jAKBYM CZYTAŁ OPIS WŁASNEGO AUTA
Witam Państwa i Pana powyżej teraz przedstawię opis własnego Citroen Jumper 2009r 2.2 HDI 120KM wymiar L4H2
Wizyt w serwisie w ciągu gwarancji nie zliczę z 2 lat przestał tam pewnie z...
rozwiń
Witam Państwa i Pana powyżej teraz przedstawię opis własnego Citroen Jumper 2009r 2.2 HDI 120KM wymiar L4H2
Wizyt w serwisie w ciągu gwarancji nie zliczę z 2 lat przestał tam pewnie z 6 miesięcy
Ubytki płynu to pęknięty blok a nie uszczelka --- częsta usterka ale o tym powiedzą dopiero po gwarancji
Łuszczący się lakier daje w kość dopiero po 5 latach na początku zawsze jest mało a potem nagle spływa cały samochód. Ocynk też wówczas schodzi i pozostaje szukanie kogoś kto takiego kolosa pomaluje a kasa wtedy za lakierowanie to koszty około 10tyś złotych i mało kto chce to dobrze zrobić
Słabe uszczelki wszędzie powodują zalewanie wiązek i sterowników a ceny serwisu są bardzo wysokie
ALE AUTO MA ZALETY:
ze wzmocnionym zawieszeniem przewieziesz nawet 5 ton i to non stop i nic mu nie jest
pali bardzo mało 7-8litrów cały czas zapakowane do pełna
pali w największe mrozy
jest bardzo ładowne
ROZWIĄZANIE DLA TYCH CO CHCĄ KUPIC:
weź lakier metalik odwdzięczy się ogromnie
dokup nawet od innego auta osłonę silnika od spodu
zabezpiecz sterowniki mimo iż nowe auto
I NIESTETY JEDYNA RZECZ KTÓREJ NIE DA SIĘ PRZEWIDZIEC TRZEBA TRAFIC NA BLOK KTÓRY NIE PĘKNIE I NIE BĘDZIE UBYWAŁO PŁYNU CHŁODZĄCEGO
Kolega trafił 2 sztuki dobre w lakieru srebrny metalik mają po 500-600tysięcy i dobrze jeżdzą
TRZEBA MIEC FART
I ważną zaletą jest również cena bo w citroenie można dosta nawet 40% rabatu przy znajomościach więc gdzie się kupi wyposażenie full przy największej pace za 90tyś
Pozdrawiam
zobacz wątek