Widok
Bye bye UPC!!! Nie wiem dlaczego jeszcze tam jestem... Ale zmieniam to juz dziś!
Pewnie tylko lenistwo tłumaczy to, że tkwię jeszcze w UPC... Ale zbliżają się wakacje, więc poświęcę chwile aby stamtad sie wypisać na wieki wieków!
Jak działa to to UPC, to nie ma wiekszych problemów. Chociaz z transferem - typowy chwyt marketingowy!!!
Gorzej jak jest awaria... UPC chroni się przed swoimi klientami jak tylko może. 0 (czytaj ZERO) mozliwości szybkiego kontaktu! W zasadzie brak jakiegokolwiek kontaktu. A na maile odpowiadają przygotowanymi ogólnikami. Kiedyś dostalem w korespondencji dokładnie 3 takie same odpowiedzi. Jesli chcesz zostać olany - skorzystaj z UPC! Po awarii zobaczysz jak fajnie walić łbem w mur indolencji tejze firmy...
Jak działa to to UPC, to nie ma wiekszych problemów. Chociaz z transferem - typowy chwyt marketingowy!!!
Gorzej jak jest awaria... UPC chroni się przed swoimi klientami jak tylko może. 0 (czytaj ZERO) mozliwości szybkiego kontaktu! W zasadzie brak jakiegokolwiek kontaktu. A na maile odpowiadają przygotowanymi ogólnikami. Kiedyś dostalem w korespondencji dokładnie 3 takie same odpowiedzi. Jesli chcesz zostać olany - skorzystaj z UPC! Po awarii zobaczysz jak fajnie walić łbem w mur indolencji tejze firmy...
Moja ocena
UPC Polska
kategoria: Telewizja kablowa
obsługa: 1
oferta: 1
awaryjność: 1
dodatkowe usługi: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
Nigdy nie miałem problemu z UPC - mieszkałem we wrzeszczu teraz na morenie - powtarzamNIGDY 365dni x jakieś 5 lat - NIGDY nie straciłem netu czy tv. Owszem zawiesił się dekoder ale telefonicznie przedstawiciel dał radę. Miałem wcześniej Neta z osiedlówki dajcie spokój - fakt przyjeżdzali, naprawiali ale awarie były kilka razy w miesiącu dlatego wybrałem UPC
p.s. nie pracuję w UPC
p.s. nie pracuję w UPC