Widok

DRAMAT

Szkoda gadać.
Jakość wszystkiego co tylko da się ocenić jest na poziomie dramatycznym.
Takie normy obsługi i serwisu są normą w krajach 3 świata a nie w Polsce.

Wiśnią na torcie są samochody zastępcze... Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Trupy bez wyposażenia wiecznie na złych oponach (lato=zimówki, zima=letnie). Po naprawie auto jest tak umyte, że człowiek odnosi wrażenie, że Plichta to zakład pracy chronionej a facet na myjni jest niewidomy. WROGOWI BYM NIE POLECIŁ

wypowiedź zmoderowana ( 2012-02-21 15:31:06)

Moja ocena
obsługa: -
 
jakość usług: 1
 
czas realizacji: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: -
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 6

Odpowiedź obiektu

Oczywiście jako Klient ma Pan prawo do prywatnej opinii jednakże jako serwis nie możemy się z nią zgodzić. Auta zastępcze są zgodne z wymogami Importera, Skodą Auto Polska, i niczym nie odbiegają od flot zastępczych oferowanych w sieci Skoda.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
@Skoda Plichta Gdynia - sugeruję, w miejsce okrągłych zdań, wziąć sobie do serca opinie Waszego Klienta. To, że Wasz serwis nie cieszy się dobrą prasą wśród użytkowników marki Skoda jest ogólnie znane i wiadome. Więcej pokory!!
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1
Zapewniam, że wszystkie opinie weryfikujemy i sprawdzamy,
i jeśli zarzuty się potwierdzają wyciągamy wnioski i konsekwencje.

Do aut zastępczych podchodzimy z dużą powagą i często posiadają one lepsze wyposażenie niż auta kupowane lub zostawiane w serwisie przez Klientów.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
To skąd tyle niepochlebnych opinii na temat państwa Serwisu? Czyżby sami malkontenci, czy może jednak nie jest tak różowo, jak w państwa odpowiedziach na opinie...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Auta zastępcze same sie nie doprowadziły do takiego stanu ... z tego co wiem to nie są to auta dla pracowników, tylko dla Klientow ...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
@Skoda Plichta Gdynia - napiszę tak: bullshit, co w wolnym tłumaczeniu oznacza "a guzik prawda". Mam paru znajomych fanów Skody, którzy nieopatrznie korzystali z Waszego serwisu. To co ten człowiek napisał, to prawda. Skoda Auto Poland powinna WAS zweryfikować - jak swego czasu Chrysler zweryfikował tego barana Bednarka z Oliwy, co był "dilerem", a jego serwis był znany z różnych cudownych napraw.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 3
ja korzystam z serwisu w Gdyni i jestem zadowolony. a jak ktoś wymyśla to się nie dziwie że go spławiają. kończyła mi się w mojej skodzie gwarancja przyjechałem i wymieniono mi gwarancyjnie zużyte części bez problemu Polecam
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 6
Skoro miał to by być taki zły serwis, to dlaczego mają tylu klientów? Jeżdzę do nich reguralnie i wiem, że mnie nie oszukują. Jeśli chcę, to mogę być cały czas podczas przeglądu lub naprawy przy moim samochodzie. Można w normalny sposób dogadać się z doradcami. Owszem, ceny usług i częsci mogły by być niższe, ale u konkurencji (Lelek, Kulikowski) jest podobnie.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 4
Cytując Pana post "Po naprawie auto jest tak umyte, że człowiek odnosi wrażenie, że Plichta to zakład pracy chronionej a facet na myjni jest niewidomy. WROGOWI BYM NIE POLECIŁ" odpowiem Panu miłą sugestią" Do dentysty też idzie Pan nie myjąc zębów" Pozdrawiam
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 7
do góry