Widok
Byłem wieloletnim klientem ale się zraziłem
Byłem klientem tego sklepu od ładnych kilku lat, zostawiłem w nim dobre kilka tysięcy złotych i zawsze sobie go chwaliłem.
Niestety ostatnio zostałem naciągnięty - pracownicy wcisnęli mi nieco tańszą rybkę jako droższą. Pewnie zwykła głupia pomyłka, nikt nie jest nieomylny. Pomimo moich wątpliwości zacięcie przekonywali we dwoje, że to ten gatunek, o który mi chodzi. Uwierzyłem, bo ten sklep szczyci się szeroką wiedzą i doświadczeniem swoich pracowników i zawsze tak było.
Kiedy później w domu okazało się, że to jednak inna rybka byłem pewien, że ten drobny błąd da się łatwo naprawić.
Niestety okazało się, że zwroty rybek są wykluczone, również w sytuacji tak oczywistej pomyłki pracowników i powinienem był sam uważać co kupuję. Usłyszałem tylko "to pan podjął decyzję" i "mógł Pan jej nie brać". Fakt, że rybka została mi sprzedana jako inny gatunek za usilną namową pracowników i że na paragonie widnieje coś innego niż otrzymałem widocznie nie ma dla nich żadnego znaczenia.
Próbowałem jeszcze wyjaśniać sprawę z szefostwem, ale nikt nie odpisuje na maile.
No trudno - dla mnie strata kilku złotych, dla sklepu strata stałego klienta i dobrego imienia.
Niestety ostatnio zostałem naciągnięty - pracownicy wcisnęli mi nieco tańszą rybkę jako droższą. Pewnie zwykła głupia pomyłka, nikt nie jest nieomylny. Pomimo moich wątpliwości zacięcie przekonywali we dwoje, że to ten gatunek, o który mi chodzi. Uwierzyłem, bo ten sklep szczyci się szeroką wiedzą i doświadczeniem swoich pracowników i zawsze tak było.
Kiedy później w domu okazało się, że to jednak inna rybka byłem pewien, że ten drobny błąd da się łatwo naprawić.
Niestety okazało się, że zwroty rybek są wykluczone, również w sytuacji tak oczywistej pomyłki pracowników i powinienem był sam uważać co kupuję. Usłyszałem tylko "to pan podjął decyzję" i "mógł Pan jej nie brać". Fakt, że rybka została mi sprzedana jako inny gatunek za usilną namową pracowników i że na paragonie widnieje coś innego niż otrzymałem widocznie nie ma dla nich żadnego znaczenia.
Próbowałem jeszcze wyjaśniać sprawę z szefostwem, ale nikt nie odpisuje na maile.
No trudno - dla mnie strata kilku złotych, dla sklepu strata stałego klienta i dobrego imienia.
Moja ocena
Zoo Strefa
kategoria: Sklepy zoologiczne
obsługa: -
asortyment: -
pomoc merytoryczna: 2
podejście do zwierząt: -
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 3
3.3
* maksymalna ocena 6