Widok
Ciekawe nowe miejsce, jednak wiele do poprawienia
Urzeka wystrój i poziom obsługi - bardzo skromne menu - może być dla niektórych zaletą - jednak zakres dla mnie osobiście był zbyt mały.
Ceny - niestety wysokie, w szczególności w stosunku do jakości potraw i ich rozmiaru.
Bardzo małe porcje, jedzenie bardzo słabo przyprawione - albo za mało, albo za dużo.
Wina - wspaniałe.
Wiele restauracji może pozazdrościć obsługi Winnemu Gronu.
Ceny - niestety wysokie, w szczególności w stosunku do jakości potraw i ich rozmiaru.
Bardzo małe porcje, jedzenie bardzo słabo przyprawione - albo za mało, albo za dużo.
Wina - wspaniałe.
Wiele restauracji może pozazdrościć obsługi Winnemu Gronu.
Moja ocena
Restauracja Winne Grono
kategoria: Restauracje
obsługa: 6
menu: 4
jakość potraw: 3
klimat i wystrój: 6
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 3
4.2
* maksymalna ocena 6
Od cen wszystkich dań jest 25% zniżki - z pewnością jej udzieliliśmy. Ceny wina są nieomal marketowe. 25% zniżki na jedzenie i pyszne wino w cenie od 25 zł za półlitrową karafkę to aż tak dużo jak na restaurację?
Zapraszamy na menu dnia: pn-pt 12-18.00 - trzydaniowy obiad i napój w cenie 29 zł.
Prosimy pokornie o bezpośrednie składanie uwag kelnerkom, co do przyprawienia potraw. ZA KAŻDYM RAZEM pytamy się naszych klientów o jakość jedzenia. Więcej odwagi przy stole - nam to pozwoli uniknąć błędów (o ile były), a klient otrzyma rekompensatę.
Błagamy o więcej odwagi już przy stole, na pewno się nie obrazimy, raczej przeprosimy i podziękujemy za pomoc w serwowaniu jak najlepszej jakości dań. Być może niekończące się zachwyty nad jedzeniem wyrażane przez innych klientów usypiają naszą czujność?
Zapraszamy na menu dnia: pn-pt 12-18.00 - trzydaniowy obiad i napój w cenie 29 zł.
Prosimy pokornie o bezpośrednie składanie uwag kelnerkom, co do przyprawienia potraw. ZA KAŻDYM RAZEM pytamy się naszych klientów o jakość jedzenia. Więcej odwagi przy stole - nam to pozwoli uniknąć błędów (o ile były), a klient otrzyma rekompensatę.
Błagamy o więcej odwagi już przy stole, na pewno się nie obrazimy, raczej przeprosimy i podziękujemy za pomoc w serwowaniu jak najlepszej jakości dań. Być może niekończące się zachwyty nad jedzeniem wyrażane przez innych klientów usypiają naszą czujność?