Odpowiadasz na:

Re: Charty z Osowej ...

Krzyżak napisał:



> z mojego doswiadczenie wynika ze kierowcy tirow, autobusiw,

> trajtkow i samochodow ogolnie to mega s********y i tyle


rozwiń

Krzyżak napisał:



> z mojego doswiadczenie wynika ze kierowcy tirow, autobusiw,

> trajtkow i samochodow ogolnie to mega s********y i tyle



to samo rzec by można o prowadzących MTB, mieszczuchy, makrokesze i rowery ogólnie. Tak sobie ostatnio uświadomilem, że jeżdżąc po mieście mniej więcej 50/50 ulicami i śmieszkami rowerowymi, zdecydowanie częściej (tak nawet w proporcjach 1:20 albo i gorzej) spotykam się z niebezpiecznym, chamskim czy po prostu idiotycznym zachowaniem rowerzystów niż blachosmrodziarzy*



Tyle tylko, że konsekwencje ewentualnego wypadku na szosie są zazwyczaj znacznie gorsze. A poza tym bezpieczna jazda ścieżką zależy w znacznym stopniu od jadącego (rozsądna prędkość + oczy dookola glowy + częste używanie 'sygnalów dźwiękowych), natomiast na szosie niestety, prawie 100 % od uwagi-nieuwagi/braku doświadczenia/skurwysyństwa kierowców (kolejność nieprzypadkowa)



* nie dotyczy: ulica Spacerowa oraz kierowcy ZTM Gdańsk (w znacznej części frustraci na maxa, wyslalbym polowe na badania do psychologa i intensywny kurs prawa o ruchu drogowym)





Marko napisał:

>Jeżeli jest w grupie minimum 15 osobowa to traktuje sie jako kolumnę, >więc teoretycznie jak pojazd na drodze.



hmm, to znaczy chcialeś powiedzieć, że maximum 15osobowa ;-)) (a minimum pewnie >1) Faktem jest, że PORD wówczas zabrania 'rozbijania' kolumny, więc traktuje niejako jako jeden pojazd



pozdr/W.

zobacz wątek
19 lat temu
~Wojtek_

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry