Widok

Chamstwo wykładowców UG

Jestem studentem Uniewrystetu Gdańskiego. Kiedy zdałem mature i skladalem papiery do tej szkoły myślalem sobie , ze trafiam pod opieke ludzi o wysokim poziomie intelektualnym. Niestety juz w trzecim tygodniu okazalo sie ze wiekszosc z "szanownych wykładowców" to nic innego jak banda chamów i niedowartosciowanych imbecyli. Potrafia czlowieka wyzwac na zajeciach, ponizyc i zabic w nim wszelkie checi do nauki. Sa pewni swoich posadek i pozwala im to na chamstwo. Żenada . Panowie i Panie - nie pokazujcie jakimi jestescie chamami. Wazcie slowa. Nie pokazujcie nawyków ze swoich domów rodzinnych calej auli ludzi.

Macie jakies doswiadczenia z chamstwem i grubiaństwem pracowników uczeli? Piszcie o tym, Moze to cos zmieni....

PS. Ja to ja, ale ci ludzie którzy płaca za studia zaoczne cieżko zarobione pieadze powinni sie wpisac. Z Was żyje uczelnia. Z Was żyja ci "szanowni wykładowcy" Nie dajcie sie !!!!!!!!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
a na jakim jestes kierunku?

.... Carpe Diem ....
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
myślisz ze w akademi morskiej jest lepiej? ostatnio sie zastanawialysmy z kumpelami, czy ci ludzie na ulicy lub w przychodni- czy w jakis innych skupiskach-zachowuja sie tak samo chamsko?
przyklad- siedzi chlopak na szerokich schodach, idzie pseudo doktor i zamiast obejsc chlopaka (ktory sobie cos czyta) staje przed nim i wyczekuje (parenaście sekund), az ten mu ustapi! ciekawe czy jak jezdzi autobusem, to tez za fraki podnosi chlopakow, zeby mu miejsce zrobili? żenada
przecież my juz jestesmy doroslymi ludzmi! a oni nas traktuja jak uczniaków.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Piekne sobie wystawiaja swiadectwo. Przed wojna (z tego co wiem) to taki wykladowca stanowil przyklad dla wszystkich. Teraz... lepiej nie mowic. Od mojego strozna nocnego moznaby sie wiecej nauczyc, chociaz chlopina skonczyl ledwo podstawówke..

Studiuje na polonistyce.