wiecie gdzie jest wasza kasa :) pan Dyrektor traktuje was jak idiotów i parobków. Renoma zabrała wam kasę w ustawionym przetargu powinniscie go wywnieść na taczkach i rozliczyć z tego przetargu.
g*wno prawda specjalnie zrobili te spółeczki żeby nie było winnych
Lisicki jest umocvzony w ten przetarg wiem to w pierszej ręki . każdy wie że to wał i kazdy się smieje 20 baniek za zatrudnienie 20 chłopaka na 3 lata 4 panienki w okienku i biuro za 12 tys zł miesięcznie - nie wychodzi nawet 4 mln zł - a dostali za to ponad 20 baniek.
ale zes to wymyślił
z tego co wiem, pieniadze na wynagrodzenie dla renomy idą z mandatów. ZTM im płaci, a następnie ściaga od gapowiczów i tak jest na całym swiecie
Zdaje sobie sprawę, że sam pewnie lepiej byś rozwiązal tę kwestię, szkoda, ze sam nie wystartowałes w przetargu na kontrolę biletów, bo pewnie było by i lepiej i taniej, hahaha
Zdaje sobie sprawę, że sam pewnie lepiej byś rozwiązal tę kwestię, szkoda, ze sam nie wystartowałes w przetargu na kontrolę biletów, bo pewnie było by i lepiej i taniej, hahaha
Czysto teoretycznie, nie opowiadając się po żadnej z hejtujących stron. Chciałbym z ciekawości zobaczyć miasto przez jeden dzień, gdzie na trasy nie wyjeżdża absolutnie żaden transport publiczny. Potem chciałbym zobaczyć taki tydzień. Ciekaw jestem jaki miałoby to wpływ na ludzi. Jakie alternatywy zdecydowaliby się wdrożyć. Czy mielibyśmy zalanie dróg samochodami? Znacznie mocniejsze szukanie osób jeżdżących w tym samym kierunku w celu uruchomienia wspólnych dojazdów do pracy? Złote żniwa dla taksówek?
"Szacuje się, że w tej chwili brakuje ok. 100 tys kierowców" przestańcie ludziom głupoty wciskać o braku pracowników! Dajcie godne pensje i warunki pracy, a także szacunek, to pracowników będzie tylu że będziecie mogli przebierać! Jakoś prezesów nie brakuje!!! Kosztem prezesa i rzecznika prasowego można podwyższyć zarobki tych pracowników którzy są naprawdę potrzebni!!!!
Dodam
W tramwajach to samo , zaczęto bez powiadomienia nikogo ani związkow ani pracowników, o tym że maja podpisać zobowiązanie o podjęciu pracy zmianowej- nikt nikogo nie pytał , chcieli po cichu wcisnac zmiany. Nikt niczego nie podpisał i nie podpisze ! Kombinacje po to by stworzyć bezsensowne etaty .
Najpierw niech oni ludzi zatrudnia, a wtedy wymyślają zmiany.
Najpierw niech oni ludzi zatrudnia, a wtedy wymyślają zmiany.
Bo jak wyjeżdżasz za granicę to nie po to by zarobić tylko na przeżycie ale też cos odłożyć. Kierowcy z Ukrainy wybierają przeważnie pracę w turystyce gdzie zarobi 2x tyle co na miejskich. A jakość usług? Gdyby Niemiec czy Anglik krzyczał, że Polacy to najgorsi fachowcy, którzy nic potrafią i trzeba ich wszystkiego uczyć, etc. to zaraz większość by sie obraziła. Bo jak to tak można? To czemu takie obraźliwe komentarze padają w kierunku naszych sąsiadów zza wschodniej granicy? Nie bądźmy hipokrytami. Tacy sami fachowcy jak my, jedyne czego muszą sie nauczyć to język i lokalne warunki. Jedno co to powinni miec płacone tyle samo co Polacy na tym samym stanowisku a nie, że wszelkiego rodzaju dziady i janusze biznesu zgarniaja wszystko dla siebie.
ty nawet nie wiesz co mówisz ,po pierwsze język trzeba znać,po drugie wszystkie trasy, po trzecie trzeba mieć wizę,być miłym ,zdrowym po psychotestach,czy ty myślisz budowlańcu że naszym chłopcom tego brakuje, wystarczy troszeczkę dobrej woli z zarządu spółki i po problemie. jak by miało być tak jak ty myślisz to ciekaw jestem ile więcej jechał bym do domu a o kolizjach i wypadkach już zapomniałeś nie wspomnę,już o naszym społeczeństwie
BEZEDURA
Drodzy Pasażerowie , tylko nie piszcie o leniwych , chamskich kierowcach . Tacy byli , są i będą . Pasażerowie też nie są święci . Po prostu kierowcy mają już dość tego bagna . Sami widzicie jakimi autobusami jeździcie , jakie głupie zmiany wprowadza ZTM . To wszystko odbija się na Was i na nas . Na relacjach między ludźmi . Nam też zależy na świętym spokoju w pracy a nie użeraniu się . I gdybym dziś miał jeszcze raz podjąć pracę w tej - pożal się Boże - komunikacji to NIGDY . I nie rozumiem młodych , którzy przychodzą tu pracować . Za śmieciową pensję , na dziadowskim sprzęcie bez .przyszłości . NIGDY.
Ogłoszenia drobne "GAiT przyjmie do pracy 100 ukraińskich kierowców...
Warunki_
1. Prawo jazdy ukraińskie min.3 miesiące
2. Kurs D na raty z niskim oprocentowaniem i cyrografem na min. 5 lat pracy za płn...
3. Atrakcyjne trasy z grafikami po 12 godzin.
4. Kurs języka polskiego i kaszubskiego
5. Dawnym i przyszłym związkowców dziękujemy.
6. Praca na w większości sprawnych pojazdach.
7. W perspektywie 3 letniej premie.
8. Zapewniamy tłumaczy przy przyjęciu wniosków w kadrach...
9. Załatwiamy szybkie deportacjei dla niezdyscyplinowanych czy strajkujących...
1. Prawo jazdy ukraińskie min.3 miesiące
2. Kurs D na raty z niskim oprocentowaniem i cyrografem na min. 5 lat pracy za płn...
3. Atrakcyjne trasy z grafikami po 12 godzin.
4. Kurs języka polskiego i kaszubskiego
5. Dawnym i przyszłym związkowców dziękujemy.
6. Praca na w większości sprawnych pojazdach.
7. W perspektywie 3 letniej premie.
8. Zapewniamy tłumaczy przy przyjęciu wniosków w kadrach...
9. Załatwiamy szybkie deportacjei dla niezdyscyplinowanych czy strajkujących...
Nie ma dnia bez awarii rano wyjeźdźa juź uszkodzony tabor śmiechu warte dlaczego nikt nie interesuje się nikt autobusami kursującymi na Westerplatte tj 106 i138 spaźniają się a w ciągu dnia wogóle nie jechać jeźdźe od dworca do Westerplatte 7lat i nie widziałem tam kontroli ruchu chyba nie ich rewira moźe za daleko
Przecież to jakaś farsa!
Kierowca autobusu nie ma prawa wyjechać uszkodzonym autobusem! Takie jest prawo! Gdzie są służby które to kontrolują? Po co są te wszystkie szkolenia? Za które tak duzo płacimy! Układy układziki!
Panowie trzymam kciuki za dalsza wojnę z tym wyzyskiem.
Ten problem nie dotyczy tylko komunikacji!
Panowie trzymam kciuki za dalsza wojnę z tym wyzyskiem.
Ten problem nie dotyczy tylko komunikacji!
panowie z zarządu komunikacji popatrzcie jak w Warszawie jest zorganizowany zbiorkom, jak wygląda strona internetowa warszawskiego ZTM. Konia z rzędem temu kto na podstawie schematu dziennych linii jest w stanie ustalić gdzie na mapie Gdańska znajduje się konkretny przystanek. Warszawski schemat linii jest naniesiony na mapę Warszawy.
Jestem Gdańszczaninem pracującym jeszcze w Warszawie, gdzie jeżdżę tylko autobusami i tramwajem do pracy ( nie metrem ). Niedługo będę pracować w Gdańsku, i trochę przeraża mnie dojeżdżanie zbiorkom-em w Gdańsku. W warszawie mogę doładować kartę miejską raz na kwartał,a za opłacanie podatków płacę za kwartalny o 30zł mniej, w Gdańsku nie ma kwartalnego, tylko co miesiąc będę musiał doładowywać, a za płacenie podatków jest losowanie samochodu, Loterią mamy zachęcić ludzi do opłacania podatków??, na pewno tańszy bilet miesięczny więcej zdziała.
Fajnie byłoby mieć komunikację zorganizowaną jak warszawska, urzędników ZTM pozwalniać, zatrudnić nowych i rzetelnie rozliczać jak w prywatnych firmach
Jestem Gdańszczaninem pracującym jeszcze w Warszawie, gdzie jeżdżę tylko autobusami i tramwajem do pracy ( nie metrem ). Niedługo będę pracować w Gdańsku, i trochę przeraża mnie dojeżdżanie zbiorkom-em w Gdańsku. W warszawie mogę doładować kartę miejską raz na kwartał,a za opłacanie podatków płacę za kwartalny o 30zł mniej, w Gdańsku nie ma kwartalnego, tylko co miesiąc będę musiał doładowywać, a za płacenie podatków jest losowanie samochodu, Loterią mamy zachęcić ludzi do opłacania podatków??, na pewno tańszy bilet miesięczny więcej zdziała.
Fajnie byłoby mieć komunikację zorganizowaną jak warszawska, urzędników ZTM pozwalniać, zatrudnić nowych i rzetelnie rozliczać jak w prywatnych firmach
Ale jaja kierowca który ma taką odpowiedzialność zarabia 12 zł na ręke hahahaha
A Lisicki oddaje przetarg na kontrole biletów renomie za 20 mln zł dokłada do merców miliony a pracownicy którzy wstają o 2 w nocy wożą nas mają taką odpowiedzialność nie mają na chleb.
Przecież to skandal zróbcie strajk generalny 100% mieszkańców Gdanska jest z wami !!!
12zł za godzinę to lisickiemu dajcie . Nie dajcie się kierowcy mieszkańcy Gdańska są z wami !!!
Zróbcie szum przed wyborami zaraz lisicki odejdzie i zostawi was z długami bez kasy. Po ryju widać że to cfaniak i nieudacznik .
Przecież to skandal zróbcie strajk generalny 100% mieszkańców Gdanska jest z wami !!!
12zł za godzinę to lisickiemu dajcie . Nie dajcie się kierowcy mieszkańcy Gdańska są z wami !!!
Zróbcie szum przed wyborami zaraz lisicki odejdzie i zostawi was z długami bez kasy. Po ryju widać że to cfaniak i nieudacznik .
Witam, najczesciej jest tak ze cos sie popsuje w czasie jazdy np drzwi, klima, ogrzewanie. I co kierowca ma zrobic. Dzwoni i slyszy ze nie maja autobusu na podmiane dla niego, a pasazerowanie chca dojechac do pracy badz domu. Wiec decyduje ze sie pomeczy. To jest stresujace dla obu stron. Ale nie sadze ze ktos by wyjechal z niedzialajacymi hamulcami. Ja odpowiadam za swoich pasazerow i zawsze dbam o nich. Najwazniejsza zasada, dla milych fajnych osob jestem rewelacyjnym kierowca dla burakow burakiem. Traktujmy sie z szacunkiem a szacunek otrzymamy. Pozdrawiam
Witam
Ja mam zasade jestem mily dla milych, a burakiem dla burakow. To dziala w dwie strony. Sam sie dziwie ze niektorzy z moich kolegow tak sie zachowuja, ale prosze popatrzec rowniez na pasazerow jak oni sie zachowuja. Nieladnie jest oceniac wszystkich po zachowaniu niektorych ale mimo wszystko pozdrawiam
Ja mam zasade jestem mily dla milych, a burakiem dla burakow. To dziala w dwie strony. Sam sie dziwie ze niektorzy z moich kolegow tak sie zachowuja, ale prosze popatrzec rowniez na pasazerow jak oni sie zachowuja. Nieladnie jest oceniac wszystkich po zachowaniu niektorych ale mimo wszystko pozdrawiam
Jak autobusu mają być sprawne skoro stacja kontroli pojazdów jest na bazie? Policja nie kontroluje autobusów. Gdyby zaczęła to okazałoby się że połowa nie powinna jeździć. Pasażerowie podejdzie do kierowcy i popatrzcie na choinkę swiatełek ma tablicy rozdzielczej . Niektóre z nich są zaklejone a czujniki powyłączane bo by piszczaly cały dzień. Proponuje zawiadomić Wydział Ruchu policji i zrobić kontrolę pod bazą. Dzień pieszego pasażera już jest blisko
Dojeżdżam do pracy codziennie tramwajem w godzinach rannych. Nie ma dnia bez awarii drzwi, nie ma dnia, aby tramwaj przyjechał na czas. Myślałem, że to wina motorniczego, ale nie - kupiliście złomy, taka jest prawda. Co chwilę widzę, jak motorniczy musi przejść cały tramwaj na każdym przystanku i ręcznie zamykać drzwi. Dziwi mnie jeszcze, że miasto nie rozwiązało umowy z Gait.
Na dzień dobry, gdy Lisicki został prezesem to zakołkowano chodniki przed siedzibą GAIT na skrzyzowaniu Jaśkowa / Grunwaldzka
i postawiono kilka ławeczek - pod pozorem miejsca odpoczynku dla mieszkańców !
Koszt prawie 400.000 zł plus straty z powodu utraty kilkudziesięciu miejsc parkingowych, które można było zrobić płatnymi, podobnie jak i zrobiono vis a vis.
Adamowicz i Lisicki to są " dobrzy cwaniacy " !
Koszt prawie 400.000 zł plus straty z powodu utraty kilkudziesięciu miejsc parkingowych, które można było zrobić płatnymi, podobnie jak i zrobiono vis a vis.
Adamowicz i Lisicki to są " dobrzy cwaniacy " !
co bym zrobił pytacie ?
wziąłbym wzór z aglomeracji miejskiej w Warszawie...tam ciągle są jakieś stłuczki autobusów lub uszkodzenia lakierów - więc ...aglomeracja trójmiejska powinna mieć także warsztaty samochodowe na miejscu, wymiana szyb, wymiana resorów, hamulców,klocków które szybko się ścierają...to wszystko ZTM powinien mieć na miejscu, każdy o tym wie, tyle tylko że brakuje kasy i na mechaników a tym bardziej na warsztaty i temat się kończy - ponadto wcześniej pisałem że przydałoby się sponsorowanie takiej firmy jak Solaris czy Mercedes aby wszystkie narzędzia i urządzenia naprawcze mieć na miejscu, temat jak widać powrócił i wybuchł, a kierowcy jak byli przemęczeni tak są (ledwo widzą na oczy -chociaż jeżdżą bardzo dobrze), kursy grafików jak widać są bardzo potrzebne bo ludki mają zapotrzebowania / krytyka będzie zawsze, zawsze będzie coś ludziom nie odpowiadało, ale cóż przecież to wszystko tworzymy my - ludzie dla ludzi/ więc trochę szacunku dla pracy ludzkiej proszę a nie zacietrzewienia i zimnego dystansu, chłodne głowy wymyślą więcej od głów wzburzonych.
Tam jest potrzebny strajk ostrzegawczy, grają w pana z załogą jak tylko mogą, pseudo podwyżki i restrukturyzacje. Pieniądze w tym bajzlu idą na prawo i lewo, tylko na premie i podwyżki dla załogi wiecznie brakuję. Pracowników brakuje wśród kierowców, mechaników i w kazdej ekipie na zapleczu, ale zarząd okłamuje że jest wszystko OK. Każdy pracownik zaplecza robi co najmniej za dwie osoby a premia wiecznie obcięta. Cała firma powinna się zjednoczyć, pracownicy zaplecza, kierowcy i motorniczowie. Niech zarząd zobaczy na co nas stać i że bez nas ta firma zginie śmiercią naturalną. Panu Stenclowi, pani G. ,panu Maciejowi i wszystkim z kadry kierowniczej co powinni być na emeryturze mówimy mówimy dowidzenia.
Adamowicz liczy na wyborców
Adamowicz ma wszystko w d......e zobaczcie jakie nagrody poroadawał swoim wysokim urzędnikom nie zapominając o swojej byłej sekretarkę niedawno awansowanej na dyrektora. Podobnie jak jego były asystent też już od dzisiaj się dyrektorem biura promocji miasta. Teraz jego asystent ma 21 lat bez wykształcenia. ALE W WYBORACH Adamowicz.liczy na Wasze głosy
Nie wiem co się dzieje z autobusami linii 148 ostatnio po zmianie rozkładu to jakiś koszmar
Nie ma czterech autobusów na godz jak było poprzednio ale są tylko trzy , niestety tylko na rozkładzie jazdy w rzeczywistości jest gorzej są czasami dwa na godz a nawet dwa razy w ubiegłym tygodniu zdażyło się że czekałem prawie godz
za dużo stanowisk w gait
wszyscy mistrzowie powinien zostać usunięci całe kierownictwo warsztatu też panie prezesie niech pan przeirzy na oczy nic nie robi kierownik warsztatu ac kasę bierze po tylu kierowników na jednym warsztacie syna lek jednego czy drugiego to musi stołek być ma prawko to do ruchu może jak się usunie jednego to nastempny weźmie się za robotę
Toż to jest chore! Kierowca to ma być kierowca a nie mechanik, sprzątaczka, ochroniarz, sprzedawca i Bóg wie co jeszcze! Tym ludziom należy się prawdziwa realna podwyżka pensji ale przede wszystkim należą im się prawidłowe warunki pracy! Wcale się nie dziwię, że na tym spotkaniu kierowcom autobusów nie wytrzymują nerwy, bo jak taki "pan od papierków" gada o pierdołach zamiast o konkretach, to niejeden by się wkurzył! A gdyby tak "pana od papierków" posadzić za kierownicą autobusu na 12 godzin bez niezbędnych narzędzi do pracy? Gwarantuję, że po godzinie (albo i krócej) by nie wytrzymał. Ludzie się wkurzają bo autobusy nie przyjeżdżają na czas, bo się psują.. a to kierowcy wina?! Nie, to przez pazerność firmy która skupuje starocie z Niemiec "z drugiej ręki". A potem taki kierowca się nasłucha od pasażerów wyzwisk jakby to jego wina była. Jakąś inspekcję tam powinni porządną zrobić żeby Ci ludzie mieli jak pracować w normalnych warunkach a nie z duszą na ramieniu.
Pora rozpocząć walkę o Nasze! Zjednoczmy się!
Zrobić porządek. Bilety za bajońskie kwoty... Nie adekwatne do pojazdów jakie jeżdżą... Ciągle awarie... Brak realizacji kursów... (bo opóźnienia, to temat rzeka) Nie wykonywane kursy, bo nie ma komu pracować... Na trasę nie wyjeżdżaja autobusy... A bilety kupujemy! Jeszcze mają czelnosc kontrolować nas! Pasażerów! Powinniśmy jeździć za darmo, albo w ramach rekompensaty ceny biletów powinny być o połowę niższe! Walczmy o Nasze! To są nasze pieniądze na które każdego dnia każdy z nas ciężko pracuje!!
Pora na zmiany
Teraz jest nasz czas! Czas pracownika/-ów! czas klienta! A oni dalej (pracodawca/firmy) próbują walczyć i pokazać, że oni rządzą! Ich czas nadszedł! Jeśli teraz my zwykli ludzie, czyli podstawa tego miasta : Pasażerowie i kierowcy bez których komunikacja miejska by nie istniała nie zbierzemy się i razem ramię w ramię niezaczniemy walczyć o Nasze! To cofniemy się do głębokiego PRLu!
Dodam
W tramwajach to samo , zaczęto bez powiadomienia nikogo ani związkow ani pracowników, o tym że maja podpisać zobowiązanie o podjęciu pracy zmianowej- nikt nikogo nie pytał , chcieli po cichu wcisnac zmiany. Nikt niczego nie podpisał i nie podpisze ! Kombinacje po to by stworzyć bezsensowne etaty .
Najpierw niech oni ludzi zatrudnia, a wtedy wymyślają zmiany.
Najpierw niech oni ludzi zatrudnia, a wtedy wymyślają zmiany.
Kierowcy Gajt mają racje
Popieram kierowców oni naprawdę mają ciężko bo pasażerowie obwiniają ich za wszystko ale to oni mają tą odpowiedzialną za nas wszystkich siedzących w tych r********ych autach .Jak reszta tego bajzlu razem z Lisickim grzeją tylko ciepłe posadki w biurach a Gierdziejewska niech idzie w końcu na emeryturę Kierowcy walczcie o swoje tak trzymajcie
Najlepszy jest ten złom Mercedesy z niemieckiego szrotu co go sprowadzili ponad 10 lat temu: przegubowce i krótkie autobusy. Karoserię przemalowali ale tapicerka dalej jedzie helmutem. I ta zardzewiała niedziałająca klimatyzacja. I te dzwi z fotokomórką zamykające się na pasażerów. Ciekawe czy 14 nowych nabytków Lisickiego będzie w takim samym stanie
Moze ktoś w końcu powinien to całe towarzystwo złapac za d..pe i pogonic w cholere.
Oddano naprawy sieci trakcyjnej jakiejś firmie krzak. i co? I wielkie g*wno. Każda awaria trwa po kilka godzin. Rozpiździel na całym mieście. Bo taniej było . Ale że nawet porządnego wozu do obsługi sieci trakcyjnej nie ma to nie wadzi. Jakie kary nałozono za awarie na Okopowej która trwała kilkanaście godzin?.
Kto ma naprawiać pojazdy skoro za te nędzne grosze nikt nie przyjdzie do pracy. Skończyły się czasy napraw młotkiem i przecinakiem. Kto ma przeprowadzać diagnostykę a później skuteczną naprawę? . Moźe czas pogonić to wiekowe towarzystwo i pozmieniać kadrę kierowniczą.
A Lisicki zamiast zajmować się pierdołami może zainteresowałby się funkcjonowaniem firmy.
I co za imbecyl wymyślił zmianę nazwy z ZKM , która wiązała się z tradycjami na GAIT. I jeszcze wydali na to siano . Widać czym się urzędasy trudnią pomiędzy kolejnymi kawami
Kto ma naprawiać pojazdy skoro za te nędzne grosze nikt nie przyjdzie do pracy. Skończyły się czasy napraw młotkiem i przecinakiem. Kto ma przeprowadzać diagnostykę a później skuteczną naprawę? . Moźe czas pogonić to wiekowe towarzystwo i pozmieniać kadrę kierowniczą.
A Lisicki zamiast zajmować się pierdołami może zainteresowałby się funkcjonowaniem firmy.
I co za imbecyl wymyślił zmianę nazwy z ZKM , która wiązała się z tradycjami na GAIT. I jeszcze wydali na to siano . Widać czym się urzędasy trudnią pomiędzy kolejnymi kawami
Jestem kierowcą tego cyrku zkm 8lat temu oddał 15procent Lini autobusowych zmniejszyły się otaką wartość wpływy do kasy firmy ale biurokracja na jaskowej się nie zmniejszyła otaką wartść niebyło komputerów pracowało mniej biurokracji niż teraz tam są nasze podwyrzki. Pasażerowie niech zaczną od siebie uczenia się kultury anie zje co kolejek papier wyrzuci na podłogie wypije butelkę czy puszki wyrzuci na podłogie nogi z butami kładą na fotele a potem ktoś siada im pretensje że jest brudno zwrócić się uwagę to jest się hamem
Prezes dużej firmy transportu publicznego w Polsce....
.....Maciej L. specjalnie bez nazwiska,bo niedługo tak o nim będzie w TV tłumaczy oburzonej załodze,że w całej Polsce brakuje do pracy 100 000 kierowców..Prezesina chciałby aby na jednego kierowce autobusu w Polsce przypadało ok. 37 pasażerów..To jest poważny człowiek???? Jeśli tak by się stało ,to kierowca autobusu zarabiał by mniej od pani na kasie w markecie,ale dalej by nie miał wolnych świąt i niedziel.Cały Lisicki i jego pomysły jak zniszczyć człowieka pracującego.....
Nie do końca
Też jestem kierowcą zawodowym i jeśli chcesz błysnąć to chociaż pisz prawdę. Dzień pracy kierowcy autobusu może być nawet 15 godzinny ale mowa tu o autobusach turystycznych/jezdzacych na karcie ew tarczce. Autobusy miejskie czyt. Na liniach regularnych do 50km są regulowane inną ustawą. Robię zarówno turystykę jak i miejskie i proszę mi uwierzyć, że po 10godz w Gdańsku jestem bardziej zmeczony niż po 15godz i 700km na trasie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Gdańsk
Miasto gadanych inwestycji. Niby tak dobrze jest w Gdańsku a kierowcy mają najniższe pensje przy wielu godzinach pracy. Słyszał ktoś żeby gdzieś w Polsce strajkowali kierowcy. Gdańsk to ewenement na skale Polski. I po co te głupie docinki nt. Gdyni skoro największy syf jest w Gdańsku. W Gdyni nikt nie słyszał o tym żeby kierowcy narzekali. Najpierw zakup 40 letnich tramwajów później używane autobusy a teraz jeszcze kierowcy pokazujący jak naprawdę wygląda Gdańska komunikacja. Poznań, Kraków, Wrocław już daleko odjechali z Wawą w ogóle nie ma sensu porównywać
kierowcy mają rację- to skandal co robi platforma i dyrektor z jej nadania. a zakupem starych busów z niemiec
powinno się zająć CBA, które platforma tak bardzo chce zlikwidować. ostatnio wszedłem do jednego z busów to bałem się nim jechać tak był rozklekotany, ale to nie wina kierowców ale zarządu spółki i władz miasta z platformy
a ja tam zawsze się cieszę (bo już nie wk..m) gdy widzę czerwoną falę w gdańsku
bo sobie myślę ile to gait znowu stracił zatrzymując i ruszając kilkutonowy pojazd na światłach!! no i co jest śmieszne to ten ich podział od zamawiających i realizujących w jednym um. no ale można wtedy prezesów, zastępców i innych pociotków obsadzić
PRACA PONAD SIŁY ZA MARNE GROSZE
W końcu może KTOŚ pomyśli o tej firmie.Kierowcy niestety ale zwalniają się nagminnie .NIESTETY NIKT NIE SZANUJE ICH PRACY .Kierownictwo w ogóle nie słucha co pracownik chce powiedzieć..Każdy się boi ,bo ...jak się odezwie to zabiorą mu premię i zostanie z gołą pensyjką ,która jest śmieszna jak na taką odpowiedzialną pracę.Praca w piątki ,świątki ,nocki po 12 godzin nieraz bez przerwy,,,bo korki ,bo sprzedaż biletów.Nie ma kiedy nawet skorzystać z toalety nie mówiąc już o śniadaniu.Kierowcy są przemęczeni,wstają o 3 rano a wracają o 4 popołudniu do domu.Albo wychodzą z domu na popołudniową zmianę o 11 a wracają o 1 w nocy do domu .Prawie nie widują się z rodziną .NIEWOLNICTWO.
Kuć żelazo puki gorące.
Nie poddawać się, nie teraz. Kuć żelazo puki gorące!!! 13.5 za godzinę. Masakra. Ta reszta kierowców niech nie siedzi jak piz..y. To Wasz wspólny interes. Czy to jakaś narodowa moda zatrudniać wszystkich na najwyższej, a reszta dodatki i premie? Kraj sam sobie strzela w kolano. Za 50 lat z emerytury nikt nie wyżyje.
Ludzie nie macie pojęcia Ukraińcy nie będą pracować za takie stawki jakie otrzymują chłopaki z Gajt ja zatrudniam pracowników z Ukrainy jako kierowców i płace mam większe i też mam problem a więc proszę nie opowiadajcie bzdur jak nie macie pojęcia! Chłopaki trzymam kciuki za Was bo wiem jaki macie ciężki chleb za Ty kółkiem wywieźcie tego prezesa na taczce i resztę tej kliki
Niestety niesprawny tabor jest faktem, widać to jak się jeździ codziennie i uważnie obserwuje.
Pytanie tylko jak bardzo niesprawny? Bo usterki w rodzaju czasem nie zamykających się drzwi, które kierowca czy motorniczy jest jeszcze w stanie jakoś wyregulować i sprawi by się zamykały to codzienność i nie przeszkadza to tak bardzo, ani nie stwarza zagrożenia.
Bardziej uciążliwa jest, szczególnie w dni takie jak dziś niedziałająca klimatyzacja.
A do usterek potencjalnie niebezpiecznych możemy zaliczyć niedziałające światła (zdarza się, że autobus jedzie bez żadnych świateł po zmroku, widziałem kilka takich przypadków) rozwalone hamulce w 105 i dortmundach (używanie hamulców szynowych, które powinny być używane tylko w sytuacji nagłego hamowania zamiast podstawowych hamulców elektromagnetycznych jest dosyć częste, też widziałem i odczułem nie raz ), jazdę autobusem z palącą się kontrolką awarii hamulców też widziałem - raz.
Bardziej uciążliwa jest, szczególnie w dni takie jak dziś niedziałająca klimatyzacja.
A do usterek potencjalnie niebezpiecznych możemy zaliczyć niedziałające światła (zdarza się, że autobus jedzie bez żadnych świateł po zmroku, widziałem kilka takich przypadków) rozwalone hamulce w 105 i dortmundach (używanie hamulców szynowych, które powinny być używane tylko w sytuacji nagłego hamowania zamiast podstawowych hamulców elektromagnetycznych jest dosyć częste, też widziałem i odczułem nie raz ), jazdę autobusem z palącą się kontrolką awarii hamulców też widziałem - raz.
Lisiecki ma w d*pie pracowników. On nachłapał się ile mógł, odejdzie na inne stanowisko, problemy go ominą, a Ci biedni mężczyźni będą tyrać. Brak normalnych warunków pracy, brak normalnych stawek plus niezadowolenie pasażerów odbija się na nich! Absurd. Popatrzcie na ich umeczone twarze, widać, że ta sytuacja ciąży im i to srogo.