Widok
Ciąg dalszy Skargi na NZOZ Stogi Sp. z o.o.
KLIENTÓW” O PRZEPRASZAM PACJENTÓW !! ]. A wystarczyłoby mieć trochę zrozumienia dla pacjentów, dla których wyjazd do przychodni wiąże się z całą wielo-kilometrową wyprawą i oddać te nieszczęsne wyniki do wydania w recepcji lub za niewielkie pieniądze zatrudnić na ten czas jakąś stażystkę lub osobę bezrobotną, ale to już pewnie przekracza kompetencje Pani Bożeny S. kierownika Przechodni NZOZ Stogi Sp. Z o.O.
Tak nawiasem mówiąc nasuwa się pytanie, czy nikt nie czyta komentarzy i opinii, przecież to jest studnia wiedzy w celu usprawnienia pracy w naszych przechodniach, czy potrzeba aż TV aby to kogoś zainteresowało ??
Rozżalony klient, o przepraszam pacjent Przechodni NZOZ „Stogi” Sp o.o.
Edward
E2ed
Do wiadomości;
1 Pomorski Odział Wojewódzki NFZ Gdańsk
2 NZOZ „Stogi” Sp z o.o.
3 trojmiasto.pl
Tak nawiasem mówiąc nasuwa się pytanie, czy nikt nie czyta komentarzy i opinii, przecież to jest studnia wiedzy w celu usprawnienia pracy w naszych przechodniach, czy potrzeba aż TV aby to kogoś zainteresowało ??
Rozżalony klient, o przepraszam pacjent Przechodni NZOZ „Stogi” Sp o.o.
Edward
E2ed
Do wiadomości;
1 Pomorski Odział Wojewódzki NFZ Gdańsk
2 NZOZ „Stogi” Sp z o.o.
3 trojmiasto.pl
Moja ocena
obsługa: 1
oferta: 5
jakość usług: 2
wyposażenie: 4
czas oczekiwania: 1
ocena ogólna: 1
2.3
* maksymalna ocena 6