Widok

Czy znacie firmę Nuga Best?

Jak wyglądają zarobki i godziny pracy? Czy wypłaty są na czas, czy trzeba walczyć o własne zarobione pieniądze?
Umowa? Czy umowy są rejestrowane, bo na forum w Poznaniu znalazłam informację, że nie rejestrują, nie odprowadzają składek i problemy z wypłatami? Jak to wygląda w Gdańsku?

Posiadają różne urządzenia medyczne. Nie znam się na tym. Możecie mi proszę doradzić, czy te urządzenia to nie naciąganie ludzi i czy są zdrowe, chodzi mi zwłaszcza o te długie fale podczerwone. Firma z Korei Południowej i urządzenia wydają się być w zgodzie z naturalną medycyną.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jestem lekarzem ortopedą.Pracuję w warszawskim szpitalu.już od lat kieruję moich pacjentów do tej rehabilitacji.nie wiem odnośnie pracy, mogę tylko powiedzieć odnośnie stosowanych tam metod.nie jest to naciąganie ludzi.Pole Magnetyczne, Podczerwień...Jeżeli chodzi o fizykoterapię-to są lecznicze metody.wielu moich pacjentów pożegnali się z bólem.stretching kręgosłupa, masaż-to wszystko co oni stosują to jest rehabilitacja medyczna
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 8
Lekarz, który ukończył studia winien posługiwać się poprawną polszczyzną... tu jej brak. Się twierdzić, iż nie jest to wiarygodna opinia a na pewno nie pochodzi od lekarza.
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 0