Widok
ja też się męczyłąm, żeby założyć konto. Nr faktury mi chyba nie wchodził. Napisałam do nich e-maila, odesłali mi jakiś nr ale i tak nie zadziałał. Poszłam do nich osobiście (miałam to szczęście, że nie było kolejek - wiem wiem niewiarygodne - ale prawdziwe :) - byłam koło Cristalu we wrzeszczu. Na miejscu w przeciągu 5 min miałam założone konto i hasło. Od ponad pół roku rozliczam się rzeczywiście i jestem zadowolona. Co miesiąc spisuję liczniki i widzę ile wydaje na prąd rzeczywiście :)
właśnie udało mi się dodzwonić na infolinię i strasznie niemiłe babsko poinformowało mnie, że przecież jest awaria. Tłumaczę pani, że tego to się domyślam, tylko dziś mi minie 60 dni i jeżeli dziś nie zgłoszę, to czy mi zablokują te rozliczenia rzeczywiste skoro to z ich winy. A pani prawie krzycząc na mnie, że przecież wczoraj było wolne, a dziś już usuwają. To jaj jej grzecznie, że nie o to pytam, tylko, czy jeśli przez awarię nie dam rady zgłosić to, czy mi zablokują. Na co Pani "oczywiście, przecież przekroczy pani 60 dni".
Mimo, że awaria trwa drugi dzień, to moja wina...
Mimo, że awaria trwa drugi dzień, to moja wina...
ebok energa opinie płatności
Nie polecam tych płatności Energi. Podałem stan do rozliczenia - na e-fakturę czy w ogóle możliwość zapłaty czekam już drugi dzień. Co to za śmierdzący zanzibar stworzył taki nieudolny system płatności (rzekomo online), który tak długo procederuje. To już drugi miesiąc tak mam.
Na dodatek totalna zlewka na klientów. Zero odpowiedzi na zgłoszenia słane ticketami poprzez ten ich panel. Powinni przysłać powiadomienie na email, że przyjęli zgłoszenie etc. A tu zero. Zero maila, zero odzewu na pytanie. Oczywiście niczego im nie udowodnisz, bo zgłoszenia musisz wysłać poprzez ich panel, zaś potwierdzenia na twój mail, cwaniaki nie wysyłają. Zatem równie dobrze mogą tych zgłoszeń nawet nie czytać i zapewne tak robią. Rany, jak nam polakom nieudolnie wychodzi informatyzacjia. Energii jeszcze raz nie polecam. Szkoda nerwów za które jeszcze im płacimy
Na dodatek totalna zlewka na klientów. Zero odpowiedzi na zgłoszenia słane ticketami poprzez ten ich panel. Powinni przysłać powiadomienie na email, że przyjęli zgłoszenie etc. A tu zero. Zero maila, zero odzewu na pytanie. Oczywiście niczego im nie udowodnisz, bo zgłoszenia musisz wysłać poprzez ich panel, zaś potwierdzenia na twój mail, cwaniaki nie wysyłają. Zatem równie dobrze mogą tych zgłoszeń nawet nie czytać i zapewne tak robią. Rany, jak nam polakom nieudolnie wychodzi informatyzacjia. Energii jeszcze raz nie polecam. Szkoda nerwów za które jeszcze im płacimy
Ja walczę z eBok już 12 dni.Masz rację.Tam pracują za dobre pieniądze lenie śmierdzące lenie,ponieważ do tej pory takż nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. dzwoniłem na infolinię gdzie jakaś pani przyjeła stany mówiąc że wszystko załatwi z administratorem strony,lecz nic się nie dzieje.Totalna zlewka.Zastanawiam się czy nie zmienić operatora.Jestem ciekaw czy te strony czyta sam dyrektor firmy.Czekam .Ale znajdę trochę czasu to udam się osobiście do dyrekcji .
z tego co pamiętam, to miesiąc temu już była informacja, że dziś nie będzie można w pełni korzystać z serwisu.
Ja korzystam z rozliczeń rzeczywistych prawie półtora roku i w zasadzie nie mam zastrzeżeń.
Ja korzystam z rozliczeń rzeczywistych prawie półtora roku i w zasadzie nie mam zastrzeżeń.
Sprzedam śliczną suknię ślubną!
http://forum.trojmiasto.pl/Celebrity-One-model-Cannes-z-bolerkiem-welon-butki-dodatki-t265488,1,171.html
http://forum.trojmiasto.pl/Celebrity-One-model-Cannes-z-bolerkiem-welon-butki-dodatki-t265488,1,171.html
Nich to szlag ten ich ebok najpierw tydzien rerejstracji bo cos nie tak. Pózniej per pedes do biura na ulice taka a taką .Pani przyjęła zgloszenie na przejście na system odczytu rzeczywistego.Pózniej problem z logowaniem bo hasło nie takie !!. mam zapisane na bloku obok !.Dostałem hasło tymczasowe ..ok.Wchodzę a tam do zapłąty faktury z prognozy 6x wyższe niż faktyczne zużycie na przestrzeni półrocza !!!!!!!!!!!. masakra.Pytanie po co byłem osobiście w ich biurze i siedziałem pół godziny na wypisywaniu umowy ?? .Czy to w ogóle dziala ??
ja równiez nie polecam tej formy opłaty za prąd, dość że płace rachunki na bieżąco to dostałam własnie rachunek do zapłaty na 4 tysiące zł , to sie w głowie nie mieści, a po otwarciu listu myślałam że zawał dostane , dzwoniąć 4 razy i za każdym razem rozmawiając z inna osoba stwierdzam że wogóle nie znają sie na swojej pracy, jedna pani mówi że widzi płatności, drugi że od listopada nie jest opłacone a trzecia że jednak trzeba zapłacić te 4 tysiace bo ona nie widzi żadnych wpłat, a czwarty mówi że widzi płatności do marca... a niby chodzi o miesiące od stycznia do maja 2015 roku , a rachunki mam w domu opłacone ... jedna pani to nawet od listopada jednak nie ma zapłaconego!!! i byc tu mądry, lenie śmierdzące i nic więcej i zero pojecia nie wiem kto to wymyslił!
Korzystam z ebok-a Energa ponad rok. Do końca 2013 było super. Lipa zrobiła się od początku 2014. Okręg toruński przechodził jakieś zmiany więc wysłali info na eboka, że do któregoś tam lutego będzie przerwa techniczna i należy wstrzymać się z RR bez żadnych konsekwencji. No i ok, ruszyli pod koniec lutego i...To co kiedyś super działało magicznie się spaprało. Strona się zawiesza, saldo wiecznie pokazuje 0.00 mimo, że np w rzeczywistości ma się rachunek do zapłacenia, wiecznie jest problem z pobraniem efaktury czy blankietu. Oczywiście pozmieniali dane klienta takie jak numer oraz konto bankowe, ale poinformować o tym klientów nie łaska trza się dopatrzeć i domyślać. Bardzo mi odpowiada forma rozliczania egergii elektr. w ten sposób czyli za pomocą internetu, ale dziwi mnie to, że coś co świetnie działało ktoś popsuł. Pozdrawiam
ja juz od dwoch tygodni probuje sie zalogować i sprawdzic zuzycie ,cały czas trwa jakas konserwacja inie mozna ni groma sie zlogowac, chyba złoze rekalmacje i zrezygnuje z ich usług ,robia sobie cyrki ,ktos powinien poniesc konsekwencje ,tylko kto, my mamy problem to musimy go sami rozwiazac, granda ,
pełna kultura i doinformowanie
"Szanowni Państwo
W związku z realizowanymi pracami administracyjnymi na serwerach e-BOK, w dniu dzisiejszym mogą wystąpić problemy techniczne z dostępem do systemu, działaniem wybranych funkcjonalności lub poprawnością danych na Państwa kontach.
Przepraszamy za utrudnienia."
"Szanowni Państwo
W związku z realizowanymi pracami administracyjnymi na serwerach e-BOK, w dniu dzisiejszym mogą wystąpić problemy techniczne z dostępem do systemu, działaniem wybranych funkcjonalności lub poprawnością danych na Państwa kontach.
Przepraszamy za utrudnienia."
przeciez informuja , ze utrudnienia moga wystepowac u niektorych klientow, chodzi oto , ze te utrudnienia sa i trwaja praktycznie caly czas . Jak dlugo jeszcze beda trwaly te prace administracyjne ? Kiedy bedzie mozna normalnie korzystac z ebok , to wstyd , zeby ENERGA nie dawala sobie rady i zostawiala problem swoim klientom. Na infolinie tez sie nie mozna dodzwonic , czy tu tez trwaja prace admiministracyjne?, bardzo dziwny zbieg okolicznosci.
widze, że nie tylko ja mam problem z logowaniem do ebok.,
dzwonilam dzisiaj do energa i konsultant poinformował, że dostep bedzie dzisiaj i faktycznie po 2 godzinach weszłam i podalam stan licznika.
Ale weszlam do kompa okolo godz 21:40 i juz brak dostepu, ponowiłam próbę połaczenia z telefonu i tableta i też nici z tego wyszły.
Może jakies znaczenie ma, że weszłam przez Mozilla i było OK a przez Internet Expl. nie wchodze.
dzwonilam dzisiaj do energa i konsultant poinformował, że dostep bedzie dzisiaj i faktycznie po 2 godzinach weszłam i podalam stan licznika.
Ale weszlam do kompa okolo godz 21:40 i juz brak dostepu, ponowiłam próbę połaczenia z telefonu i tableta i też nici z tego wyszły.
Może jakies znaczenie ma, że weszłam przez Mozilla i było OK a przez Internet Expl. nie wchodze.
Energa to chyba wogóle ma jakieś problemy bo ja czekam od paru mies na założenie licznika pre-paid i dopiero sprawa ruszyla pare dni temu,rychło w czas bo zaraz się wyprowadzam. A Oni mi przesyłają maile z pytaniami kiedy składałam podanie i jaka odpowiedz uzyskałam i tak parę razy już .Paranoja .Na dodatek tez zalogowac się nie można na ebok .Dzisiaj ma chodzić gość z Energii odczytywać liczniki tak ze ja daje sobie juz spokój z kolejnymi próbami logowania .
Witaj,
Uprzejmie prosimy o wskazanie w wiadomości prywatnej Twoich danych (numer klienta, imię, nazwisko, adres).
Możesz to zrobić za pośrednictwem aplikacji w Centrum Pomocy Energa dostępnej tutaj: https://www.facebook.com/energawkontakcie/app/1532799850373278/
Zweryfikujemy Twój problem i postaramy się pomóc.
Pozdrawiamy,
Zespół ENERGA w Kontakcie
Uprzejmie prosimy o wskazanie w wiadomości prywatnej Twoich danych (numer klienta, imię, nazwisko, adres).
Możesz to zrobić za pośrednictwem aplikacji w Centrum Pomocy Energa dostępnej tutaj: https://www.facebook.com/energawkontakcie/app/1532799850373278/
Zweryfikujemy Twój problem i postaramy się pomóc.
Pozdrawiamy,
Zespół ENERGA w Kontakcie
Witaj,
Przepraszamy za utrudnienia, zapewniając, że dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować te niedogodności. Wszelkie zgłoszenia są rozpatrywane indywidualnie, w możliwie jak najszybszym terminie.
Na czas wdrożenia nowego systemu uruchomiliśmy również specjalną stronę internetową, http://www.energa.pl poprzez którą klienci są na bieżąco informowani o zmianach. Jednocześnie zachęcamy naszych klientów do dokładnego śledzenia kierowanej do nich korespondencji, maili oraz SMS. Jest to główne źródło komunikacji z klientami.
Pozdrawiamy,
Zespół ENERGA w Kontakcie
Przepraszamy za utrudnienia, zapewniając, że dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować te niedogodności. Wszelkie zgłoszenia są rozpatrywane indywidualnie, w możliwie jak najszybszym terminie.
Na czas wdrożenia nowego systemu uruchomiliśmy również specjalną stronę internetową, http://www.energa.pl poprzez którą klienci są na bieżąco informowani o zmianach. Jednocześnie zachęcamy naszych klientów do dokładnego śledzenia kierowanej do nich korespondencji, maili oraz SMS. Jest to główne źródło komunikacji z klientami.
Pozdrawiamy,
Zespół ENERGA w Kontakcie
Rażąca nieudolność Energi sięgnęła zenitu od ponad 4 miesięcy nie potrafią poprawnie wystawić faktury dla właściwego klienta po podpisaniu nowej umowy związanej z sprzedażą i kupnem mieszkania (ja dostaje faktury za energię z mieszania które sprzedałem a moje faktury wędrują do poprzedniego właściciela mojego obecnego mieszkania). Infolinia i reprezentowany przez nią poziom obsługi przebija drugie jeśli nie trzecie dno.
Wszystko pewnie przez to że Energa ma za wielu klientów - trzeba biedakom pomóc w pracy i zmienić operatora aby się tak nie męczyli. Może inni potrafią docenić klienta. Odliczam dni do końca umowy.
Wszystko pewnie przez to że Energa ma za wielu klientów - trzeba biedakom pomóc w pracy i zmienić operatora aby się tak nie męczyli. Może inni potrafią docenić klienta. Odliczam dni do końca umowy.
Ja od kilku dni próbuję dowiedzieć się dlaczego nie dociera na moją skrzynkę e-mail hasło tymczasowe i jak się okazuje dostaje ciągle odpowiedź iż zostało ono wysłane na mojego meila ale go nie ma a bez tego nie mogę zalogować się do konta aby pobrać fakturę i ją zapłacić a termin niedługo mija.Co za bałagan przy tej zmianie zaczął tam panować.Czy na prawdę aż tak trudno zrobić coś aby takie hasło tymczasowe do logowania dotarło.
Ponieważ zdarzają się przypadki niedocierania faktur za energię, postanowiłem skorzystać z możliwości przesyłania elektronicznego przez e-bok ENERGA. Założenie konta i związane z tym operacje przesłania hasła, logowania się trwały 12 dni!!! E-bok ENERGA twierdził, że przesyła tymczasowe hasło, ale to jednak okazywało się nieprawdą. Wszelkie prośby o naprawę systemu, czy tez zwykłe przesłanie hasła spełzły na niczym. W rezultacie konta na ENERGA24 nie założyłem, bo odpowiedzi i przekomarzanie się już były ponad moje siły, ponieważ trwało to 12 dni. Nikt z tej cholernej obsługi ENERGI nie chciał mi pomóc, łącznie z ich prezesem z Gdańska. Bezczelne traktowanie klienta z racji tej, że jest to monopolista na terenie, to widocznie norma. Nie tylko ja , jak widac mam problemy z ENERGĄ, bezczelną monopolistyczną instytucją!!!