Re: DDR na Morenę - prośba o info
Większość swojego życia jestem pieszym więc zdecydowanie wolę żeby ścieżka rowerowa była 2 kierunkowa a obok był chodnik tylko dla pieszych. Nie potrzebuje 3 m szerokości na podjeździe.
rozwiń
Większość swojego życia jestem pieszym więc zdecydowanie wolę żeby ścieżka rowerowa była 2 kierunkowa a obok był chodnik tylko dla pieszych. Nie potrzebuje 3 m szerokości na podjeździe.
Większa skarpa jest przy Jaśkowej. Większość drzew bezpośrednio przy Rakoczego jest cienka a skarpa jest krótka i nie na całej długości. O ile barierki nie da się ominąć o tyle jest szansa przejechania między drzewami. Na dodatek jeśli mam walnąć w metal lub drzewo to z dwojga złego wolę drzewo. Przy kolizji każdy dodatkowy metr jest cenny.
Parking nie przeszkadza ale za nim zakręt i ddr za skarpą, potem tunel pod torami. Przy takim rozwiązaniu nie byłoby styczności z pieszymi. To chyba duża korzyść. Zjazd byłby podzielony na odcinki a zakręt redukowałby prędkość. Cięcie drzew w TPK z tego co ostatnio czytałem dla leśnictwa nie jest żadnym problemem bo na tym zarabia. Koszt byłby większy ale bez przesady i można to było zrobić w ramach budowy kolejki oraz peronu. Teraz jest za późno.
Ruch pieszych za chwile będzie tam większy bo widziałem ze 300m od stacji kolejki budowane są bloki.
Żeby nie było wątpliwości jeszcze raz powtórzę. Mi wystarcza zwykła dwukierunkowa ścieżka rowerowa.
Zwalnianie i puszczanie pieszych nie jest żadnym problemem na prostej. Zwalnianie i czekanie na wolną drogę pod górkę jednak jest mało komfortowe.
zobacz wątek