Widok
Chopinart +
Opinie do spektaklu: Chopinart +.
Chopinart +
spektakle Emila Wesołowskiego
Choreografię pierwszej części "Chopinartu 2" Emil Wesołowski przygotował do swojej jednoaktówki baletu "Chopinart", który Państwowa Opera Bałtycka prezentowała wspólnie z jednoaktówką pochodzącego z Chin Ho Sin Hanga.
Część I
scenografia i kostiumy Izabela Stronias
premiera 26 lutego 2010
W spektaklu wykorzystano nagranie:
Fryderyk ...
Przejdź do spektaklu.
Chopinart +
spektakle Emila Wesołowskiego
Choreografię pierwszej części "Chopinartu 2" Emil Wesołowski przygotował do swojej jednoaktówki baletu "Chopinart", który Państwowa Opera Bałtycka prezentowała wspólnie z jednoaktówką pochodzącego z Chin Ho Sin Hanga.
Część I
scenografia i kostiumy Izabela Stronias
premiera 26 lutego 2010
W spektaklu wykorzystano nagranie:
Fryderyk ...
Przejdź do spektaklu.
Nieco więcej profesjonalizmu...
Czy artyści występujący mają jakieś nazwiska? A może zastrzegli sobie anonimowość?
Czy szczegół - " muzyka z taśmy " - nie może być podany wyrażnie i precyzyjnie?
Uważam, (z całym szacunkiem dla dorobku Emila Wesołowskiego), jego "cv" nie wyczerpuje zainteresowania tym spektaklem; a nazwiska Izabeli Stronias oraz Pawła Grabarczyka jako jedynych twórców, (choć może najważniejsze), nie wyczerpują zapewne długiej listy osób zaangażowanych w powstanie tego dzieła...
Czy szczegół - " muzyka z taśmy " - nie może być podany wyrażnie i precyzyjnie?
Uważam, (z całym szacunkiem dla dorobku Emila Wesołowskiego), jego "cv" nie wyczerpuje zainteresowania tym spektaklem; a nazwiska Izabeli Stronias oraz Pawła Grabarczyka jako jedynych twórców, (choć może najważniejsze), nie wyczerpują zapewne długiej listy osób zaangażowanych w powstanie tego dzieła...
zasłyszane przy przechodzeniu obok garderoby
Artysta krzyczy(podobno najniższa jego stawka to 16 tys za spektakl)-"Bo wiesz mnie to wk..wia że ona dostaje 40 tys (zl) za przedstawienie ! Kiedy Dyrektor robił w Operze Fausta to kolega "wk..wionego"artysty brał 10-15 tys za przedstawienie i byl dla Opery ZA DROGI a teraz kolega,"wk..wiony"oraz Artysta występuja prawie w każdym przedstawieniu .Kultura w Operze ma czy nie ma pieniędzy na podwyżki pensji dla tych co mają 1500-1600 brutto?
The Star is born...
Byłam na spektaklu wtorkowym i cieszę sie bardzo, ze trafiłam na obsadę z p. Agnieszka Wojciechowska. Chopinart' owi dodaje dużej świeżości, radości i lekkości w części, gdzie tańczy z Marzeniem. Tam, gdzie trzeba jest dramatyczna, trudna. W pierwszej części spektaklu jej solo zacmiewa inne duety. Z wielka przyjemnością obejrzalam cały spektakl. Polecam. Zapamiętajcie nazwisko pani Wojciechowskiej, warto...
Talent Państwowej Opery Bałtyckiej
Plus dla Chopina - o "Chopinart +" = Super przedstawienie szczególnie w wykonaniu znakomitej technicznie i wyrazowo
Beaty Gizy. Jesteśmy pod wrażeniem jej dojrzałej interpretacj I wspaniałej harmonii ruchu.
Lekkość wykonywanych piruetów i innych elementów,a także taniec na pointach sprawiły , że cały jej kunszt baletowy odbierało się z przyjemnością i zadowoleniem.Chcemy zaznaczyć , że takich pięknych stóp / podbicia / i linii nie ma nikt. Ciekawa choreografia ,szczególnie podobała się nam druga część.
Beaty Gizy. Jesteśmy pod wrażeniem jej dojrzałej interpretacj I wspaniałej harmonii ruchu.
Lekkość wykonywanych piruetów i innych elementów,a także taniec na pointach sprawiły , że cały jej kunszt baletowy odbierało się z przyjemnością i zadowoleniem.Chcemy zaznaczyć , że takich pięknych stóp / podbicia / i linii nie ma nikt. Ciekawa choreografia ,szczególnie podobała się nam druga część.
jedna osoba tańczy reszta udaje że coś potrafi
Wybraliśmy się do Opery Bałtyckiej z myślą iż jako instytucja Państwowa nie zaoferuje Nam tam podrzędnej jakości przedstawienia. Wybór w oferowanych przedstawieniach mówiąc delikatnie - kiepski, no chyba że ktoś lubi przemoc i agresję. My nie.
No i tutaj zaczyna się rozczarowanie ponieważ... Choreograf bardzo dobry, z idealną "przeszłością", doświadczony człowiek tańca i baletu ale to za mało. Podsumowując "Chopinart+" wydawało się nam że jest to jedyne przedstawienie godne uwagi: zamiar choreografa był bardzo dobry, interesujący ale większość osób biorących udział w wykonaniu tegoż stworzonego przez bardzo dobrego choreografa przedstawienia chyba znalazła się na scenie przypadkowo. Koszmarną pomyłką okazała się wiara w Polską kulturę. Czy w Operze jest balet (no bo chyba jako "państwówka" ma określony... no albo powinna mieć) poziom jakości - czy podrzędna szkólka dla uczących się tańca w wieku już chyba zbyt późnym. TAKIE COŚ MOŻNA ZOBACZYĆ W WIELU MIEJSCACH TRÓJMIASTA JEDNAK ONE NIE PRÓBUJĄ MYDLIĆ
LUDZIOM OCZU TWIERDZĄC, IŻ MAJĄ DOŚWIADCZONYCH TANCERZY. MY UZNALIŚMY IŻ Z OSÓB PRZEBYWAJĄCYCH NA SCENIE (SŁOWO PRZEBYWAJĄCYCH UŻYTE CELOWO) TAŃCZYĆ UMIE JEDNA A BŁAZENADE MOŻNA ZOBACZYĆ NA KAŻDEJ ULICY
No i tutaj zaczyna się rozczarowanie ponieważ... Choreograf bardzo dobry, z idealną "przeszłością", doświadczony człowiek tańca i baletu ale to za mało. Podsumowując "Chopinart+" wydawało się nam że jest to jedyne przedstawienie godne uwagi: zamiar choreografa był bardzo dobry, interesujący ale większość osób biorących udział w wykonaniu tegoż stworzonego przez bardzo dobrego choreografa przedstawienia chyba znalazła się na scenie przypadkowo. Koszmarną pomyłką okazała się wiara w Polską kulturę. Czy w Operze jest balet (no bo chyba jako "państwówka" ma określony... no albo powinna mieć) poziom jakości - czy podrzędna szkólka dla uczących się tańca w wieku już chyba zbyt późnym. TAKIE COŚ MOŻNA ZOBACZYĆ W WIELU MIEJSCACH TRÓJMIASTA JEDNAK ONE NIE PRÓBUJĄ MYDLIĆ
LUDZIOM OCZU TWIERDZĄC, IŻ MAJĄ DOŚWIADCZONYCH TANCERZY. MY UZNALIŚMY IŻ Z OSÓB PRZEBYWAJĄCYCH NA SCENIE (SŁOWO PRZEBYWAJĄCYCH UŻYTE CELOWO) TAŃCZYĆ UMIE JEDNA A BŁAZENADE MOŻNA ZOBACZYĆ NA KAŻDEJ ULICY