Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Martyna - opinia wątek zamknięty Szczerze polecam pana Bartosza! :) Skorzystaliśmy razem z mężem z jego pomocy...
~Martyna
-

ostatnia odp. 3 lata temu

dodano: 20 września 2020

Klaudia Kubasik - opinia wątek zamknięty Pan Bartek bardzo nam pomógł, przedstawił ofertę według naszych oczekiwań,...
~Klaudia Kubasik
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 26 listopada 2019

Polecam ! wątek zamknięty Bardzo polecam Pana Bartosza ! Jestem laikiem w temacie kredytów i...
~Maciej
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 14 lutego 2019

Polecam wątek zamknięty Korzystałem z usług P. Bartosza przy zakupie lokalu usługowego pod...
~Zbigniew Sadza
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 5 lutego 2019

Polecam! wątek zamknięty Skorzystałam z usług doradcy ponieważ niezbędny był mi biznesplan do kredytu...
~Sabina
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 5 lutego 2019

Polecamy usługi p. Bartosza wątek zamknięty Zdecydowanie polecamy usługi p. Bartosza. Doradzał nam przy projekcie budowy...
~Katarzyna i Marcin
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 20 stycznia 2019

Zdecydowanie polecam wątek zamknięty Pełen profesjonalizm. Szczegółowe wyjaśnienie wszystkich wątpliwych kwestii...
~Jakub K.
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 10 października 2018

Polecam wątek zamknięty Mam jak najbardziej pozytywne doświadczenia ze współpracy z Panem Bartkem....
~AdamJ
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 8 października 2018

Polecam wątek zamknięty Pan Bartosz od samego początku do końca służył nam radą. Pomógł nam przejść...
~Natalia
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 3 października 2018

Polecam Pana Bartka wątek zamknięty Pan Bartek jest kompetentnym profesjonalistą. Z całego serca mogę polecić...
~Anna Mazurowska
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 2 sierpnia 2018

Profesjonalnie i sympatycznie wątek zamknięty Pan Bartosz zapewnił mi przebrnięcie przez wszystkie etapy przygotowywania...
~Małgorzata
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 21 czerwca 2018