Widok
DRAMAT
Szkoda gadać.
Jakość wszystkiego co tylko da się ocenić jest na poziomie dramatycznym.
Takie normy obsługi i serwisu są normą w krajach 3 świata a nie w Polsce.
Wiśnią na torcie są samochody zastępcze... Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Trupy bez wyposażenia wiecznie na złych oponach (lato=zimówki, zima=letnie). Po naprawie auto jest tak umyte, że człowiek odnosi wrażenie, że Plichta to zakład pracy chronionej a facet na myjni jest niewidomy. WROGOWI BYM NIE POLECIŁ
Jakość wszystkiego co tylko da się ocenić jest na poziomie dramatycznym.
Takie normy obsługi i serwisu są normą w krajach 3 świata a nie w Polsce.
Wiśnią na torcie są samochody zastępcze... Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Trupy bez wyposażenia wiecznie na złych oponach (lato=zimówki, zima=letnie). Po naprawie auto jest tak umyte, że człowiek odnosi wrażenie, że Plichta to zakład pracy chronionej a facet na myjni jest niewidomy. WROGOWI BYM NIE POLECIŁ
wypowiedź zmoderowana ( 2012-02-21 15:31:06)
Moja ocena
obsługa: -
jakość usług: 1
czas realizacji: -
przystępność cen: -
ocena ogólna: -
1.0
* maksymalna ocena 6
@Skoda Plichta Gdynia - napiszę tak: bullshit, co w wolnym tłumaczeniu oznacza "a guzik prawda". Mam paru znajomych fanów Skody, którzy nieopatrznie korzystali z Waszego serwisu. To co ten człowiek napisał, to prawda. Skoda Auto Poland powinna WAS zweryfikować - jak swego czasu Chrysler zweryfikował tego barana Bednarka z Oliwy, co był "dilerem", a jego serwis był znany z różnych cudownych napraw.
Skoro miał to by być taki zły serwis, to dlaczego mają tylu klientów? Jeżdzę do nich reguralnie i wiem, że mnie nie oszukują. Jeśli chcę, to mogę być cały czas podczas przeglądu lub naprawy przy moim samochodzie. Można w normalny sposób dogadać się z doradcami. Owszem, ceny usług i częsci mogły by być niższe, ale u konkurencji (Lelek, Kulikowski) jest podobnie.