Widok

DRAMAT:) TOTALNA PORAŻKA:)

ZDECYDOWANIE NIE POLECAM DLA MAM, KORYM DZIECKO SIĘ NAGLE ROZCHOROWAŁO:) WIADOMO, ŻE TEGO NIE PLANUJEMY, PRAWDA??? PRZEZ CAŁY UBIEGŁY TYDZIEŃ PRÓBOWAŁAM SIE ZAREJESTROWAĆ DO JAKIEGOŚ LEKARZA - DZWONIE O 7.00 CAŁY CZAS ZAJĘTE, WŚCIEKŁA JADĘ NA MIEJSCE I SIE OKAZUJE,ŻE NIE MA MIEJSC, PO CZY SŁYSZĘ ,ŻE MOGĘ WPAŚĆ NA DYŻUR I PROBLEMÓW NIE BĘDZIE:) BA, MOGĘ TEŻ ZAPYTAĆ LEKARZA, CZY NAS PRZYJMIE - TAK TEŻ CZYNIĘ, ALE PANI DOKTOR NIESTETY PRZECHODZI NA TZW>: DZIECI ZDROWE I GENERALNIE MA TO GDZIEŚ, ŻE CHORE DZIECKO CZEKA W POCZEKALNI:) W SUMIE DOPIEŁAM SWEGO ( NIE POWIEM W JAKI SPOSÓB) SYNEK DOSTAŁ ANTYBIOTYKALE DO KONTROLI TRZEB A IŚĆ I ZNOWU MAM PROBLEM , BO JAK ZWYKLE MIEJSC JUŻ NIE MA!!!!!!!!!!!!TOTALNA PORAŻKA, A PRZECIEŻ PŁACĘ UBEZPIECZENIE I NIE NIE POWINNAM SIĘ PROSIĆ O LEKARZA:) WNIOSEK JEST PROSTY : PACJENTÓW DUŻO A LEKARZY ZA MAŁO I POWSTAJĄ PROBLEMY:) DODAM TYLKO, ŻĘ NIE JA JEDNA W TEJ POCZEKALNI SIEDZIAŁAM; INNE MAMY TEŻ SĄ ZDEGUSTOWANE:)
Moja ocena
obsługa: 2
 
oferta: 3
 
jakość usług: 2
 
wyposażenie: 3
 
czas oczekiwania: 1
 
ocena ogólna: 3
 
2.3

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3
Zamiast złościć się na forum na tragiczną sytuację w lecznictwie(m.inn.w poz) proszę zgłaszać skargi do min.zdrowia i obecnej władzy,również NFZ,która nie zamierza zwiększać składki na ubezpieczenie zdrowotne.Owszem płaci pani ubezpieczenie,a oczekiwania i roszczenia pani jako pacjenta są duże,ale nie wie pani ,że z tej składki zaledwie ok.7 zł na miesiąc NFZ płaci przychodni za leczenie(i badania)pani dziecka.Proszę nie obwiniać personelu i lekarzy za trudności z "dostaniem się" do lekarza.Lekarz ( w tym przypadku pediatra)ma określoną ilość godzin przyjęć pacjentów(10 minut na chorego) i wielokrotnie przjymuje tzw. dodatkowych pacjentów,ale
wszystkich "potrzebujących"nie jest w stanie "obsłużyć".
Czas Judymów i "służby" zdrowia już dawno się skończył.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 4
Skoro NFZ tak mało płaci i ogólnie jest to taki beznadziejny interes to proszę zlikwidować biznes, a nie radzić klientom ( tak, tak, klientom już, a nie pacjentom) żeby zmniejszyli swoje oczekiwania. Tak jak szanowny pan/pani napisał/a, czas Judymów się skończył- przychodnia to jest biznes. Skoro nie jesteście w stanie obsłużyć WSZYSTKICH, których zapisaliście- to się zwijajcie. I tyle.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 8
Jeżeli Przychodnia działająca w ramach umowy z NFZ( i otrzymująca
z NFZ zapłatę za wykonane USŁUGI MEDYCZNE ) Pani zdaniem to
BIZNES , pacjenci to KLIENCI ,a "Biznes" jest "niewydolny" i nie jest
w stanie WSZYSTKICH obsłużyć - to wniosek nasuwa się jeden:
"Biznes"jest niedoinwestowany i wymaga zwiększenia dopływu PLN.
Skoro NFZ płaci mało,bo składka zdrowotna "marna" -to skąd "Biznes"
ma otrzymać dodatkowe PLN?
Rozwiązanie całkiem proste :Jak w każdym biznesie i w handlu za
usługę i towar płaci KLIENT - i tak być powinno w tym przypadku.
Co do zapisanych w danej przychodni pacjentów-klientów ,to nikt na
siłę ICH NIE ZAPISUJE - sami się zapisują(wolny wybór) i jeżeli ktoś jest niezadowolony z "jakości" świadczeń i z obsługi -zawsze może
zmienić ten "Biznes" na inny LEPSZY.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1
Trzeba rejestrować sie przez internet. Ja nie narzekam na brak miejsc - zawsze się znajdzie.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0
ale przez internet można się rejestrować z 2 tygodniowym wyprzedzeniem... czyli całkowicie nieprzydatne narzędzie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
trzeba było skończy medycynę. to że sie opłaca składki zdrowotne to nic nie znaczy, a lekarz też człowiek i ma swoje obowiązki, a tak to Pani jest zapewne młodą matka i wiele trzeba się jeszcze Pani nauczy bo wiele anomali jest na świecie zwałszcza jak taka damólkę jak pani to dotyka, jeszcze nie raz stwierdzi sz kobieto ze cos jest nie wporzadku, ja juz sie przyzwyczaiłam że pomimo upłacania składek to trzeba udac sie do tzw prywatnej kliniki aby w miare szybko potwierdzic lub wykluczyc chorobe bo koolejki do specjalistów z ZUS to czasami az 8m-cy oczekiwania
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2
Ty "obrońca lekarzy" z Bangladeszu-oto darmowa porada-zalecam intensywny kurs języka polskiego,a dopiero póżniej komentowanie na forum.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 6
do góry