Widok

CORSA

W komisie zakupiłem około 4-letnią OPEL CORSA 1.3 CDTI. Wykonałem jazdę próbną, niby wszystko ok. W razie czego przecież jest gwarancja i zapewnienie sprzedawcy, że wykonują przegląd sami dla siebie, coby złomu nie sprzedawać. Po kilku tygodniach okazało się, że do wymiany jest dwumasa, docisk i tarcza sprzęgła. Poza gwarancją - koszt 5000PLN. Tłumaczenie p. Pawła: nowy użytkownik przecież mógł spalić sprzęgło. Typowo polskie, irytujące podejście do sprawy - winny zawsze klient. Tyle, że ten ma prawo jazdy kilkadziesiąt lat, jeździ różnymi autami i to była pierwsza tego typu awaria. Nie minęło kolejne kilka tygodni i okazało się, że trzeba ratować przednie zaciski hamulców. Koszt niewielki, gdyby nie pogięte przez nieodbijające klocki tarcze. Wydatek: 1000PLN. Miałem świadomość, że kupuję auto używane, ale spodziewałem się, że akurat ten autokomis bardziej dba o klientów. I przegląd auta przed sprzedażą jest bardziej szczegółowy. W tym komisie gwarancja jest BARDZO ograniczona i sprzedawca nie poczuwa się specjalnie do odpowiedzialności, że sprzedał towar średniej jakości
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 4
 
przystępność cen: 5
 
ocena ogólna: 2
 
3.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3
W Motor Centrum odszukaliśmy historię Pana reklamacji. Faktycznie staliśmy na stanowisku, że sprzęgło w samochodzie z turbodoładowanym silnikiem diesla, o przebiegu zbliżonym do 100 tys. km, nie podlega naszej gwarancji. Minęło parę tygodni od wyjazdu z naszego salonu do wystąpienia usterki. Nie było najmniejszych oznak zużycia sprzęgła w chwili wydania Panu auta. Gwarantujemy poprawną pracę silnika i skrzyni biegów, a nie elementu, który łatwo uszkodzić. Nawet, jeśli nie przyczynił się Pan do jej powstania, to wyraziliśmy chęć pomocy, zaoferowaliśmy Panu bardzo duży rabat, zamówiliśmy części.
Pan początkowo przystał na zaproponowane rozwiązanie, jednak finalnie nie przyjechał Pan na umówioną wymianę.
Domyślamy się, że znalazł Pan tańszy warsztat albo regenerację. Cóż, zamówione dla Pana części długo czekały na naszym magazynie, a kwoty, które Pan wymienił w swoim komentarzu są znacznie zawyżone.
Zastanawiamy się nad pobudkami, dla których opisuje Pan sytuację tak tendencyjnie i po tak długim czasie. Wierzymy, że nie ma w tym złej woli i dla poprawienia naszych relacji proponujemy 50% rabatu na robociznę przy serwisie okresowym Pańskiej Corsy dokonanym w ciągu 12 miesięcy.
Z pozdrowieniami
zespół Motor Centrum, ul. Miałki Szlak
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 4
Wlasnie po raz kolejny chcialem polecic komis, ale musialem odszukac numer telefonu do p. Pawla. No i trafilem na ta odpowiedz... Musze przyznac, ze komentarze to jak kije, maja dwa konce. Co by sie nie napisalo, to i tak mozna cos tam odpisac. Kwota o ktore pisalem za sprzeglo i dwumase p. Pawel napisal na kartce, to byly ceny z ASO. Potem zaproponowal tansza opcje z hurtowni, ale nawet nie bylo rozmowy dalej. Mialem podejsc do biura i uzgodnic szczegoly. Nie zrobilem tego, dlatego trudno nawet domniemywac, ze ktos w takim ukladzie zamawia czesci. Zreszta p. Pawel mial nr tel. do mnie... :) Corsa wymagala wkladu ok. 20% ceny zakupu. Jezdzi do tej pory, juz bezawaryjnie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
do góry