Widok
DOTYCZY KAWIARNI "i COFFEE" W SOPOCIE.
DOTYCHCZAS BYŁEM STAŁYM KLIENTEM KAWIARNI NA "WITAWIE" GDZIE KAWIARNIA I JEJ OBSŁUGA NIE BUDZI ZASTRZEŻEŃ I GDZIE JEDNOCZEŚNIE OTRZYMAŁEM KARTĘ STAŁEGO KLIENTA ,KTÓRA ZAPEŁNIŁA SIĘ CAŁKOWICIE PIECZĄTKAMI Z RACJI KORZYSTANIA Z NIEJ /TZN. WYKUPIENIA ODPOWIEDNIEJ ILOŚCI KAW/. BĘDĄC WCZORAJ W SOPOCIE ZAUWAŻYŁEM PAŃSTWA KAWIARNIĘ WIĘC POSTANOWIŁEM WYKORZYSTAĆ MOJĄ KARTĘ NA KTÓRĄ ZAMÓWIŁEM KAWĘ GRATIS /PRZYSŁUGUJĄCĄ/jEDNAK OSOBA TÓTA MNIE OBSŁUGIWAŁA ODMÓWIŁA MI BYŁA POZATYM NIEMIŁA, NIESYMPATYCZNA I NIEGRZECZNA. NIE ZNAM JEJ NAZWISKA JEDYNIE CO MOGĘ PODAĆ TO TO ŻE BYŁA NISKA W OKULARACH JASNE WŁOSY GODZINA OKOŁO 18 NIEDZIELA 22.03.2009.BARDZO PROSZĘ O INTERWENCJĘ PONIEWAŻ NIE WYOBRAŻAM SOBIE JAK TAKA OSOBA MOŻE PRACOWAĆ W OBSŁUDZE KLIENTA I JEŻELI JEST TAM ZA KARĘ TO "PROSZĘ JEJ TĘ KARĘ SKRÓCIĆ!!!!!!!!!!!!W TEJ CHWILI NIE POLEC NAPEWNO NIKOMU KAWIARNI "I COFFEE" W SOPOCIE.
Moja ocena
I Coffee
kategoria: Kawiarnie i herbaciarnie
obsługa: 1
menu: 1
klimat i wystrój: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
Szanowny Panie,
Po Pana wypowiedzi na portalu www.trojmiasto.pl przeprowadziliśmy rozmowy z naszymi pracownikami w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Karta stałego klienta, która została tego dnia przedstawiona do realizacji była jedynie podstemplowana, bez niezbędnych podpisów, co wzbudziło w naszym pracowniku wątpliwości w prawdziwość tej karty.
Nic jednak nie tłumaczy niegrzecznego zachowania naszego baristy, za co Pana przepraszamy. Barista powinien w momencie otrzymania od Pana karty, wydać Panu kawę gratis i uprzejmie zwrócić uwagę, że na karcie oprócz pieczątek zawsze powinny być podpisy oraz poprosić Pana, aby przy następnych odwiedzinach w „i coffee” zwrócił Pan uwagę na to, czy przystawiany stempel jest także podpisywany przez pracownika „i coffee” wydającego kawę.
Zapraszamy Pana do jednej z naszych kawiarni „i coffee” gdzie zostanie zrealizowana Pana karta 9=10 oraz dodatkowo proszę o przesłanie do nas Pana adresu e-mail pod który prześlemy Panu zaproszenie na bezpłatną kawę i ciasto dla Pana i osoby Panu towarzyszącej. Adres e-mail proszę przesłać na adres ruch@ruch.com.pl
Z poważaniem,
Zespół „i coffee”
Po Pana wypowiedzi na portalu www.trojmiasto.pl przeprowadziliśmy rozmowy z naszymi pracownikami w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Karta stałego klienta, która została tego dnia przedstawiona do realizacji była jedynie podstemplowana, bez niezbędnych podpisów, co wzbudziło w naszym pracowniku wątpliwości w prawdziwość tej karty.
Nic jednak nie tłumaczy niegrzecznego zachowania naszego baristy, za co Pana przepraszamy. Barista powinien w momencie otrzymania od Pana karty, wydać Panu kawę gratis i uprzejmie zwrócić uwagę, że na karcie oprócz pieczątek zawsze powinny być podpisy oraz poprosić Pana, aby przy następnych odwiedzinach w „i coffee” zwrócił Pan uwagę na to, czy przystawiany stempel jest także podpisywany przez pracownika „i coffee” wydającego kawę.
Zapraszamy Pana do jednej z naszych kawiarni „i coffee” gdzie zostanie zrealizowana Pana karta 9=10 oraz dodatkowo proszę o przesłanie do nas Pana adresu e-mail pod który prześlemy Panu zaproszenie na bezpłatną kawę i ciasto dla Pana i osoby Panu towarzyszącej. Adres e-mail proszę przesłać na adres ruch@ruch.com.pl
Z poważaniem,
Zespół „i coffee”