Widok
Całkowity brak kompetencji
Prośba o sprawdzenie przyłącza do podłączenia telewizji i internetu okazała się jednym wielkim fiaskiem - firma przysłała kompletnego nieudacznika, który rozłączył istniejące kable i stwierdził, że nic nie da się zrobić. Po tym wszystkim po prostu wyszedł pozostawiając po sobie brudne podłogi, urządzenia i źle podłączone kable do aktualnie istniejącej sieci. Próba wymuszenia naprawy nie udała się - serwisant odmówił i najzwyczajniej w świecie rozłączył połączenie. UPC natomiast nabrało wody w usta a potem zażądało całej masy prywatnych danych do złożenia reklamacji i skargi.
Moja ocena
UPC Polska
kategoria: Telewizja kablowa
obsługa: 1
oferta: 3
awaryjność: 1
dodatkowe usługi: 1
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 1
1.5
* maksymalna ocena 6