Widok
Bojano nie ma bezpośredniego połączenia z Gdańskiem. Jedyna możliwość dojazdu to przesiadka w Chwaszczynie. Minusem tego połączenia jest to, że autobusy nie są odpowiednio dopasowane. Na autobus z Chwaszczyna do Gdańska, często trzeba czekać min 20 min. Jeszcze gorszy jest powrót - bo autobus z Chwaszczyna do Bojana jeździ co godzinę.
Proponuje bezpośrednie połączenie do Gdańska w godzinach kiedy ludzie jeżdżą do pracy od 5,6 do 9 i kiedy wracają od 15 do 20? Coś w tym stylu.
Proponuje bezpośrednie połączenie do Gdańska w godzinach kiedy ludzie jeżdżą do pracy od 5,6 do 9 i kiedy wracają od 15 do 20? Coś w tym stylu.
połączenie Gdyni Chyloni/PKP/ z Osową/PKM/ wydaje się racjonalne z kilku powodów.
-nie stoisz w korku na Spacerowej
-dojazd do Chyloni przez przez pętlę w Wiczlinie/dokładasz dwa kilometry ale masz pasażerów z Chwarzna i Witomina/ bez utrudnień
-dzięki SKM i PKM dojedziemy praktycznie do każdego miejsca dużego i
małego trójmiasta
-nie stoisz w korku na Spacerowej
-dojazd do Chyloni przez przez pętlę w Wiczlinie/dokładasz dwa kilometry ale masz pasażerów z Chwarzna i Witomina/ bez utrudnień
-dzięki SKM i PKM dojedziemy praktycznie do każdego miejsca dużego i
małego trójmiasta
Nareszcie! Super! Myślę, że i bezpośrednie połączenie z centrum Gdyni by się przydało, bo po pierwsze dotychczas możliwe jest tylko z co najmniej jedną przesiadką, a po drugie autobus w ciągu dnia jeździ tak rzadko, że aby dojechać na umówioną godzinę np. do lekarza, trzeba wyjść z domu co najmniej trzy godziny szybciej. Bezpośredni bus znacznie ułatwiłby życie.
Proponuję w godzinach szczytu 6-8 i np. 14-18 kursy do Gdyni i z Gdyni w tych porach, gdy nie ma autobusu. Jeśli np. autobus odjeżdża spod Tesco o 14.53, a potem o 15.58, to kurs ok. 15.20-30 byłby wybawieniem dla wielu uczniów i studentów, którzy nie musieliby czekać godziny, jeśli spóźnią się na autobus. Kierunek Osowa albo Oliwa też super. Bardzo dobra inicjatywa z busem.
Musiałbyś uwzględnić tych stale korzystających codziennie, wiec jakiś miesięczny bilet, mysle ze byloby to nieoplacalne dla Ciebie, chyba ze jezdziloby po 20 os na kursie i koszt 5pln za kurs by odpowiadal Tobie jak i pasażerom, takie polaxzenie powinno powstac od ztm/zkm a nie prywatnego przewoznika
Witam.
Czy planuje się ponowne uruchomienie takiej linii busowej?
Szczególnie zależy mi na połączeniu Bojana przez ul. Majora Bojana z pętlą Wiczlino-Działki, ale połączenie z Wiczlina dalej do Łężyc (wspomniana już przesiadka na 288) byłoby ciekawym przedłużeniem dającym szybszy dojazd do Chyloni. Od Bojana rzeczywiście mogłyby dojeżdżać do Osowy PKM, co umożliwiłoby podróż do Gdańska z pominięciem Gdyni. Uważam, że połączenie (Chylonia)-Łężyce(zsynchronizowane z 288 i 191)-Wiczlino-Bojano-Chwaszczyno-Osowa PKM byłoby najlepsze z możliwych (Osowa PKM oczywiście po skończeniu remontu na liniach PKM i Gdynia-Kościerzyna czyli pod koniec września). Ludzie będą chętni na przejazdy tylko prosimy o dokładny rozkład jazdy, umiejscowienie przystanków oraz niewygórowane ceny.
http://forum.trojmiasto.pl/act=search&ss=Bus&sort=1&c=4&k=16
Czy planuje się ponowne uruchomienie takiej linii busowej?
Szczególnie zależy mi na połączeniu Bojana przez ul. Majora Bojana z pętlą Wiczlino-Działki, ale połączenie z Wiczlina dalej do Łężyc (wspomniana już przesiadka na 288) byłoby ciekawym przedłużeniem dającym szybszy dojazd do Chyloni. Od Bojana rzeczywiście mogłyby dojeżdżać do Osowy PKM, co umożliwiłoby podróż do Gdańska z pominięciem Gdyni. Uważam, że połączenie (Chylonia)-Łężyce(zsynchronizowane z 288 i 191)-Wiczlino-Bojano-Chwaszczyno-Osowa PKM byłoby najlepsze z możliwych (Osowa PKM oczywiście po skończeniu remontu na liniach PKM i Gdynia-Kościerzyna czyli pod koniec września). Ludzie będą chętni na przejazdy tylko prosimy o dokładny rozkład jazdy, umiejscowienie przystanków oraz niewygórowane ceny.
http://forum.trojmiasto.pl/act=search&ss=Bus&sort=1&c=4&k=16