Widok

Coworking, czyli biurko do wynajęcia

Opinie do artykułu: Coworking, czyli biurko do wynajęcia.

Zamiast płacić tysiące zł za wynajęcie biura, wydają na nie tylko 200 - 300 zł miesięcznie. Przy okazji korzystają z darmowego internetu, do dyspozycji mają salę konferencyjną i kuchnię. Coworking staje się coraz bardziej popularny.A co to takiego? Coworking to możliwość indywidualnej lub wspólnej pracy w wynajętym pomieszczeniu, przy wynajętym biurku. Cezarego Piechowiak do stworzenia działalności coworkingowej zainspirowało życie. - Idea powstała, gdy poziom efektywności pracy, którą ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

a płacimy w podatkach za to wszystko MY

oczywiście w pieniądzach wypranych przez większą maszynkę niż budżet RP
popieram tę opinię 22 nie zgadzam się z tą opinią 16

ty raczej nie

tracisz czas na trollowanie w necie..
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 6

każdy pracuje tak jak się ustawi
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

ceny...

"W Moderna Office koszt miesięcznego wynajmu biurka startuje już od 220 zł miesięcznie"
taaaa.... zapomniała pani napisać że za tą cenę dostaje się możliwość korzystania z biurka tylko 8 dni w miesiącu...
popieram tę opinię 31 nie zgadzam się z tą opinią 2

w dzisiejszych czasach wszyscy chcą pracować w 'biurze' - nawet za wszelką cenę.
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 3

Dziwna(y) jesteś

Jeśli ktoś pracuje umysłowo, a nie ma biura, to chyba lepiej, ze nie musi siedzieć w chlewie z krowami albo w kawiarni, tylko jest taki wynalazek, jak biuro??

Jakiś kompleks sprzedawczyni czy jak...?
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 5

ja kiedyś szukałem dobrego biura do co-workingu

Jest tak mało propozycji, że aż szkoda gadać. Piszecie o czymś co jest fajne ale nie ma możliwości. Wystarczy kliknąć w ostatni link w artykule, odnoszącym się do katalogu. 3 firmy. Reszta albo nie ma nawet strony www, albo brak porządnego co-workingu i skupia się na wirtualnym biurze. Co-Wrokingu w Trójmieście nie ma. Nie będę jeździć 10 km do biura w korkach autobusami (GPNT) bo mi się to nie opłaca. W ogóle GPNT to jeden wielki nie wypał. Postawiony daleko od centrum z dostępnym dojazdem w korkach. Nie jara mnie taka oszczędność bo więcej wydam na dojazdy niż wynajem własnego biura w centrum Sopotu czy nawet Gdańska albo Gdyni.
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 4

polecam Business Link w Olivia Gate (blaip.pl)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 4

GPNT - czyli gdański?

Daleko od centrum? Hm? to chyba jakaś pomyłka? Lokalizacja idealna, no chyba że się mieszka na wygwizdajewie.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3

Jak Oliwa dla Ciebie wygwizdowo to przepraszam bardzo ;)

Ale z tego co wiem jest to geograficzny środek Trójmiasta
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

slaba oferta

niestety oferta slaba - bo biuro gdzies na peryferiach gdyni a nie w centrum. Cena 220 zlotych za 8 dni + trzeba doliczyc 100 na rejestracje adresu firmy....
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 3

fajna sprawa:)

jeśli ktoś jest freelancerem, to nie ma potrzeby siedzenia w biurze dzień w dzień - cena jest atrakcyjna. niebawem zakładam działalność, na pewno skorzystam :)
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 12

Miejsce dla przedsiębiorcy

widać Pani redaktor zapomniała wspomnieć o AIP Business Link w Olivia Gate w Oliwie.

- szukałem i znalazłem odpowiednie miejsce dla siebie.
polecam !!
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 6

przypomnienie

nie zostało opłacone a więc się nie pojawiło ;)
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2

Zawsze się znajdzie jakaś niezadowolona jęczybuła

o której nie napiszą w tekście i później jęczy, że tekst sponsorowany.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 4

Pani Redaktor nie zapomniała - to AIP BL praktycznie nie istnieje na płaszczyźnie współpracy pro-przedsiębiorczej Trójmiasta. Co z tego że jest - jak nikt nic nie wie. Słabe kierownictwo = słaba promocja = kasa unijna wyrzucona w błoto.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2

słabiutko

niestety koszt biurka wynosi ok 500 zł netto w większości Gdyńskich coo. w podobnej cenie podnajmiesz pomieszczenie od innej firmy z własnymi 4 ścianami, a inkubator to już przedsięwzięcie komercyjne wystarczy spojrzeć na Gdynia i Gdańsk, takie słodkie bułeczki można opowiadać jak w tym artykule jak ktoś nie miał z tym styczności
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 1

aa

A co z inkubatorami, byłeś kiedyś? Może jakieś słowa o tym ?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Super oferta

widać że nie masz kompletie pojęcia o czym piszesz a jak większość polaków po prostu pierwszy do krytyki i oceniania - w cenie kilkuset zł masz biuro bez inwestowania w sprzęt, meble, drukarki itp oraz dziwne umowy z kaucją i 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia- masz szybki internet, domene, kalendarz, przestreń dyskową i inne potrzebne dodatki i wielu ciekawych ludzi z których usług korzysta się na codzień - sam działam w ten sposób i jestem bardzo zadowolony. Po prostu trzeba mieć na siebie pomysł a nie płakać na etacie w marnej firmie.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 8

mam działalność Konradku

i wolę swoje rozwiązanie, nie mam kaucji, sprzęt wolę swój, internet mam 25 mb na wyjściu wątpię czy masz lepszy, domenę, kalendarz to mnie rozśmieszyłeś buhahah
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

byłem

mają same duże pomieszczenia, i dla 2 roku już mało atrakcyjne, byłem potem na szkoleniach w inkubatorze Gdańsk, pustki i wygwizdowie, a Gdynia zawaliła się szklanymi skrzydłami myśląc tylko o zrobieniu z Gdyni finansówki dla obcego kapitału, takie słodkie gadanie nic więcej
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 0

W GPF biurko dla start-up'a kosztuje niemałą sumkę, niestety... Dodając do tego koszty opłaty ZUS i innych "drobnych" datków na państwo to trzeba mieć ze 2000 na same opłaty.... słabe wsparcie dla przedsiebiorcy...
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 0

Po cholerę za Państwowe pieniądze tworzyć "start-upy" , inkubatory, centra wspierające rozwój przedsiębiorczości skoro wystarczyłoby wszystkich zwolnić i zmniejszyć podatki?
Firmy same by się pojawiły - chociażby wychodząc z szarej strefy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

KRYPTOREKLAMA

Pani Izo,

Wybrała Pani najgorsze miejsce (Moderna ...jaki tam Office), które można określić mianem Coworking,u. Czy Pani tam kiedykolwiek była? Zad*pie jak cholera, standard jak w bibliotece publicznej, albo jeszcze gorzej. Czyżby to był artykuł sponsorowany, bez oficjalnej kasy dla trójmiasto.pl? A może...
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 5

Zawsze się znajdzie jakaś niezadowolona jęczybuła (albo schizofrenik)

o której nie napiszą w tekście i później jęczy, że tekst sponsorowany (albo że redaktor w łapę wziął)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3

bla bla bla

nie ma to jak anonimowa negatywna krytyka .....daj żyć człowieku....może i tobie coś się w życiu uda
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3

miasto Gdańsk powołało fundację której celem było......

stworzenie kilku ciepłych fotelików dla kolesi tego i owego
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

słodkie pierdu pierdu

proszę wybaczyć, ale ta cała 'moderna' mieści się w zwykłym mieszkaniu, na którymś tam piętrze, bez windy. za wyjątkiem darmowego parkingu, miejscówa słaba.
sala konferencyjna? przecież to pokój ze stołem i sześcioma krzesłami. ludzie, przestańcie nazywać wszystko tak górnolotnie, tego się nie da słuchać!
młodzi, gniewni wizjonerzy liczą, że dorobią się na tych którzy sami chcą się dorobić, czyli startujących, młodych przedsiębiorcach, freelancerach.
kolejna piękna idea przejęta z zachodu na nasze rodzime podwórko.
po pierwsze trochę nam jeszcze brakuje, a po drugie takie wydanie coworking'u jak w 'moderna', moim zdaniem nie przejdzie. obym się myliła.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 2

W Gdańsku już jest porządny coworking

Polecam wszystkim, a szczególnie startupom nowy coworking na Przymorzu- AIP Business Link. Świetne warunki do pracy, miła atmosfera, szereg usług dodatkowych w ramach pakietu. Do tego nowoczesny design pomieszczeń :)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Planuję urządzenie nowego biura i zastanawiam się, czy lepiej postawić na klasyczne biurka, czy może warto zainwestować w modele z regulowaną wysokością? Czy faktycznie biurka z możliwością pracy na stojąco wpływają na komfort i produktywność pracowników, czy to raczej zbędny wydatek?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

To zależy od specyfiki pracy w Twoim biurze. Klasyczne biurka sprawdzają się w większości przypadków i są bardziej budżetową opcją, ale regulowane biurka mogą znacznie poprawić ergonomię i komfort pracy, szczególnie jeśli pracownicy spędzają wiele godzin przed komputerem. Możliwość pracy na stojąco pozwala na zmianę pozycji, co zmniejsza zmęczenie i problemy z kręgosłupem. Jeśli masz przestrzeń i budżet, warto rozważyć modele regulowane. Możesz sprawdzić biurko do biura chociażby tutaj. Na miejscu mają porządne meble z prawdziwego drewna.
Dobrze dobrane biurko może mieć duży wpływ na komfort pracy, więc warto poświęcić trochę czasu na wybór odpowiedniego modelu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry