Widok

Buty się rozpadły? Warto reklamować towar

Opinie do artykułu: Buty się rozpadły? Warto reklamować towar.

Dopiero interwencja u miejskiego rzecznika praw konsumenta poskutkowała uwzględnieniem reklamacji obuwia, o którą dwukrotnie wnosił nasz czytelnik. W okresie przedświątecznych zakupów takie sytuacje mogą spotkać każdego, dlatego warto wiedzieć, jak się przed nimi uchronić i czego możemy się - jako kupujący - domagać.Sprawa wydawała się banalna. Pan Adam kupił obuwie firmy Lasocki, które miało mu służyć przede wszystkim do chodzenia po biurowych korytarzach. Okazało się jednak, że buty nie ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

CCC tylko nie to

to sklepy dla ludzi którym naprwdę brakuje pieniędzy. Którzy nie będą się sądzić. Więc dla większości naszego społeczeństwa. Dlatego właściciel ma taką kase na koncie. Mądrzy ludzie nie nabijają kasy "oszustom". Szkoda że dla nich część z nas pracuje. Mądry Polak po szkodzie....
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

W D. miałam okazję reklamować buty, buty zimowe kosztowały 199 zł. Reklamowałam je po 3 miesiącach, ponieważ zaczęła odklejać się podeszwa. Oczywiste jest to, że buty były używane przeze mnie. Reklamacja była rozpatrzona negatywnie, a w odpowiedzi otrzymałam, że buty musiały być przemoczone, buty zimowe. Słabo... Butów już tam nie kupuję.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 3

wiesz

ja napisać mogę że noszę trzeci sezon ecco i jestem mega zadowolony. W CCC tez kupiłem buty. Jeden raz i o raz za dużo. Nigdy więcej.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

heh jestem facetem i mam 2 - do biura i adiki do chodzenia
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czytam komentarze... i

zgadzam się, że buty z CCC i innych "sieciówek", w cenie około 100zł, to "łajno" i najzwyczajniej muszą poddać się po pół czy roku użytkowania i to wcale nie intensywnego. Osobiście uważam, że na buty za "stówkę" nie powinno być więcej gwarancji jak 6 miesięcy, maksymalnie rok. Nie mniej jednak, skoro w polskim prawie, nawet na obuwie za 20zł przewidziany okres gwarancji wynosi dwa lata, to CWANI właściciele sklepów, nie róbcie łaski konsumentowi. Skoro handlujecie takim szajsem, to wasza sprawa! Cieszy mnie fakt, że jest coraz więcej "klientów świadomych" swoich praw konsumenckich m.in. z tytułu gwarancji. Czym więcej i częściej będziemy reklamowali ten szajs, tym szybciej zaczniemy kupować towar lepszej jakości, gdyż w końcu stronie sprzedającej też zacznie zależeć na sprzedaży i zyskach, a nie użeraniu się z klientem. Czy też, podobnie jak ja macie państwo wrażenie, że w obecnych czasach buty, ale i inny towar począwszy od żywności, a skończywszy na "dużym AGD" i samochodach, to towary bardzo marnej jakości!?
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 2

Tak właśnie.

Ponieważ liczy się miejsce i sytuacja zakupu (zawarcia umowy kupna) a nie złożenia zamówienia.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

NIE KUPUJCIE W "CCC" bo tylko stracicie pieniądze a jakość zerowa.Rozklejają się momentalnie!!!Ich niby rzeczoznawcy zawsze wymyślą jakieś brednie aby ci reklamacji nie uwzględnili!!!!
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 1

nie chodzi o to ze się rozwalą, bo każde się rozwalą, chodzi o sposób podejścia do klienta

o uznanie ewidentnej winy sklepu i wymiana towaru na wolny od wad (nowy, lub naprawa)
popieram tę opinię 19 nie zgadzam się z tą opinią 2

u nas 3 x buty trafiały do rzeczoznawcy który jest zankomym właściciela sklepu. I trzykrotnie nie było możliwości zamiany ani zwrotu pieniedzy. Nie cierpie tego sklepu i uczulam wszystkich przed tymi właścicielami. Z dala od sklepu Filippo. Bo was tez wykiwają. Oby jak najszybciej zbankrutowali
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kupiłem w Ecco w 1995 przy Grunwaldzkiej we Wrzeszczu

Reklamowałem po tygodniu, bo były niewygodne - metalowe kółeczko, przez które przechodzą szurówki, było za blisko szwu i wbijało mi się w nogę. Reklamacja nie została uznana. To było latem, a zimą pękła mi podeszwa. Nie widzę więc różnicy między Ecco a dużo tańszymi markami.
popieram tę opinię 18 nie zgadzam się z tą opinią 4

niestety w Deichmanie

nie uwzględniono mi reklamacji ,pomimo ze bury pękły ,otrzymałem info od szefa ze źle je uzytkowałem.Czyli najlepiej kupić buty i w nich nie chodzić ,komedia.
popieram tę opinię 28 nie zgadzam się z tą opinią 1

W CCC zawsze odmawiają uznania reklamacji, jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby rozpatrzyli ją na moją korzyść. Natomiast w Deichaman'ie nie ma problemu z reklamacjami ostatnio nawet nie musiałam czekać 14 dni tylko Pani zaproponowała że mogę sobie od razu wybrać buty w tej samej cenie. Ogólnie bardziej podobają mi się model butów w CCC, ale ze względu na problemy z reklamacjami CCC straciło klienta.
popieram tę opinię 26 nie zgadzam się z tą opinią 1

Mila w Gdyni.

Kiedyś, już dawno, nieopatrznie kupiłem tam za niebagatelną sumę włoskie buty zimowe. Rozleciały się po kilkunastu dniach. Na reklamację odpowiedział mi jakiś rzeczoznawca czy też rozjemca że ( cytuję z pamięci ) : " Obuwie nosi cechy nieprawidłowego używania " i tym podobne mądrości. Gdy odwołałem się do ówczesnego Stowarzyszenia Obrony Konsumentów - poradzono mi udać się do sądu. Dałem sobie spokój, ale ten sklep omijam szerokim łukiem.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

filippo, omijać

tak jak tu juz wspominano w opiniach omijać ten sklep na szadółkach ( fashion ) szerokim łukiem, buty po 3 tygodniach rozsypały się, a w odpowiedzi na reklamacje napisali , że pęknieta podeszwa nie ma wpływu na użytkowanie...
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

tandeta!

sprzedaą tandete wartą 25 zł za 150, potem w czasie reklamacji graja na zmęczenie, bo komu chce się biegać po sądach za 150zł? ale rynek wcześniej czy później zrobi z nimi porządek, terez jedynie trzeba przed nimi ostrzegać !!!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odradzam GINO ROSSI..

po nie całym miesiącu użytkowania ich butów, skóra popękała (buty zimowe, nie, zwykłe półbuty). Odpowiedź gino rossi jasno stwierdzała że jest zima, pada śnieg i buty mogą się zniszczyć. wynika z tego że kupując buty u tego producenta, powinno się je postawić w domu na półkę i na nie patrzyć, na pewno nie nosić. reklamację odrzucono 2 razy, kontaktu z firmą 0, a gdyński rzecznik stwierdził że nic nie jest w stanie zrobić.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

wielki mlyn w gdansku

polecam tam kupywac obuwie i skladac reklamacje ponieważ sprzedawcy sami naprawiają usterki i na tym polega gwarancja cenowo oryginalnego produktu a wcisnietej nam podróbki ;)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

VIOLA

Ja osobiście odradzam buty w sklepach Viola lub jak niektórzy mówią Inblu. Pracowałam kiedyś w hurtowni która rozsyłała obuwie na całą Polskę. Buty sprowadzane z Wietnamu Chin itp. Przechowywane w ekstremalnie złych warunkach. Kazano nam czyścić zapleśniałe obuwie i takie "czyste" szły do klienta. Właściciel Pan R. kazał również doprowadzać używane/reklamacyjne buty do stanu używalności i sprzedawać jako nowe. Ogólnie syf i malaria.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry