Odpowiadasz na:

Re: CHAMSTWO TIROWCÓW PRZED ZWĘŻENIAMI

Chyba nie wszyscy zrozumieli co chcialem pwiedziec....

Oczywiscie, ze zdarza sie, ze kierowca tira blokuje pas, gdy tego nie powinien robic.... I napisalem, ze to nie jest idealne... rozwiń

Chyba nie wszyscy zrozumieli co chcialem pwiedziec....

Oczywiscie, ze zdarza sie, ze kierowca tira blokuje pas, gdy tego nie powinien robic.... I napisalem, ze to nie jest idealne rozwiazanie, ale popatrzcie co sie dzieje jak (prawy pas sie konczy, lewy idzie dalej) lewy jest pelny a prawy tylko troche aut. Lewy jako tako sie posuwa. Nagle prawym pasem poginaja osobowki, jak najszybciej (bo tak jezdza najczesciej), dojezdzaja do konca pasa i sie zaczyna nagle kilka aut wpychac....na pewno ktores z aut z lewego pasa bedzie musialo sie zatrzymac a jak sie jedno zatrzyma to pewnie sie zatrzyma i drugie, trzecie i tak do konca korku, chyba, ze ktos madrzejszy jedzie w jakims rozsadnym odstepie. I sie zaczyna wtedy hamowanie, zatrzymywanie,ruszanie, itd - to wydluza korek. Idealnie byloby gdyby jechac bardzo wolno, oboma pasami do konca i na zakladke wjezdzac - bez zatrzymywania sie. Czesciowe blokowanie (nie 3km przed zwezeniem, ale powiedzmy 200metrow, 100 metrow) przez tiry ma na celu zwiekszenie plynnosci jazdy.

Tak mi sie przynajmniej wydaje - sam nie jezdze tirem...

zobacz wątek
15 lat temu
~Bartez

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry