Widok

Czy mamy umierać na gdyńskim SOR ?

Na portalu społecznościowym matka chłopca umieściła taki oto wpis sytuacji z wczoraj na SOR w Gdyni. Cytat:
"Moje dziecko wczoraj doznało urazu głowy. Upadło ze swojej wysokości, nagle, uderzając o twarde podłoże tyłem głowy. Nie straciło przytomności.
Niepokój pojawił się, gdy po kilkunastu minutach nie mógł sobie przypomnieć co się właściwie wydarzyło i dlaczego boli go głowa. Zadawał co ...
więcej
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Przetransportowano Was do Gdańska, bo tam jest Oddział Diabetologii dla dzieci - docelowe miejsce, do którego trafia KAŻDE dziecko ze świeżo rozpoznaną cukrzycą, po wstępnym leczeniu w sor innego szpitala. Z moim było tak samo, jestem wdzięczna lekarzom z Gdyni za szybkie rozpoznanie i dalsze leczenie w miejscu docelowym, czego nie uzyskałam u lekarza w przychodni (brak pomiaru glukozy u wymiotującego dziecka).

Czy ktoś mógłby się faktycznie zainteresować?

To nie są żarty, powstają Rady mężczyzn i kobiet składające się z 20 osób, na co zapewne idą potężne pieniądze - swoją drogą trójmiasto.pl moglibyście się zainteresować po co one są? Przecież to jakaś kpina. A Rady leczenia i wsparcia szpitala miejskiego nie można zrobić? Mój ojciec po przywiezieniu karetką z udarem, leżał na sorze 4 godziny, bez żadnej pomocy. Być może gdyby nie to, to dziś by chodził. Jak można tak traktować mieszkańców tego pięknego miasta??
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Eeeej! Akurat porodówka w PCK nie jest taka zupełnie najgorsza. Oczywiście porównując z sor-em w mięsnym, to ubojnia kurczaków wygląda jak prywatna klinika.

Upadek z wysokości własnej jest używany w ocenie ryzyka zawodowego i w protokołach wypadków w pracy, wskazane przez ZUS i PIP, więc żadne nowe słownictwo
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0