Byłem klientem tego sklepu od ładnych kilku lat, zostawiłem w nim dobre kilka tysięcy złotych i zawsze sobie go chwaliłem.

Niestety ostatnio zostałem naciągnięty - pracownicy wcisnęli mi nieco tańszą rybkę jako droższą. Pewnie zwykła głupia pomyłka, nikt nie jest nieomylny. Pomimo moich wątpliwości zacięcie przekonywali we dwoje, że to ten gatunek, o który mi chodzi. Uwierzyłem, bo ten sklep szczyci się szeroką wiedzą i doświadczeniem swoich pracowników i zawsze tak było.

Kiedy później w domu okazało się, że to jednak inna rybka byłem pewien, że ten drobny błąd da się łatwo naprawić.

Niestety okazało się, że zwroty rybek są wykluczone, również w sytuacji tak oczywistej pomyłki pracowników i powinienem był sam uważać co kupuję. Usłyszałem tylko "to pan podjął decyzję" i "mógł Pan jej nie brać". Fakt, że rybka została mi sprzedana jako inny gatunek za usilną namową pracowników i że na paragonie widnieje coś innego niż otrzymałem widocznie nie ma dla nich żadnego znaczenia.

Próbowałem jeszcze wyjaśniać sprawę z szefostwem, ale nikt nie odpisuje na maile.

No trudno - dla mnie strata kilku złotych, dla sklepu strata stałego klienta i dobrego imienia.