Widok
CZY TAK SIĘ TRAKTUJE KLIENTA?
Być może to był zły dzień pracującego tam pana Michała S. jednak to ja mnie dziś potraktował pomogło mi podjąć ostateczną decyzję co do zmiany banku. Już od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad tym, gdyż wcześniej na Morenie nie było BZ WBK. Jeśli jednak takie traktowanie klienta to codzienność w tym odziale to dziękuję, ale moja noga tam nie postanie. Nie mówię, że uśmiech ma nie schodzić z twarzy, ale jakaś kultura obowiązuje i nie wypada niemalże wydzierać się na klienta i ironizować jego wypowiedzi. Chamstwo w czystej postaci, dawno się z czymś takim nie spotkałam, zwłaszcza w banku. I komu mogę to przekażę.
Moja ocena
Santander Bank Polska
kategoria: Banki
obsługa: 1
oferta: -
prowizje i opłaty: -
dostępność: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6