Widok

Chcesz pracować bezpiecznie

Ludzie chyba czas brać prace tylko taką gdzie płacą tygodniówki to bezpieczne ,jeśli nie to niech sami robią śmieszni biznesmeni no i muszę nadmienić o umowie na ten tydzień pracy. Jeśli pracodawca się wykręca to z góry wiadomo że was przekręci to moja rada . Ja inaczej nie robię tylko tak .
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2
W Polsce malo kto placi tygodniowki...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja pracuję od 2 lat na czarno i na nie spotkałam się nigdy z czymś takim :)
Na szczęście.

Nie mówię, że takiego procederu nie ma, bo jest, jasne, ale nie każdy to od razu złodziej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nie każdy to złodziej, ale Twój pracodawca u którego tyrasz na czarno, to na 100% ZŁODZIEJ
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Oczywiście, ponieważ okrada Państwo i innych podatników.

Dla mnie każda osobiście mi znana firma, która oferuje pracownikowi coś innego niż umowa o pracę na cały etat nie jest godna zaufania nawet w 1 % !

Umowa o pracę na start ! Żadnych okresów próbnych na zleceniu itp. Ktoś co oferuje tego typu okresy próbne, to zwykły naciągacz, wałkarz i oszust. Jak firma jest normalna i normalnie traktuje ludzi, to nie skąpi na odprowadzaniu składek ZUS itp.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1
do twórcy to ci jeszcze trochę brakuje

i motto na dziś SZKOŁA albo łopata wybór należy do ciebie
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3
Aluzja do mnie ? Absolwent PG, kierunek Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Znajomość 2 języków obcych w moim przypadku...dziękuję, dobranoc, idz się uczyć na "koło" z resocjalizacji.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dzisiaj się liczą znajomości, znajomości i jeszcze raz znajomości, żeby dostać pracę na normalne pieniądze. Oczywiście można mieć szczęście i dostać się bez tego, jednak ilość wakatów nieporównywalnie < w stosunku do chętnych.